Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Haziran 2021 Salı 14:24:47
Mekanı cennet olsun inş. Allah rahmet eylesin.

Bir şiirlik de olsa anılmak ne güzel..

Karanlığın sustuğu yerde sizi duyuyordur ozanımız eminim.

Ne vefalı yüreğiniz var hocam. Çok değerlisiniz..

Yüreğiniz kaleminiz yazsın her daim.

Sayg...

Ferda,ca
@ferda-ca
31 Mayıs 2021 Pazartesi 16:45:28
Çok güzeldi..

sevgiyle..
Isırık, @haticeak
4.5.2021 13:27:14
Ferda,ca
@ferda-ca
31 Mayıs 2021 Pazartesi 01:01:24
Biraz sitem biraz hüzün betimlemeler harika kurgusuyla.

İnsanı yoran da uçmasını bilmeyenle uçmak.

Tebrikler sevgiler şairem.
...biz, @Nef'
30.5.2021 22:45:39
Ferda,ca
@ferda-ca
31 Mayıs 2021 Pazartesi 00:52:49
Adetler bizim toplumda

Şairler gibi derin düşünse herkes..::)

Yüreğinize sağlık hocam

Saygılarımla.
Yanlış mesaj., @yön
27.5.2021 15:32:47
Ferda,ca
@ferda-ca
31 Mayıs 2021 Pazartesi 00:50:08
:))

Ya gece gece güldüm

Hayır terlikler elden nasıl geldin kadının bacağına Sen:)

Ben de merakla sonu bekliyorum saf saf

Fransız olduğunu unuttum..:)

Alemsin çok yaşa.
Rüzgar, @fransız
30.5.2021 23:50:18
Ferda,ca
@ferda-ca
31 Mayıs 2021 Pazartesi 00:33:03
Tebrik ediyorum gün seçkinizi

Saygılarımla hocam.
Ferda,ca
@ferda-ca
31 Mayıs 2021 Pazartesi 00:31:28
Tebrik ederim hocam çok haklı bir seçimdi gün seçkisi.

Halk edebiyatının en güzel elçisisiniz bana göre.

Tebrikler saygılarımla ozanım.
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
30 Mayıs 2021 Pazar 19:26:30
Son dizeler çok manidardı kadına dair..

Yaşam oyun içinde oyun repliğini kaybetmiş gerçekten.

Ne güzeldin şiir ve ne güzeldi yüreğiniz Nimet hocam.

Saygı ve sevgilerimle..
Üç perdelik tuluat, @yukapel
30.5.2021 19:20:09
Ferda,ca
@ferda-ca
30 Mayıs 2021 Pazar 16:40:56
Ne güzel dualarda kalın o zaman ..

Saygılarımla hocam.
Tohum ve tırtıl, @Ali Asaf
27.4.2021 16:20:52
Ferda,ca
@ferda-ca
30 Mayıs 2021 Pazar 16:38:04
Zülme göz yumanlar da zülmü yapan gibidir.

Çocuklar çocuklarımız göz önünde kurşuna diziliyor dünya seyrediyor..

Daha el kadar bebeleri tecavüz edip öldürüyorlar ve yalan yanlış ifadelerle afla çıkıyorlar..

Adalet neresinde bunun

Duyarlı...

Zalim, @Nafiz Karak
24.9.2019 12:36:54
Ferda,ca
@ferda-ca
30 Mayıs 2021 Pazar 16:31:26
Çokkk hüzünlü bir ayrılık hikayesiydi..

Yürekleriniz önde siz arkada ayrılıklara yürürken, güzel şeyler dilemek inceliktir...

Hep derim ki; iyiyken iyi olup neden ayrılırken kırılıp dökülürsünüz..

Sevda masalı bitmesin derken gidene neden gi...

Ferda,ca
@ferda-ca
30 Mayıs 2021 Pazar 16:13:43
Duaya açılan el karşılıksız kalmaz..

Solmasın yüreğiniz diliyorum

Sevgilerimle şairem.
Binlerce sen, @Sabahat çelik
30.5.2021 09:31:43
Ferda,ca
@ferda-ca
30 Mayıs 2021 Pazar 16:04:28
Yaşamak güzel her şeye rağmen..

Saygılarımla şair..
Ferda,ca
@ferda-ca
29 Mayıs 2021 Cumartesi 19:35:09
Böylesine zeki ve kültürlü olmasalar zaferler kazanabilirler miydi..

Mekanları cennet olsun tüm vatan uğruna can veren şehitlerimizin.

Bugün onların sayesinde huzurla yaşıyoruz.

Günün anlam ve önemini anlatan yürek sesiniz susmasın

Sevgil...

İstanbul'un fethi, @AYRIKOTU
29.5.2021 19:26:18
Ferda,ca
@ferda-ca
29 Mayıs 2021 Cumartesi 19:30:11
DELİBAL şiirleri farklıdır her zaman.

Sevi gizde yeşerir tıpkı toprak gibi demiş şiiriniz.

Usta kaleminiz yazsın her daim hocam

Saygılarımla..
Gizli kalsın, @Celil ÇINKIR
29.5.2021 19:21:17
Ferda,ca
@ferda-ca
29 Mayıs 2021 Cumartesi 18:31:49
Maşallah analı babalı sevdikleriyle sağlıklı mutlu büyüsün inş..


Ne güzel duygulardı tekrar anne olasım geldi.

Mis kokuyordur O şimdi..

Sevgiler bebişinize ve size..

Ferda,ca tarafından 5/29/2021 6:33:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Son nefes, @eMİNeYZAMAN
2.10.2018 13:51:34
Ferda,ca
@ferda-ca
29 Mayıs 2021 Cumartesi 18:17:56
Allah Allah Hu Bismillah diyerek ihlaslı yüreğinizi kutluyorum hocam.

Hak yolunda olan herkese selam olsun, niyetleri duaları kabul olsun.

Saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
29 Mayıs 2021 Cumartesi 18:08:56
Annesizliği tekleştirmek annesizlikte...

Baharım şimdiye kadar okuduğum en güzel şiirindi bana göre..

Ben de annem hep rahatsız olduğu için onun sevgisini hiç hissedemedim.

Küçük yaşta dört kardeşimin annesi oldum. Büyük bir sorumluluktu am...

Örtün üstümü, @-Tesbih-
29.5.2021 11:25:09
Ferda,ca
@ferda-ca
29 Mayıs 2021 Cumartesi 17:04:55
Her zaman derim Ozanların yazdıkları başka oluyor.

Solmasın yüreğiniz diyor sevgilerimi bırakıyorum sayfanıza.
Ferda,ca
@ferda-ca
29 Mayıs 2021 Cumartesi 17:04:27
Her zaman derim Ozanların yazdıkları başka oluyor.

Solmasın yüreğiniz diyor sevgilerimi bırakıyorum sayfanıza.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.664
Şiir Okunma
1.279.255
Yazı Okunma
103.016
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL