(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geyik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geyik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Niye ki? Tamam geyik maskesi senin olsun, geyik gribi benim. Millet kuş gribi, domuz gribi diye köşeyi döndü ben de bu kış geyik gribinden voliyi vuracam. (Ne alâka diyon de mi şimdi:)) Bir kaç gün önce bi şiir yazmıştım da "geyik gribi" diye:) Saygılar sayın yazarım.
Benim mi? Benim yorumuma mı?.. Vır vır vır... Her gün laf ebesi laf üretip duruyor. Millet işini gücünü bıraktı burada, ne yumurtlayacak diye bekler oldu. Ben bile, düşünebiliyor musunuz, ben bile!?...Cevap yetiştireceğim diye, çat kapı geliyorumm.. Sanki kapı komşum! Keh keh keeeh!...
cüneyt arkının bir geyik filimi vardı fatma girikle.:)))) görmesin peşine düşer o kadar çok geyik avını seviyorki zifaf gecesi bile gelini evde tek başına bırakıp geyik avına çıkmıştı.....))))))
birde havaya girip geyik sesi çıkarın düşünsene ve geyik avcısı transta sese doğru vay ki vay ben geyik değil esme yim geyik esmeyim :) esme geyiğim es es es :))) gece haberinde konu