Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Erol URAZ.

Erol URAZ.

@eroluraz- Etkin Üye
Şair
  • 23 Nisan 2012'den beri üye
  • 39

Şiir Yorumları

Erol URAZ.
@eroluraz-
20 Ağustos 2012 Pazartesi 10:41:31
Deyû ’ol âşkın fermânı imiş’ , vuslatı dâim firkât ile sözledi

Şiir kafiye olsun diye yazılmayınca böyle oluyor. Üstadım tek kelimeyle "MUHTEŞEM".
Erol URAZ.
@eroluraz-
20 Ağustos 2012 Pazartesi 10:40:03
Kocaman bir amin diyorum üstadım...
Bayramınız mübarek olsun.
Bayram., @türkmendağlı
19.8.2012 22:12:19
Erol URAZ.
@eroluraz-
20 Ağustos 2012 Pazartesi 10:38:57
Lânet olsun sana, ey zalim felek,
Ömrümü çarkında boşa döndürdün...

Kutlarım dost şairim.
Sükut-u hayal, @asiyildizi
19.8.2012 04:08:10
Erol URAZ.
@eroluraz-
20 Ağustos 2012 Pazartesi 10:37:50
Bayramınız mübarek olsun üstadım.
Bayramım, @Mehmet Ziya Dinç
19.8.2012 00:03:23
Erol URAZ.
@eroluraz-
20 Ağustos 2012 Pazartesi 10:36:46
Hoşgeldiniz üstad.
Hep beraber göreceğiz, huylu huyundan vazgeçmeeez...;)
Erol URAZ.
@eroluraz-
20 Ağustos 2012 Pazartesi 10:34:39
Üstadım; şiirlerinizi okurken oluşan spontan melodi ruhumu okşuyor. Dizelere yüklediğiniz anlamsa, bana geçmiş acılarımı ve geçmeyen özlemlerimi hatırlatıyor ve bu da canımı yakıyor.
Hani nasıl desem, bir bebeğin babasına vurması gibi bir şey, şiir ...

Bahanem, @babidim
18.8.2012 06:35:59
Erol URAZ.
@eroluraz-
20 Ağustos 2012 Pazartesi 10:24:26
Bu gün bayram diye alem eğlenir,
Al yeşil giyinir, süslenir canan.
Niye bana sitem eder söylenir?
Adım atsam dağlar, sislenir canan...

Bayramınız mübarek olsun ablacığım. Ellerinizden öpüyorum.
Bayramlar, @Afet İnce Kırat
18.8.2012 02:52:50
Erol URAZ.
@eroluraz-
20 Ağustos 2012 Pazartesi 10:20:40
Üzülmek neyimize... değil üstadım, fıtratımız gereği.
Bayramınız kutlu olsun.
Dünyada, @Hasan Özaydın
18.8.2012 00:00:33
Erol URAZ.
@eroluraz-
20 Ağustos 2012 Pazartesi 10:19:28
Harika bir dörtlük üstadım. Hatta muhteşem.
Aruzla yazılmış şiirleriniz varsa okumak isterim.
Selam ve saygılarımla.
../âh-u enin /.., @Nâz Revâ Nur
17.8.2012 22:45:27
Erol URAZ.
@eroluraz-
17 Ağustos 2012 Cuma 20:21:20
Güzel de dost, bu şiir bitmemiş görünüyor.
İnşallah dostluğunuzda şiiriniz gibi, bitmez.
Yasak bahçe, @asiyildizi
17.8.2012 16:53:32
Erol URAZ.
@eroluraz-
17 Ağustos 2012 Cuma 20:20:15
Benden de o kadar üstadım.
Harikasınız.
Erol URAZ.
@eroluraz-
17 Ağustos 2012 Cuma 20:11:08
Kadınlarımızı desem fazla olur, ama çile çeken kadınlarımızı o kadar güzel anlatmışsınızki...
Tebrikler ediyorum.
Vesselam.
Bir kadın, @Nilüfer Sarp
17.8.2012 12:16:11
Erol URAZ.
@eroluraz-
17 Ağustos 2012 Cuma 19:57:07

Rabbim kullarını sınarmış kurban.
...
...
Acılar uykuda dinermiş kurban.....

Sanki okulda bir teneffüs zili gibi uyku, son nefesle dalınan...
Üstadım harika olmuş.
He kurban, @Âsûde-68
17.8.2012 01:08:05
Erol URAZ.
@eroluraz-
17 Ağustos 2012 Cuma 19:43:09
Şiir budur dedirttiniz üstadım.
Tek kelimeyle "MUTEŞEM"

Efsane aşklar, @Mehmet Ziya Dinç
17.8.2012 00:09:55
Erol URAZ.
@eroluraz-
15 Ağustos 2012 Çarşamba 21:18:29
Aynalarsarkisi geldi aklima be abla... Kirk satirlik fermanim, eyletmen beni, aynalar... Harika bir siir, ellerin, yuregin dert gormesin. Dert gorme abla. Vesselam.
Giderim, @Nezahat Yıldız Kaya
15.8.2012 19:35:27
Erol URAZ.
@eroluraz-
14 Ağustos 2012 Salı 16:01:33
Muhteşem bir şiir.
Bilge ve şizofren bir ruh görüyorum karşımda.
Kutluyorum dost şairim.
Erol URAZ.
@eroluraz-
14 Ağustos 2012 Salı 15:37:46
Bir de benim dört işlem şiirim var üstadım. Şiirin devamına uyar gibi... ;))

Dört işlem

Toplayıp bilinçaltındaki tüm kiri
Bedenimi çıkar içinden diri diri,
Uykularımı kabuslarla bölüp
Kapkara yalnızlığımı, kapkara bahtıma çarp,
Çıkan k...

Senden istifa ediyorum, @babidim
14.8.2012 11:50:34
Erol URAZ.
@eroluraz-
13 Ağustos 2012 Pazartesi 20:29:59
Üvey yaşanmış ömrün, öz cesedi olarak;
Kadere büyük saygı duyuyorum doktor bey!..

Muhteşem bir ifade.

Ama finalde neden vebali doktorun sırtına yüklemiş ki üstadım?
Ufak tefek kafiye hatalarını saymazsak okuduğum en güzel doktora yazılmış şi...

Doktor bey, @AliERDİNÇ
26.7.2007 09:59:35
Erol URAZ.
@eroluraz-
13 Ağustos 2012 Pazartesi 20:23:29
Woooow.
Çok zekice...
Kutluyorum dost şairim.
Fransa!, @ekremsama
13.10.2006 05:28:31
Erol URAZ.
@eroluraz-
13 Ağustos 2012 Pazartesi 20:17:36
ah çocukluk
ne beyaz
ne yazdı senin bakışların

Muhteşem...
-başlıksız-, @meselci
12.11.2008 18:38:51
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
41.099
Şiir Okunma
327.740
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL