(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Red Kit şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Red Kit şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bide karaşimşek o zamanlardan kalan...Maykıl,kaykıl ama önce aykıl değilmi akıllım..selam ile şiiri çözümlemem ibterse bi okadr daha yorum yazacağım...selam+sevgi+muhabbet+puan= şiir
Ya şu sizin şiir anlayışınıza hayran olmamak elde değil, şiirin genel konseptine farklı bir yaklaşım sergileyerek,özümsenecek bir netliğe ulaştırıyorsunuz ya ona bayılıyorum ,kısa ve net cümlecikler kurarak ,sadeliği ön planda tutup , kurguyu toplumsal olgunlaşmanın teması düzeyine getirerek şiiri bitiriş yanınınız var ya kısakanılmayacak değil hani, Edebiyat ölçeğinin mili gramı ağırlığındaki dizlerlerden oluşan tek cümleçikle ifade edilmiş büyük manalara ulaşmak olsa olsa sizin şiirinizle mümkündür herhalde çünkü son zamanlarda yetişmiş bu konu ve tarzda şiir üreten ender gelişmiş beyn-i hafızaya sahip olduğunuzu düşünmeden edemiyorum neden derseniz ben üç beş dörtlük yazarak bile istediğim hedefe gidemiyorum, şiirsel olgunluk uzun satırların geniş dörtlüklerin varlığı ilemi oluyoru sorgulamamız lazım bazen ,buradan şu noktaya varmak mümkün çiltlerce kitap okumak mı konunun özüne konmak mı yararlı derseniz hiç şüphesiz konunun önemi ağır basacaktır. kutlamamak elde değil az ile öz ile kısacık söz ile varsınız ama iyi ki varsınız üstadlar üstadını saygı ile selmalıyor sevgi ile şiirini yorumluyorum.
başka ne lazım ki....?