Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Erol URAZ.

Erol URAZ.

@eroluraz- Etkin Üye
Şair
  • 23 Nisan 2012'den beri üye
  • 39

Şiir Yorumları

Erol URAZ.
@eroluraz-
22 Eylül 2012 Cumartesi 14:47:56
İçim yanıyor ve tüylerim diken diken...
Bir anne şefkati, anne acısı, anne yüreği ve her şeye rağmen "vatan sağolsun" diyen bir anne samimiyeti var şiirde.
Harika bir şiir olmuş üstadım, coşturdunuz okurken.
Şehidim er'im, @babidim
21.9.2012 22:33:55
Erol URAZ.
@eroluraz-
21 Eylül 2012 Cuma 19:32:55
ÜStadım harika bir şiir.
Şiirin son iki dizesinde söylenmek istenen net ifade edilememiş sanki. Şöyleki;

Edeb denen deryadan, daldırıp içmeyenin
Cezası idâmdır, sakınma hocam!

Aslında "edep deryasından daldırıp içmekten sakınma" demek istemi...

Erol URAZ.
@eroluraz-
21 Eylül 2012 Cuma 19:28:11
Üstadım harikulade bir şiir. Keşke "Kollarında ben uykuya dalayım" dizesinde ben kelimesini kullanmasaydınız. Daha da güzel olurdu. En kalbi duygularımla kutluyorum.
Sevdalıyım yâr, @Sivaslı Remzi
21.9.2012 00:00:22
Erol URAZ.
@eroluraz-
21 Eylül 2012 Cuma 19:17:41


ÜStadım, kutluyorum. Harika bir şiir olmuş.
Sende bekle, @Hasan Özaydın
21.9.2012 00:00:11
Erol URAZ.
@eroluraz-
20 Eylül 2012 Perşembe 09:12:46
Üstadım, özlemişim şiirlerinizi okumayı.
Kutluyorum.
Kırık ayna, @Şükran AY
20.9.2012 03:25:58
Erol URAZ.
@eroluraz-
20 Eylül 2012 Perşembe 09:11:40
Ne demiş Hz. Mevlana; "aşk, ateşe düşüp yanmamaktır".

Tebriklerimle.
../, @Nâz Revâ Nur
19.9.2012 23:31:25
Erol URAZ.
@eroluraz-
19 Eylül 2012 Çarşamba 20:20:37
Özellikle final dörtlüğüne bayıldım.

"Karacoğlan gibi her dala konup
Lüzumsuz vefasız seçtiğin neden"

Kutluyorum üstadım. Harika bir şiir olmuş.
Erol URAZ.
@eroluraz-
19 Eylül 2012 Çarşamba 19:59:42
Üstadım tebrikler.
Çok güzel bir şiir okudum kaleminizden.
Neden, @BİLAL TEKİN
19.9.2012 13:25:19
Erol URAZ.
@eroluraz-
19 Eylül 2012 Çarşamba 19:51:11
Bunlar nasıl beddualar dost şairim. Tüylerim diken diken oldu. Doğrusu iyiki hikayesini de yazmamışsınız.
Şiir olarak kafiyeler sorunsuz ama zaman konusunda bütünlük yok.
Yersin, olasın, gidersin... bir zaman karmaşası oluşturmuş.
Beddua, @Âsûde-68
19.9.2012 00:02:43
Erol URAZ.
@eroluraz-
19 Eylül 2012 Çarşamba 19:45:25
Oh be üstadım. Tad aldığım bir şiir daha okudum.
Alıp başımı, kendimi dağlara vurasım geldi.

Duru, sade ve net bir şiirdi. Söylenmek istenen en güzel şekliyle söylenmiş.
Kutluyorum.
Gelince hasret, @Hasan Özaydın
19.9.2012 00:00:15
Erol URAZ.
@eroluraz-
19 Eylül 2012 Çarşamba 19:42:45
HArika bir şiir olmuş üstadım.
Yazanı ve yazdıranı kutluyorum.
Bekir gardaş, @Sivaslı Remzi
19.9.2012 00:00:10
Etkili Yorum
Erol URAZ.
@eroluraz-
18 Eylül 2012 Salı 13:09:03
Oyyy...
Yüreğime çarpa çarpa geçti şiirin abla.
Nasıl güçlü ifadelerdi bunlar. Nasıl bir duygu yüküydü...
Hayranlıkla ve yüreğim burkula burkula okudum şiirini. Zaten canım yanıyordu, tuz biber oldu bu şiir desem eksik kalacak.
En iyisi, bir yan...

Erol URAZ.
@eroluraz-
15 Eylül 2012 Cumartesi 13:13:26
Bir hiciv ancak bu kadar güzel, bu kadar ustaca yazılabilir. Üstadım muhteşemdi.
En kalbi duygularımla kutluyorum vesselam.
Haberi yok, @Sivaslı Remzi
15.9.2012 04:54:58
Erol URAZ.
@eroluraz-
15 Eylül 2012 Cumartesi 13:12:13
Ufukta yol alsın açık kanatın
Duamla çok yaşa salımda değil.

Harika bir ifade. Mutlak bir vazgeçişin muhteşem bir ifadesi.
Ablacığım, ellerin, yüreğin dert görmesin.
Erol URAZ.
@eroluraz-
15 Eylül 2012 Cumartesi 13:10:45
Üstadım, harikulade olmuş. Tek kelimeyle "HARİKULADE"
Bilmiyorum beni kışkırttığınızın farkındamısınız.
Ama sizin bu yazdıklarınızdan sonra benim aruz yazabilmem için beni cesaretlendirmeniz lazım.

En kalbi duygularımla kutluyorum üstadım.
Erol URAZ.
@eroluraz-
15 Eylül 2012 Cumartesi 13:05:25
Harikasınız üstadım. Başka lafa gerek yok.
Erol URAZ.
@eroluraz-
14 Eylül 2012 Cuma 12:42:22
Kalemi her geçen gün kuvvetlenen dostlukcan kardeşim.
Yİne bir güzelliğe imza atmışsınız.
Gelişime ve değişime açık oluşunuz harika bir şey.
Kafiyeler ve vurgular yerli yerinde olmuş.
En kalbi duygularımla kutluyorum.
Yetmeyecek sevdiğim, @DOSTLUKCAN
14.9.2012 09:49:44
Erol URAZ.
@eroluraz-
13 Eylül 2012 Perşembe 14:59:54
Kıskandım...;)

Doğum günü kutlu olsun dost şairimizin.

Erol URAZ. tarafından 9/13/2012 3:00:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
Erol URAZ.
@eroluraz-
13 Eylül 2012 Perşembe 14:58:16
Tebrikler üstadım.
Ey Vatan hâinleri! Yok haçlıdan farkınız demişsiniz ama, çok farkları var.
Haçlılar görünen, aleni düşmandı, bunlar sinsi ve kalleş...
Erol URAZ.
@eroluraz-
13 Eylül 2012 Perşembe 14:54:35
Üstadım son dörtlüğe kadar çok güzel. Son dörtlükde;

Elini tutanca bir den ürperdi
Sözleri kalbime sular serperdi
Remzi der sarılıp beni öperdi
O gülün soldu mu söyle Alanya

İlk dize ile devamındaki dizeler arasında bir zaman ve anlam sorunu...

Alanya, @Sivaslı Remzi
13.9.2012 01:38:31
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
41.168
Şiir Okunma
327.883
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL