Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
12 Mayıs 2010 Çarşamba 22:46:18
EllYAŞLANDIM AMA YAŞAYAMADIM

Dört mevsimden biri bahardı hani
Koskoca ömür geldi de geçti
Feleğin okları hep beni seçti
Yaşlandım ama yaşayamadım...

Umutlar buz tuttu hayyalerim üşüdü
Yaslandığım sineler taşa dönüştü
Gözyaşlarım durgun aka...

batu_41
@batu-41
12 Mayıs 2010 Çarşamba 15:55:35

hep böyle gidecekmi sandınız ?

elaltından götürdünüz,çaldınız

ciğerleri dağladınız,yürekleri yaktınız,

doğruluğu dürüstlüğü karaborsa sandınız.,
-------------------------------------------------------

kimbilir kaç yetimin hakkı vardır ...

Hata, @mehmet sancak
12.5.2010 15:45:07
batu_41
@batu-41
12 Mayıs 2010 Çarşamba 15:14:44
Pozantı’da meşhurdur
Ekmek ayvası
Yanında çicek balı ile nardır meyvesi
Mis gibi çam kokusu ile Tekir Yaylası

Cıvıl cıvıl öten kuşlarına
Hasretim
Güzel pozantım
Gece karanlığında gecer

Geyik sürüsü
Sesizce izleyen
Avcıdır birisi ...

batu_41
@batu-41
12 Mayıs 2010 Çarşamba 15:12:53
Kutlarım değerli dostumu.Kusura bakma can sayfana vakit bulamıyorum inan..Biliyorsun neden olduğunuda böyle işte aheste aheste..
Özledim, @mehmet ali unsal
11.5.2010 20:36:21
batu_41
@batu-41
12 Mayıs 2010 Çarşamba 13:13:41
Vars@yalım böyle gördüm zamanı
Yürek nar’a düşmüş tüter dumanı
Bulunca ben gibi saf Müslümanı
Günde sekiz defa kandıranlar var..!

İsmail GÜL.........................Vars@yalım


Varsayalım varsayanlara varlarını saymış.Yüreğindekileri...

batu_41
@batu-41
12 Mayıs 2010 Çarşamba 13:10:46
Hele biryol düşün var olmak niçin
Bir gayesi vardır ebedi göçün
Üç beş günlük ömrü olan gül için
Bülbülün düştüğü zardan bize ne


Şaira rzu hali bildirmiş benim diyene.Kutlarım şairimi

batu_41 tarafından 5/12/2010 1:11:11 PM zamanında düze...

Bize ne, @Erdoğan BEKTAŞ
12.5.2010 12:28:52
batu_41
@batu-41
11 Mayıs 2010 Salı 20:23:54
gücün yeter mi
küllenmiş ateşleri yeniden yakmaya
senin çaban boşa dostum
ırmaklar karıştı okyanusa

şimdi bir gitar telindeyim
yalnızlığım dökülüyor
titriyorum gecede
notalar savruluyor yıldız karanlığına
birazdan yaylılarla inecek son perd...

Beni unutursun, @Salih Erdem
11.5.2010 13:10:30
batu_41
@batu-41
10 Mayıs 2010 Pazartesi 22:27:48
Yolculuğa herkes yapsın hazırlık
İnsanlar insanlarla yapar pazarlık
En sonunda olacak bu yolculuk
Yolculuğa herkes yapsın hazırlık

Bilemezsin ki yarının ne olacağını
Bir aksilik çıkar yıkar hep hayalini
Bakmışsın ki kapamışlar yolunu
Yolcu...

Hazırlık, @aliorhan06
10.5.2010 22:15:31
batu_41
@batu-41
10 Mayıs 2010 Pazartesi 16:54:54
Konuşması düzgün alçak seviyede
Adeta bal akar .
Sözünün her kelimesinde
Duruşu düzgün ve asil
Cana yakındır vel hasıl



Velhasıl.şiiri yazdırıyorlar değilmi dost.Kalemin hep yazsın.
Sevgi melegi, @mehmet ali unsal
10.5.2010 16:39:30
batu_41
@batu-41
10 Mayıs 2010 Pazartesi 16:53:15
Ecel gelip beni senden almadan,
Yalan dünya bana mezar olmadan,
Taze ömrüm sararıp da solmadan,
Şu gönlümü gel de sula sevdiğim.


Salihim yüreğin ve kalemin hep burada yazsın can ..
Sevdiğim, @ozanseveni
10.5.2010 09:07:33
batu_41
@batu-41
9 Mayıs 2010 Pazar 09:59:40
Kanayan yaraları, teker, teker dağladım
Kaybolan yıllarımı, zincirle’le bağladım
Aşkının hasretiyle, gece gündüz ağladım
Ölmeyi düşünüp’de, ilmekleri yağladım.

Aşk denen o illeti, seni tanıyıp tattım
Acır seversin diye, kapın önünd...

Vuslatını, @iyimser
8.5.2010 21:54:39
batu_41
@batu-41
9 Mayıs 2010 Pazar 09:56:31
KIŞIN GÜZEL ÇİÇEĞİ NERGİZİ EN GÜZEL SANA GETİRDİM
KUŞUN GÜZEL BÜLBÜLÜNÜ NARİN SESLİ SANA GETİRDİM
SABAHIN ALIMLILIĞINDA SANA YAZDIĞIM ŞİİRİMİ GETİRDİM
AÇ KAPINI GÜNEŞ GÖZLÜM SICAKLIĞINA HASRET BEN GELDİM



GECE SENLİ EN GÜZEL DÜŞÜ GÖRDÜM A...

batu_41
@batu-41
9 Mayıs 2010 Pazar 09:39:50
Anne anlamı büyük manası eşsiz.Tadamadın sıcağını.Toprak sardı sevdiği.Kutlarım.can

Analara yazılacak o kadar övgüler varki.Keşke herkesin anası yanında ola bilse.sıcağını tada bilse değilm.Kıymet bilmeyen hassis ve sadistler yazıklar olsun.Ann ...

Anneler günü, @sevdapınarı
9.5.2010 02:33:06
batu_41
@batu-41
9 Mayıs 2010 Pazar 09:34:32
Gurbet elde koşa, koşa,
Ayağımı vurdum taşa,
Emeklerim gitti boşa,
Niye doğurdun be ana?

Salih der ki; yoktur çare,
Olan oldu bak bir kere,
Üzüleceksek boş yere,
Niye doğurdun be ana?


İçerik ozanca,salihin dilineden
Analar çeker bu ev...

* * be * ana * *, @ozanseveni
9.5.2010 08:06:31
batu_41
@batu-41
9 Mayıs 2010 Pazar 09:10:46
şair kısa ve öz tutmuş harika sözlerdi değerli kutlarım .
Sen ***, @kulhasan
9.5.2010 01:21:43
batu_41
@batu-41
9 Mayıs 2010 Pazar 00:48:39
Hakka kavuşalı yıllar oldu,
Yüreğimizde canlı duruyorsun.
Yine bize çorbalar pişiriyor,
Şefkatle saçımızı tarıyorsun.

Nere baksak sen, nere gitsek sen,
Hepimizden dualar alıyorsun.
Anne dememize gerek olmadan,
Anında yanımızda oluyorsun.

...

Anne, @Fazıl Kul
9.5.2010 00:27:44
batu_41
@batu-41
9 Mayıs 2010 Pazar 00:46:32
Karanlıklarda uzanan boşluğun merdiveni,
Yaşam hakikatinden alıkoydu insanlığımı
Yapılmadık, olmayan, uyduruk bahanelerin sancısıyla
Beynimde üreterek sahibi edildiğim
Dönüşü olmayan yalnızlıkların hesabına vuruldu,
Bütün ömrüm…


İftir...

İftira !!!, @Sevgi Salman
9.5.2010 00:02:18
batu_41
@batu-41
8 Mayıs 2010 Cumartesi 23:15:01
seni hapsettim
ruhumun derinliklerine
kendimi bırakmışım
hayatın giderine.

sözler sana kifayetsiz
duysam bile duymam seni
kırıldı gönül tellerim
adım çıkmış artık benim neyleyim .

rahatmısın şimdi olduğun yerde
soktun beni olanca...

Sevgide sitem, @mehmet sancak
8.5.2010 21:22:22
batu_41
@batu-41
8 Mayıs 2010 Cumartesi 23:11:01
İ sminin her harfıne kurban oldugumuz
R enkli gözlerine,sıcacık tebessümüne bayıldıgımız
E şi bulunmaz gülüşünle
M emnun ettin anne ve babanı

K ahkalar koparttın sessiz evimizde
A yılıp bayıldık tatlı seslerine
H arikalar yarattın küçücük d...

Bebegim, @ebrulias
8.5.2010 22:06:20
batu_41
@batu-41
8 Mayıs 2010 Cumartesi 18:15:29
Bu gün dokuz pazar analar günü,
Hasta oldun zehir benim her günüm,
Hatırlıyormusun ? benim düğünü,
Açta gözlerini gör anacığım,
Geçmiş yıllarına dön anacığım,
Okşa saçlarımı sev anacığım .

Acar’ım göz yaşım sel olmuş gider,
Sen iyi ol ...

Anacığım, @AHMET ACAR
8.5.2010 18:02:09
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.491
Şiir Okunma
3.867.162
Yazı Okunma
83.001
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL