Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ferda,ca
@ferda-ca
27 Mayıs 2021 Perşembe 09:49:57
Hepimizin sınavları var. Sabırla yola devam eden kazanıyor.

Mantık çakrasının dışına çıkabilen ruhaniyet kazanıyor ve dolayısıyla vicdan

merhamet duygularıyla yüreğin ne kadar büyük olduğunu anlıyor. Bu da

hemen gerçekleşemiyor tabi. Aynı ...

Yüreğim, @Nigar Güler
27.5.2021 00:35:05
Ferda,ca
@ferda-ca
26 Mayıs 2021 Çarşamba 14:24:15
Düş menzilinde kalın hocam.

Umutlar tükenmesin.

Güzel bir anlatımdı üstatla kadehli konuşma.

Yüreğinize sağlık

Saygılarımla.
Ferda,ca
@ferda-ca
26 Mayıs 2021 Çarşamba 14:21:40
Yüzü makyajlı içi kaydıraklı güzeldi şiir..

Zevkle okudum.

Sevgilerimle şair..
Ferda,ca
@ferda-ca
26 Mayıs 2021 Çarşamba 14:14:11
Bazıları s/essizlik seviyor maalesef..:)


Tabi o sessizlikte kimlerle s/es bulurlar bilinmez..

Sevgiler şairem .

Solmasın yüreğiniz.
Ferda,ca
@ferda-ca
26 Mayıs 2021 Çarşamba 14:09:58
Giriş bölümüyle şiire noktayı koymuş şair.

Her aşkta Allahtan bir parça ruh vardır derdim hep eskiden beri .Ki; son

zamanlarda ''İlkay Buharalı''

konuklarını izliyorum bu doğruymuş. Bana biraz da korkunç geldi. Hepimizin

ruhları parça ...

Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
26 Mayıs 2021 Çarşamba 13:52:20
Maalesef her aşk yanlış seçimlerin sonunda yalnızlık..

Hep mi yanlış diyeceksiniz; o da adamın dönüp kendine bakması derim ben de..

Tabii bu durum karşı cins için de geçerli.

Bazen kimsesiz olmak daha iyidir.

Huzurun sesidir bazen yalnız...

Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
26 Mayıs 2021 Çarşamba 13:42:49
Niyaz için vaktin değeri yoktur tabii ama, gece nedense daha ibadeti huşu

içinde geçirmemizi sağlıyor..

İhlaslı kaleminiz yazsın her daim hocam

Saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
26 Mayıs 2021 Çarşamba 12:40:35
Ne güzel bir anlatımdı..

Gelincik mevsimi diyorlar o yüzden ince kırılgan naif yanıyla kafa tutan mevsimlere..

Yüreğiniz e sağlık efendim

Sevgilerimle..
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
26 Mayıs 2021 Çarşamba 11:32:57
Siyah gözlük gülümseyen yüzlerin sıkıntılarını maskelemek için :)

Bir de düşündüklerinizi gözlerimiz okumasınlar diye..

Şiiri içimizde yaşarız bazen tüm çıplaklığı ile. İlham da en çok yolda gelir nedense.

Güzeldi şiiriniz saygılarımla şair.
Heycan, @kundakçıoğlu
23.9.2018 20:13:11
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Mayıs 2021 Salı 20:07:57
Yılmaz kardeş şu profilinize bir resim koyun. Biz sayfamızdan bu harfe

tıklayınca tekrar sayfamıza dönüyoruz. O yüzden yorum yapmadığınız zaman

gelemiyoruz sayfanıza.

Yüreğinize sağlık saygılarımla..
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Mayıs 2021 Salı 20:04:38
Uzun dolgun ve çok heceli beni anlatmış kısaca Necip Fazıl :))

Kısa şiir yazamam hiç :))

Ne güldüm hocam. Çok yaşayın yüreğiniz dert görmesin.

Saygılarımla..
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Mayıs 2021 Salı 19:59:51
Hem kızı hem oğlu olmalı ama..

Allah bağışlasın acılarını görmeyelim.. evlat dediğimiz zaman akan sular

durur.

Benim kızım Marmaris'te, oğlumla daha çok hemhalım ..Ama ikisi de beni

üzmemek için hastalıklarını bile söylemezler. İyi ki v...

Kızım, @Gümüş kalpler
25.5.2021 17:13:19
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Mayıs 2021 Salı 19:49:50
Afiyet olsun ben kaç çaydanlık yaktım bir bilseniz:)

Şiire feda olsun ama..

Yalnız ben tatlandırıcı kullanıyorum bir türlü şekersize alışamadım.

Sevgiyle ..
Çay, @haticeak
25.5.2021 09:12:54
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Mayıs 2021 Salı 00:54:06
Gün güzelliği şiirinizi güzel yüreğinizi kutluyorum şairem .Nicelerine..

Sevgilerimle..
Ferda,ca
@ferda-ca
24 Mayıs 2021 Pazartesi 23:27:39
Kim bilir der belki de..

Hep bu başka denir ama sonuç çok nadiren ikiz alevdir..:)

Yine çok güzeldi Fransız kardeş..

Yüreğin solmasın.
Mesela, @fransız
24.5.2021 23:25:41
Ferda,ca
@ferda-ca
24 Mayıs 2021 Pazartesi 23:00:05
Hayırlı teskereleri olsun inşallah tüm Mehmetciklerimizin.

Rabbim acılarını göstermesin sevdiklerine..

Anneden asker oğluna ne güzeldi kaleme gelenler..

Sevgiler size ve oğlunuza olsun her şey gönlünüzce olsun inş..

Ferda,ca tarafından ...

Ey oğul, @Pınar CETIN
24.5.2021 19:05:23
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Mayıs 2021 Pazar 15:11:32
Zülme göz yumanlar da en o zalimler kadar suçludur..


:(

duyarlı yüreğiniz dert görmesin

saygım ile hocam.
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Mayıs 2021 Pazar 15:08:42
Makbule halaya ve Anadolum'un çalışkan tüm kadınlarına selam olsun..

Ellerinden ve alın terlerinden öpüyorum onları..

Vefalı yüreğiniz dert görmesin hocam.

Saygılarımla..
Makbule hala, @Kızılelmalım
22.5.2021 12:32:18
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Mayıs 2021 Pazar 15:02:17
Ne kadar samimi bir söyleşiydi Nazım şiirleri kadar..

Solmasın ne yüreğiniz ne de siz..

Sevgilerimle hocam.
Ceviz fidanım, @haticeak
23.4.2021 11:16:05
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Mayıs 2021 Pazar 14:58:55
Gönderilmemiş mektuplar vardır hep içimizde ya da şiirlerimizde..

Hoş duygular hüzün ve sevda yüklü..

Tebrikler sevgiler şairem..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.642
Şiir Okunma
1.279.212
Yazı Okunma
103.009
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL