(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞBUĞUM SEN GİDELİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞBUĞUM SEN GİDELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah, BAŞBUĞUM ve tarihten buyana nice BAĞBUĞLARIMIZIN ruhlarına rahmet, mekanlarını cennet eylesin ve onlara bizlerde bir FATİHA hediye eyleyelim!..El Fatiha!..Amin! Sanada ayrıca (kocakurtsoylum) teşekkürler ve yüreğine sağlık dilerim!
Derdimiz var doğaldı, Şimdi daha çoğaldı, Görüşümüz sığaldı, Başbuğum sen gideli.
Kriter ilke oldu, Aşiret ülke oldu Birçoğu halka oldu, Başbuğum sen gideli.
Uyduk batı şartına, Dinmedi ki fırtına, AT bindirmez sırtına, Başbuğum sen gideli.
Su damlıyor çatıdan, Kestik umut atiden, Hayr bekledik kötüden, Başbuğum sen gideli.
Dönmüyor devlet çarkı, Sardı içimiz korku, Bu bilge lider farkı, Başbuğum sen gideli.
Nevruz da kutlanmıyor, Olumsuz şutlanmıyor, Yâd bize katlanmıyor, Başbuğum sen gideli,
Diz üstüne çöküldü, Bileğimiz büküldü, Yollara kül döküldü, Başbuğum sen gideli.
Şaş kalkan körle yattı, Bölücü fiyonk attı, En zayıf bize çattı, Başbuğum sen gideli.
Sakladık emaneti, Bol gördük ihaneti, Bak ta gör akameti, Başbuğum sen gideli.
Oğuz yudumlar acı, Etti sizi baş tacı, Yasta dır gardaş bacı, Başbuğum gittin gideli.
Hocam yüreğinize dilinize sağlık kutluyorum,böylesine güzel bir şiirinizi paylaştığınız için teşekkür ederim,selam saygı ve muhabbetle esenlikler diliyorum. Ayrıca BAĞBUĞ'umuz ALPARSLAN TÜRKEŞ'in Yattığı yer nur mekanı cennet olmasını yüce ALLAH'(c.c)tan niyaz ediyorum...
........... Diz üstüne çöküldü, Bileğimiz büküldü, Yollara kül döküldü, Başbuğum sen gideli.
Şaş kalkan körle yattı, Bölücü fiyonk attı, En zayıf bize çattı, Başbuğum sen gideli.
Sakladık emaneti, Bol gördük ihaneti, Bak ta gör akameti, Başbuğum sen gideli.
Oğuz yudumlar acı, Etti sizi baş tacı, Yasta dır gardaş bacı, Başbuğum gittin gideli. . Allah Rahmet eylesin, çok büyük kayıp. Agzına, yüreğine sağlık. Zevkle okudum bu güzel şiiri. Kalemin daim olsun. Selamlar…
Allah Başbuğuma rahmet eylesin.bu milleti Başbuğsuz bırakmasın.
Selam ve sayğılarımla...A.E.O.