(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAH GARİBİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAH GARİBİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet kıymetli dost aslında bana da orda bir yer ayırtınız, hep birlikte orda belki daha mutlu oluruz... Az sözle deryaları yüreğimize akıtan o usta kaleminizi yürekten kutluyorum... Kalbi selam ve saygılarımla...
sayın arkadaşım,delirmek için bakırköye gitmeğe gerek yok.her yer delirmeye müsait bu hayatta. hele yeyüzündeki şerefsizler her an insanı delirtmeğe müsaitler.Nice fakirler vardır ki, bir lokma ekmek kazanınca, Allahü teâlâya şükreder ve zenginlerin hâlini düşünmez bile. Nice zenginler de vardır ki, milyarlarına daha birkaç milyar ekleyemediği için üzüntü içindedir. En sonunda çoğu delirip gidecekleri yer gidiyorlar.mal ,para hırsı kafayı yedirtiyor onlara.en güzeli boş ver sen bakırköyü.Otur sıcacık evinde. Söyle hanımına sana bir okkalı kahve yapsın.OOOOhhhh yudumla onu. Ne işn var bakırköyde İstanbulda arkadaşım.. sayın arkadaşım şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
YORUMLARIM ŞİİRİNİ TEKRAR OKURSAN SEVİNİRİM.
Çıldırmak İstiyorum Hava bahara durdu, Doğa çıldırdı... Duygular söz dinlemez, Ele avuca sığmaz çok yaramaz! Ve ben de çıldırmak istiyorum... Bir dağ kırlangıcı olup,saçlarının kıvrımlarına yuva kurmak... Derin anlamlar taşıyan gözlerinin uçurumunda su içmek... Nefesine sokulup uyumak... Sonrasında uyanmak yanaklarının kıyısında Nedenleri, niçinleri unutarak manasız yaşamak.. Söz dinlemeyen, uçarı parmaklarımı dolaştırıp dudaklarında Pervane olup tekrar tekrar yanmak ateşinde... Kıskandırmak şiirleri, masalları... Meydan okuyup, kafa tutmak gökkuşağına Rengarenkliği yaşamak teninde Ve ben; Çıldırmak istiyorum seninle... Gül Ubay
BİR ZAMANLAR İSTANBUL BAKIRKÖY'DE BİTİYORDU; ŞİMDİ BAKIRKÖY İSTANBUL'UN GÖBEĞİNDE KALDI AMA GÜZELLİK FİLAN HAK GETİRE... BOL BOL KOKOREÇ YERDİNİZ, KOKOREÇCİLERİ ÜNLÜDÜR. AKIL HASTANESİNİN İSE HİÇBİR ÜNÜ KALMADI, DIŞARIDAKİ HERKES DELİ OLUNCA... MÜRACAATTAN POLİKLİNİĞE TAKSİ TUTULUP GİDİLEN HASTANE...EZİYET... SAYGILAR
Sami abim her halde kookreçi sevdiğimden mi (çok yerim ) yok sa üç gün sonunda benim biraz delirdiğimi sanmış olacak ki oraya götürmedi kim bilir. Teşekkür ederim saygılarımla.
Sizin kız mı oğlan mı İstanbulu bilirsiniz,benim gibi İstanbulu bilmeyen biri o güzelikleri güzelleri görünce o ruh halinin durumu. Teşekkür ederim saygılarımla.
Derdin nedir arkadaş dalma fazla derine Halimi soruyorsan bildiğin gibi değil. Çakallar kral oldu Aslan'ların yerine, Gözümden akar yaşım, bildiğin gibi değil.
Vatandaşım çaresiz umut bağlar Anka'ya(!) Emeklisi, işçisi borçlu birçok bankaya Gülücükler dağıtır pişkin pişkin Çankaya(!) Doyurmuyor maaşım, bildiğin gibi değil.
Sırtlanlar yemek için birbiriyle yarışır Tilki kümes peşinde, sansar ile barışır İş parsaya gelince ortam biraz karışır Belâya girdi başım, bildiğin gibi değil.
Yetki verdim birine oyumu alıp kaçtı Zokayı yutan balık gözünü çok geç açtı Kurtların sofrasında meze olmayı seçtı Ondandır bu telâşım, bildiğin gibi değil.
Evlâdım şehit düştü evim ıssız, virane Yetkili ağızlardan her gün aynı terane Hüzünlenen yüreğim söyletir şairane Çatladı sabırtaşım, bildiğin gibi değil.
Ne olacak şaşırdım versen bana bir akıl Bu gidişle ülkemde ne taş kalır, ne çakıl Bari sen keyfine bak kafana göre takıl Daim çatıktır kaşım, bildiğin gibi değil.
Al eline sopayı çek bunlara bir dayak Kırılsın kemikleri ne kol bırak, ne ayak Al beni de yanına kafam olmadan kıyak Sarsıldı temel taşım, bildiğin gibi değil.
Bu heykelin niye dikildiğini soran kişilere başhekim şöyle cevap verir: Hastane dışındakilerin durumu içerdekilerden daha kötü, bu heykel onların durumu ne olacak diye düşünüyor.
beğeniyle okudum gönülden kutluyor
saygılar sunuyorum..