(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Serpil şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Serpil şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıldız Tilbe yarım kaldığı için o kadar güzel aşk şarkıları yazdı. Kendime çok benzetirim dobra kadın. Bizlerle yaşamak zordur çünkü çok dürüstüz. Yamukluğa gelemeyiz. Bittiyse biter ..Şarkılarını kullanırım şiirlerimde çok severim. https://www.youtube.com/watch?v=M2Rix2aIH_A Yıldız ve ben iki deli kadın. İyi geceler Fransız kardeş bayağı sohbet uzadı af ola..
Fark edilmeyecek gibi değildi de biri kafamı karıştırdı orda:)
Nasıl çıkacağımı bilemedim.
Ben de özenirim bazen yazanlara değişiklik olur. Ama senin bu tarzın gibi yazan yoktur. Ben denedim itiraf edeyim yapamadım ama bir gün mutlaka yapacağım çalışmaya devam ..:))
Simdi çogunda; Ser pille calışır gibi çabucak bitiveriyor.. içlerinden biri var ki ;)) duraycell... Bak onu tenzih et:p Gözleri çakmak çakır Çevresi kirpik cicegi..
Ne guzel yazdin yine mamim ..d🥳li m🥳li..deli dolu Iyiki iyiki varsin sevdim bunu..
yeni sekmeden haber ver''
Koptum burda ya..:)
Fakat dün geceden beri aklıma feci takıldı ''Müslüm'' şiiri hiç Senin tarzın değildi ..Güzeldi ama Senin tarzın bu şiir bak..
Neyse söylemesem içim rahat etmeyecekti:)
Sevgiler kardeşim.