Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
2 Mayıs 2010 Pazar 18:59:27
At arabalarına yükleyerek taşları
Hepsini alıp Çin’e gittiler
Kara ormanı tüm canlılar terk etti
Kuşlar bile geçmiyordu üstünden
Siriderya da sular azalıyordu
Bir felaket başlamıştı ata yurdunda

…ve tam yedi gün geçti bunun üstünd...

batu_41
@batu-41
1 Mayıs 2010 Cumartesi 14:03:02
Engindir büyük gardaşı,
Yurdanur yapar lavaşı,
Sıcak olur tandır başı,
Böyle gelin dost başına.

Bencilliğin sonu yoktur,
Sana diyeceğim çoktur,
Ne hoş eli yüzün paktır,
Böyle gelin dost başına.

Sizi mutlu görmek derdim,
Çok şükür murada ...

batu_41
@batu-41
1 Mayıs 2010 Cumartesi 10:50:03
Bu gün 1 Mayıs
Benim doğum günüm bu gün.
Aynı zamanda bütün emekçilerinde doğum günü
Ne mutlu ki böyle birgün de doğmak
Ve selam durmak, emeğiyle var olanlara.

Bu gün 1 Mayıs
Bu gün kardeşlik günü olsun isterim
Alınteriyle mücadelenin hatırı...

1 mayıs, @Y. Kaya
1.5.2010 10:46:06
batu_41
@batu-41
1 Mayıs 2010 Cumartesi 03:31:39
AŞKININ İHANETİ SENİ ÇOK YARALAR
AMA ŞÜPHEDE MASUM SEVDİĞİNİ YARALAR.
SEVDİĞİNE GÜVENMELİSİN DOSTUM
AŞKINI VE KENDİNİ ZEHİRLEME DOSTUM.


SEVDİĞİNE İHANET ETME
NASIL OLSA DUYMAZ DEME.
ÖNCE KENDİNE SADIK OL
SONRA AŞKINA SADIK OL.


ŞÜPHE V...

Şüphe ve ihanet, @sevdapınarı
30.4.2010 05:39:01
batu_41
@batu-41
1 Mayıs 2010 Cumartesi 03:27:48
Sensiz geçmez günlerim, yakar beni kor gibi
Ölü doğdu hayaller, umudum yok zor gibi
Yüreğimde acılar, yakar közler har gibi
Cehennem ateşine, konasın elin oğlu

Canıma yoldaş bildim, sildim sitemi nazı
Kar yağdırdın dağıma, kışa çevirdin yazı
...

Elin oğlu, @zaralıeren
27.4.2010 00:02:18
batu_41
@batu-41
1 Mayıs 2010 Cumartesi 03:15:35
Gönlüm hep huzuru, sende ararken
Yolunda ki dikenleri, gül diye dererken
Zehri bile gözlerin, bal eyliyorken
Rüzgar gibi gelip, sesiz usul gidişini
Hala özlerken
Vuslatı görmek için, sabrın acı suyunu
Yudum yudum içerken
= = = = = = = = = Böy...

batu_41
@batu-41
1 Mayıs 2010 Cumartesi 03:10:47
Önce niyetiniz yunsun,
Fikirler güzellik sunsun,
Yüreklere sevap konsun,
Cumanız mübarek olsun.

Olmadan topraklar vaha,
Mâ’nâ kalksın hemen şaha,
Yalvarın ulu Allah’a,
Cumanız mübarek olsun

Cümlemizin yönü kıble olsun.Gönüller...

Olsun!, @Fazıl Kul
30.4.2010 19:02:11
batu_41
@batu-41
1 Mayıs 2010 Cumartesi 03:08:59
Bana bir şarkı söyle
Ta uzaklardan gelsin arasın teni bulsun.
Kaf dağından masallar öyküler yüklü olsun.
Bana bir şarkı söyle
Gece Ay üşüsün de gökte Güneşim donsun.
Haydi, durma çal söyle, söyle de bizim olsun.

Bana bir şarkı söyle
Ölsem ...

Bana bir şarkı söyle, @HATAYLI
30.4.2010 21:31:25
batu_41
@batu-41
1 Mayıs 2010 Cumartesi 03:05:56
Kollarını açıp, bana gelseydin?
Benim can evime, atardım seni.
Nazlanmayıp, kıymetimi bilseydin?
Başıma prenses, yapardım seni.

Bilmem ki, nazlımı sevdiğim soyun?
Sevdalı gönlüme, etmesen oyun,
Biraz daha uzun, olsaydı boyun,
Feleğin elinden...

Bana gelseydin, @ozanseveni
30.4.2010 21:39:32
batu_41
@batu-41
1 Mayıs 2010 Cumartesi 03:02:09
Sanmayın mevsim bahar.. yok aşk ve Gül mevsimi
Ve toprak lânetlenmiş, kutlunun öl mevsimi
Ciddi beyinlerde yoz kurtların döl mevsimi
Çürüklerle çürüdük, kurtlularla kurtlandık

Adım yok basamak yok, asansörle çıkıldı
Aile kudsiyeti, ahlâk mahlâ...

Sütsüzün sütü bozuk, @bekirce
30.4.2010 23:30:35
batu_41
@batu-41
30 Nisan 2010 Cuma 22:59:13
Şu dünyada olanları görmedik
Vietnam’ı zaten çoktan unuttuk
Irak’taki olanlara göz yumduk
Yazın bir yerlere bu gerçekleri
Okuyun birazcık çılgın Türkleri

Ali Orhan’ım Afganistan orada
Parçalandı çoktan Yugoslavya’da
S...

Yazın bir yerlere, @aliorhan06
30.4.2010 22:48:32
batu_41
@batu-41
30 Nisan 2010 Cuma 13:52:49
Dinle ilgili olan olmaz mı “Dinsel”,
Şehvet unutuldu söylenir ”Cinsel”,
Kızların adını koydu hep “Cansel”
Türkçe can çekişir kimse aldırmaz

Moğolcadan aldık bütün “tayları”
Yapar olduk her yıl &#...

Kimse aldırmaz-1, @YUSUFYÜZLÜM
30.4.2010 13:38:52
batu_41
@batu-41
29 Nisan 2010 Perşembe 13:58:17
“kimseler anlamaz gönül dilinden
deryalar içmişim yarin elinden
yanar avuçlarım çeksem belinden
yokluğunda yari sorar mı zaman

bir gün batımında senden giderim
senli hayalleri azık ederim
oyun oynar durur bana kaderim
kırılan gülümü sa...

Arap kurt: usta şair, @Fazıl Kul
29.4.2010 13:30:46
batu_41
@batu-41
29 Nisan 2010 Perşembe 13:31:28
Sen mezarcı bak işine, geciktirme mezarımı,
İnan ki ben de dayanmam, çevirirsem nazarımı,
Dünyanın bunca derdine, söyleyin can dayanır mı.
Define gelen insanlar, bilmem artık uyanır mı,


Kaz kaz mezarcı kaz artık, daha da derinlere kaz,
Topra...

batu_41
@batu-41
29 Nisan 2010 Perşembe 12:07:59
Bir çocuğun sevinciydi, say ki, sana ilk gelişim
En güzel anımdı benim, bir akşam sende kalışım
Tanrım olmasaydı sabah veda anıydı ölüşüm

Gözlerinden damla, damla, sol yanıma ataş düştü
O an kerbela yaşadım can evimde bin baş düştü

Neyd...

Ataş düştü*, @Erdoğan BEKTAŞ
29.4.2010 11:07:28
batu_41
@batu-41
29 Nisan 2010 Perşembe 12:03:37
Bu güzel duygu dolu şiiri okurken etkilenmemek elde değil yüreğin var olsun can dost.Lütfen iki dörtlüğümü kabul buyur.Sevgilerimi bırakıyor,şiirleriyin devamını diliyorum can..


Bu kadar çileyi boşa çekmişim
Boşa ağlamışım boşa yanmışım
Bunca ...

batu_41
@batu-41
29 Nisan 2010 Perşembe 10:45:22
Topraklar çatlıyor da gökyüzüne küsmüyor
Adın düşmez adıma neden aklın kesmiyor
Geçti sevdâ yelleri artık bende esmiyor
Ne sular akıp gitti o köprünün altından


Sandın ki Erdemoğlu baş eğer hezimete
Unuttun, insan rezil katlanır eziyete
Başı...

batu_41
@batu-41
29 Nisan 2010 Perşembe 10:42:44
Daim yaşasın hürriyet,
Ona hâkim hep ciddiyet,
Sesinde var samimiyet,
Ozan İlo Üstadımın.

Hile bilmez, güvendirir,
İkna ile beğendirir,
Okuntusu sevindirir,
Ozan İlo Üstadımın.

Sahiptir türlü kıymete,
Uyar dine, diyanete,
Sevdası bu mem...

Ozan ilo üstadım, @Fazıl Kul
28.4.2010 07:45:33
batu_41
@batu-41
29 Nisan 2010 Perşembe 09:56:29
Sılaya döndüğünde seven sana bakacak
Hediyeler dolumu dostlar elin sıkacak
Bu dünya bir tarladır ukba da biçilecek
Var ki tarla hozansa ne yapacak o kulun

Ozan Ali düşün ki bağlandı parmakların
Hani nerde hayırın aktı mı ırmakların
Razı ise h...

Hancımısın yolcumusun, @ozanali
29.4.2010 09:40:07
batu_41
@batu-41
29 Nisan 2010 Perşembe 09:33:22
Nur yüzlüdür nurani
Yaşar;dini,Kura’nı,
Çoktur eşi,yaranı,
Bu şair kim acaba?

Oğuz’un yaren dostu.
Muhabbet olsun kastı,
Deldirmemiştir postu,
Bu şair kim acaba

Kardeimin güzel yüreğinden bir vefa örneğini yine burada okumakta...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.430
Şiir Okunma
3.866.827
Yazı Okunma
82.989
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL