(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Benden Bana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Benden Bana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aç kollarını ey yalnızlık Ben geldim... Tepe’den tırnağa senin’im
Yalnızlık. Günümüz insanının en vebalı hastalığı bu biliyorsunuz değil mi sevgili şairim. Bişz kapattıkça kollarımızı yalnızlık denen o melun duyguya, o yine de buluyor küçük bir aralık geip giriveriyor hayatımıza.
Şiir hüzündü ve anlamlı idi. Uzun zaman sonra şirlerinizi okumak ise çok güzeldi.
Sevgiler yüreğinize. Yalnızlıklarınızdan/yalnızlıklarımızdan kurtulmanız/ kurtulmamız dileği ile
Suyu kurumuş nehrin arkasında Dumanı tüten bir ocakta soluklanırım Haram bir meyvenın kökünde nadasa bırakılmış yüreğimle Başladığım yerde sonlanırım
Her kıtayı saran sarsan o güçlü benzetmeler şiirin tümüne hayal dünyalarında yer ettirir kendine.Dörtlük gibi ama serbest yazılmış.eMİNE Hanım her mısarada ben varım diyorsunuz.Kutluyorum arkadaşım.
Dilerim terketmeye başlayan umutlarınız şimşek hızıyla, o acıyan hüzünlü sol yanınıza dönsün, tepeden tırnağa kaplasın.. Büyük keyifle okudum.. Saygı ve sevgilerimle...
Sanırım bazen kollarını sonuna kadar açan tek şey...Kocaman bir yalnızlık olabiliyor...Temenni etmem ama,bu güzel ve anlamlı şiirin için bir güzel tebrik ederim seni.
ısıtayım soğumuş ellerini sıcacık yüreğimle
yanlızğın da elleri üşürmü dersin
üşür üşür oda bölesi yanlızlık tadınca
o da üşür....
dedim vee kaçtımmm:)
kusura bakma sen sölettirdin=)
siyahgül38 tarafından 3/25/2010 1:32:44 PM zamanında düzenlenmiştir.