Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
5 Mayıs 2010 Çarşamba 20:22:07
Ne diyeyim sana sevdalı gönül,
Vefasız güzeli sen sevmedin mi?
Sevgisiz şefkatsiz geçiyor ömür,
Hayırsız güzeli sen sevmedin mi?

Ona gitme yollarını gözlemez,
Sen seversin oysa seni özlemez,
Hasret çekip onun kâlbi sızlamaz,
O kalpsiz güzel...

Sen sevmedin mi?, @ozanseveni
5.5.2010 20:04:46
batu_41
@batu-41
5 Mayıs 2010 Çarşamba 18:01:16
Oysa ki ! şükretmek nede kolay
Varlık içinde boğulana
Birileri yokluk içinde sınanırken, bir ömür.
Anlayamasın, umutsuzluğun hangi renge çaldığını.

Tarlanın ortasında ellerini başının üzerinde birleştirerek
Umutsuzluğun resmini andırır bir va...

Umut, @Y. Kaya
4.5.2010 15:04:02
batu_41
@batu-41
5 Mayıs 2010 Çarşamba 17:58:39
Daha da acıyor canım…
O benim her şeyimdi
Yazım kışım baharım…
Hayatıma anlam veren tek şeydi
Oysa şimdi ahım oldu
Bak bak yine göz yaşlarım yüreğime doldu
Üstünden onca zaman geçse de
Kalbim….
Kalbim hiç bir zaman ondan ...

batu_41
@batu-41
5 Mayıs 2010 Çarşamba 17:57:14
hARİKA İÇ AÇICI BİR ŞİİR OKUDUM VE DİNLEDİM HER İKİ YÜREĞİ GÖNÜLDEN KUTLARIM..
batu_41
@batu-41
5 Mayıs 2010 Çarşamba 17:30:56
Beni alıp götür git sevdiğin diyarlara
Gel,bizde katılalım seven bahtiyarlara
Deli gönül şen olsun bakıp iftiharlara
……Ağırlığın yükledim eylemlere zamire
……Al şu deli yüreği sende kalsın Samire

Her nereye gitsen de peş...

batu_41
@batu-41
5 Mayıs 2010 Çarşamba 17:12:06
Sen ömrünü gel boşuna geçirme,
Gönlümün kuşunu benden uçurma,
Değerlendir şu fırsatı kaçırma,
Seni benden mahrum etme sevdiğim.

Sakın ola sille vurma düşküne,
Yüce Mevlâ’m yardım eder şaşkına,
Seni, beni Yaradan’ın aşkına,
Beni ...

batu_41
@batu-41
5 Mayıs 2010 Çarşamba 16:50:45
Sen gelince ateşim söner diyorsun
Nefesim nefesine değer diyorsun
Ateş ile barut alev alınca
Geriye külleri kalır diyorsun.
Kavuşunca aşkımız bitecekse eğer
Gelişinle ateşim sönecekse eğer
Bırak ömür boyu haz alayım
Sen böyle uzaklarda kal
Be...

Aşk ateşi, @YALNIZ KALEM/A.Y.
4.5.2010 15:03:39
batu_41
@batu-41
5 Mayıs 2010 Çarşamba 16:48:24
Akşam karanlığı bastı ufukları yine,
Gemi yükünü almış gidiyor engin’lere,
Bu gemi ile çok yolcu gidiyor gurbet’e,
Geride kalanın gözleri yaşlı ağlar,
Karardı her taraf yanıyor ışık’lar,
Fakat kalbim yine üzgün ve karanlık...

Akşam.., @masallar masallar
5.5.2010 10:38:24
batu_41
@batu-41
5 Mayıs 2010 Çarşamba 14:47:49
kUTLARIM DEĞERLİ ŞAİRİMİ YÜREKTEN.BEĞENEREK OKUDUM SEVGİLİ KARDEŞİM.KALEM GÜCÜNÜZ BELLİ
NİCE ŞİİRLER CAN
G i d i y o r u m, @Salih Erdem
5.5.2010 00:14:43
batu_41
@batu-41
5 Mayıs 2010 Çarşamba 14:19:27
niyet

yeter artı k , bende bir gün göreyim
isyan ettirmeyin , ben daha ne söyleyim
çelişkili hayatı istemiyorum;
hep ezilmek yıpranmakmı kaderim.

korkar oldum insanların şerrinden
ALLAH’ım korusun, daha da beterinden
nefes bile alama...

Niyet, @mehmet sancak
5.5.2010 14:14:52
batu_41
@batu-41
5 Mayıs 2010 Çarşamba 13:45:10
DEĞERLİ BİR DOST’A

Emine, Gül,Hayal bir de makbule
Bu fani dünyada çekeriz çile
Bir dost armağanı doğum gününe
Yolun açık olsun dost güle, güle.

Gurbet elin bitmez kahrı çilesi
Acıyla doludur gönül filesi
Bitmez namertlerin bitmez hi...

Değerli bir dost’a, @AHMET ACAR
26.6.2009 03:03:42
batu_41
@batu-41
5 Mayıs 2010 Çarşamba 10:16:22
Geldi geçti de şu fani ömrüm
Bir tek gün bile yaşayamadım
Saçlarım döküldü karlar yağdı da
Bir yudum mutluluk ben bulamadım

Kime ne ettim ki neydi günahım
Bir gün olsun gülmedi şu kara bahtım
Yıkıldı gönül sarayım,yıkıldı tahtım
Bir sabah mu...

Yaşayamadım, @kader44
4.5.2010 22:17:15
batu_41
@batu-41
3 Mayıs 2010 Pazartesi 17:43:02
Çok çocuk doğurdu bu “doğurgaçlar”
Hiç yolda koymadı şu “götürgeçler”,
Beni taşımadı ”tek oturgaçlar,
Türkçe can çekişir kimim umrunda.

“Onur” geldi Şeref Beyin yerine,
Bir de ”sal” eklendi...

batu_41
@batu-41
3 Mayıs 2010 Pazartesi 17:28:13
……ve acı haber tez ulaştı Ayçuraya.
Ayçura Siri deryaya gitti,Ulu meşe kurumuştu.Dedi ki :
“”””Çöl olsun toprağın,çekilsin suyun
Sende benim İle SIR OL siriderya”””Kendini nehrin
Sularına bıra...

batu_41
@batu-41
3 Mayıs 2010 Pazartesi 17:14:51
Bitmiyor dünya’da hayat öyküsü
Düşecek yüzünden saflık örtüsü
Taşımaz zalimi sırat köprüsü
Haline gülerim mahşer gününde

Bileyledim her gün içimden kini
Sana yenik düşmem kahretti beni
Ne kadar yalvarsan affetmem seni
Mevla’ya s...

Mahşer gününde., @romanci28
3.5.2010 15:56:52
batu_41
@batu-41
3 Mayıs 2010 Pazartesi 15:46:32
Sen hakkı sevmişsin yüreğin harlı
O kutsal ataşı söndürme nuran.
Sen deryasın berrak edepli arlı
Sakın göle yelken indirme nuran.

Gardaşım cahilin feylinden sakın
Dön dile düşene ibretle bakın
Mevla’ya giden yol Leyla velâkin
Gül dalın...

Sevim*, @Erdoğan BEKTAŞ
3.5.2010 02:14:02
batu_41
@batu-41
3 Mayıs 2010 Pazartesi 13:25:13
Cansız bedenini, henüz toprak örtmeden,
Münker ve Nekir gelip te, sual etmeden,
Sur’ a üflenip te, ruhlar dirilmeden,
Geç kalmış sayılmazsın, topla kendini...


şAİREM GÜZEL BİR ŞİİRİ OKUDUM SAYFANIZDAN.kUTLARIM.fAKAT SÖYLEMEM GEREKEN BİR...

batu_41
@batu-41
3 Mayıs 2010 Pazartesi 12:52:45


Sevgi kalıcıdır ezelden,
Sevgidir yüreğin zaferi.
Sevgiye koşalım tez elden,
Sevgidir yüreğin zaferi.

İnsan kinden uzak kalmalı,
Hep hayır dualar almalı,
Gönül bahçesine dalmalı,
Sevgidir yüreğin zaferi.

Sevgi ile donanır insan,
Sevg...

Yüreğin, @Fazıl Kul
3.5.2010 12:22:58
batu_41
@batu-41
2 Mayıs 2010 Pazar 19:23:21
Ağlama kalbim..

Ben her nisanda biraz daha genç,
Her bahar bir daha aşık olurum,
Bırak ’da ellerimiz sevişsin,
Sevdama yalvardım gitme?
Peşinden her baharın diye,
Ne olur ağlama kalbim,
Ne olur ağlama...
Dönmeyecek nasıl olsa.. ...

batu_41
@batu-41
2 Mayıs 2010 Pazar 19:16:41
Ağlıyorum,
Sensiz gecelerde sessizce,
Ağlıyorum,
Yalnızlığım biter mi diye
Bekliyorum,
Saatlerdir gelirsin diye,
Gözlerim pencerede,
Bekliyorum seni,
Ağlıyorum,
Sensizliğim bitermi diye,
Hayalin görünüyor gözüme,
Ayak seslerini ...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.498
Şiir Okunma
3.867.193
Yazı Okunma
83.001
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL