Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
24 Nisan 2010 Cumartesi 09:46:11
Derdimi söyledim bir sırdaşıma,
Tatlıca konuşan dil bulamadım.
Yâr yüzünden şu sevdalı başıma,
Karalar bağladım al bulamadım.

Severdim güzelin tatlı dilini,
Bir kerecik tutamadım elini,
Sevdiklerim diken etti gülünü,
Sevip koklayacak gül bu...

Bulamadım (2), @ozanseveni
24.4.2010 08:49:55
batu_41
@batu-41
24 Nisan 2010 Cumartesi 09:23:52
Ah ile tükendi o toy çağlarım
Hazan vurdu talan oldu bağlarım
Zay oldu gençliğim yanar ağlarım
Şefkat olup silsen çok geç ne fayda?

Caydım nikâhından vazgeçtim senden
Kestim helâlini bedenden tenden
Sende umudunu kes gitsin benden
Canından c...

= ne fayda =, @gelmeyenvuslat
24.4.2010 00:10:14
batu_41
@batu-41
24 Nisan 2010 Cumartesi 09:14:25
Gel de bu ülkede sen hakkını ara
İnanın şaşırdım ben bu başkana
Aşk olsun bu başkanı anlayanlara
Sormayın dostlarım benim halimi

Ali Orhan’ım yaşıyorum ne günler
İlkokul u bunlar bana hatırlattılar
Ülkemde yozlaştı bütün kurumlar
Sorma...

Sormayın, @aliorhan06
23.4.2010 23:37:03
batu_41
@batu-41
23 Nisan 2010 Cuma 14:04:59
Vicdânın daralmasın, akla sığmaz nedenim,
Bir suç varsa, huyumda, suçlusu da bir benim.
Tek ilacım olsan da kurusun bu bedenim
Hızır gibi yetişip, sürmeyiver sen e mi!

Olur da arada bir, kesişirse yolumuz;
Selâmını esirge, tutulsun şu kolumuz!...

O... y... a.., @Salih Erdem
22.4.2010 10:12:54
batu_41
@batu-41
23 Nisan 2010 Cuma 14:00:17
yÜREĞİN VE KALEMİN VAR OLSUN,DEĞERLİ ŞAİRİM.BU GÜNLERDE GERÇEKTEN MEMLEKETİN ALTINI ÜSTÜNE GETİRİYORLARDA KİMSE GÖRMÜYOR.İŞTE MİLLETİ NASIL UYUTTUKLAR YAVAŞ YAVAŞ ORTAYA DÖKÜLECEK DEĞİMİ,CAN.?
Hastalıklı, @aliorhan06
22.4.2010 18:14:04
batu_41
@batu-41
23 Nisan 2010 Cuma 12:06:01
Can verdiğim,canım dediğim yar canımı alıyor
Sonsuz olan sevgimi,aşkımı zevk uğruna satıyor
Onun yokluğu,bana acı,keder,üzüntü katıyor
Güzel söz yılanı deliğinden çıkarır, onun ki beni yakıyor.


aSLINDA SEVMEYİNİ SEVMEK KADAR BÜYÜK HATA YOKMUŞ...

batu_41
@batu-41
23 Nisan 2010 Cuma 12:02:35
Bu gün 23 Nisan
Gözlerim pencereye takılmış
Sokaktan gelip geçen çocukların renkli kıyafetleriyle
Bizlere armağan edilen bayramı, kutlama telaşıyla
Sevinçle koşuştuklarını görünce, hüzünlendim bak yine.
Oysa nede çok ihtiyacım vardı, çocuk olduğ...

Doğuda çocuk olmak, @Y. Kaya
23.4.2010 10:20:37
batu_41
@batu-41
22 Nisan 2010 Perşembe 23:51:04
Bizim Sevdamız

Bir hayatı düşledik, hayaller ötesinde,
Mazi acılarından, sıyrılma ertesinde,
Bir besteyiz elbette, aşkın has güftesinde,
Sevgiye kucak açıp, sevdaya kanat çırptık.

Özlemler beste beste, bugünlere takıldı,
Yüreğimiz en başta...

Bizim sevdamız, @MetinEser
22.4.2010 23:48:24
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
22 Nisan 2010 Perşembe 23:48:50
Ferhata dağları deldiren sevda,
Bana da dağları deldirtmedinmi,
Bir ela gözlü yarin uğruna,
Gözlerimde yaşları sel etmedin mi?
Yakıp da şirin’i kül etmedin mi?

Mecnunun çöllere düşüren sevda,
Beni de çöllere sen salmadın mı
Sinemi kalk...

Sevdalar uğruna, @kader44
22.4.2010 22:31:22
batu_41
@batu-41
22 Nisan 2010 Perşembe 19:08:41
Unutmam imkânsız bu sevda sonsuz
Ya bana dönsün o ya da öldürsün
Saatler geçmiyor duruyor onsuz
Ya bana dönsün o ya da öldürsün

Dolmadı kalpte ki o büyük yeri
Dönmedi dönmüyor dünyama geri
Kolundan tutupta getirsin biri
Ya bana dönsün o yada...

batu_41
@batu-41
22 Nisan 2010 Perşembe 16:06:32
Beni Allah rızası için sevip, sayan
Bana değer veren
Bir dost buldum
Beni hayata bağlayan
Bana yaşam sevinci veren
Muhâbbeti ile elemlerimi unutturan
Kendimi bulmamı sağlayan.
Bir dost buldum
Nakış nakış sevgiyi işleyen
İlmek ilmek dantel gi...

Dost buldum.., @mehmet ali unsal
22.4.2010 11:28:13
batu_41
@batu-41
21 Nisan 2010 Çarşamba 17:02:09
Mustafa, Selçuk, Fikri onun elinden gitti,
Sanki Muvaffak oldu kökün kazıdı bitti,
Elbet bu dünya Fani kendi kendine etti,
Nemi yaptı dinle de anlatayım ben sana?


Umarım bir gün onunda boynunu vuracaklardır.O günleri görmek nasip olamayacağın...

batu_41
@batu-41
21 Nisan 2010 Çarşamba 16:43:39
Salih der ki; kabus olur düşüme,
Gölge gibi düştü benim peşime,
Muzur oldu onun derdi başıma,
“”Her zaman dardadır şu garip gönlüm.
“”Dertliyim zordadır şu garip gönlüm.

yÜrek sesin daim olsun dost.Sizi okumak güzel bir...

Şu garip gönlüm, @ozanseveni
21.4.2010 15:55:04
batu_41
@batu-41
20 Nisan 2010 Salı 21:40:11
Sadri aalışıkı hatırlattın bana dost.Kutlarım vallahi harikaydı sağol can..
batu_41
@batu-41
20 Nisan 2010 Salı 21:35:04
Yüreğim lime lime, acıtır hançer ucu
Sensiz geçen her günüm, çekilmeyen bir acı
Dert katarı yol aldı, sızı boylar miracı
Umudum yerinde yok, düşürdüm elin kızı

Düşlere bıçak oldun, hep davrandın el gibi
Ömrü kattın önüne, sürükledin sel gibi
...

Elin kızı, @zaralıeren
20.4.2010 00:02:16
batu_41
@batu-41
20 Nisan 2010 Salı 21:21:57
Yolum Allah yoludur. Birde aşk ve sevgi yolu.
Yaradan yaratmış o güzeli, bende onun kulu.
Gözlerine bakıyorum, buğulu ve yaşla dolu.
...................Ah yapma ! Kahretme beni yar,
...................Bu kadar canı gibi koruyan, inan ki bulamazsı...

Ah yapma, @DuygusalsairBilalyilmaz
20.4.2010 21:17:20
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
20 Nisan 2010 Salı 21:20:27
............Sözlerin!
Eller uzanıyor elime,
Geri çeviyiyorum,
Çünkü hiç birisi değil
.............Ellerin..
Benim kalbim yanlız senin,
Yerin öylesine derin,
Olmuşum senin esirin
Sen ise benim değil yanlız
..............Ellerin,
Geceleri ışı...

Hayalin, @kader44
20.4.2010 20:13:43
batu_41
@batu-41
20 Nisan 2010 Salı 19:54:30
Denizlere sustum sessiz dalgalar vuruldu köpek baliklarina
kan damladi türkülere martilarin kanadina degince kursun
belki bir gün son bulacak izdiraplar muradsiz kalmyayacak s
yorgun yillarimin ardinda keskelerde kaldi cigliklarim.....



kUTL...

Cıglıklarım, @avsinli zeyno
19.4.2010 03:49:14
batu_41
@batu-41
20 Nisan 2010 Salı 19:44:46
TÜRK POLİS TEŞKİLATI

Suça karşı kurulmuş
Türk Polis Teşkilatı
Huzur için var olmuş
Türk Polis Teşkilatı

Her gün 24 Saat
Görevinin başında
Suçluların peşinde
Türk Polis Teşkilatı

Kanunlara bağlıdır
Göreve sevdalıdır
Asayişin koludur...

batu_41
@batu-41
20 Nisan 2010 Salı 19:41:54
Kimseye etmem kahırı,
İçime attım zehiri,
Yok artık sen gibi biri,
Artık seni sevmiyorum!

Değişmiş olmuşsun başka,
Otur kafandaki köşke,
Sen layık değilsin aşka,
Artık seni sevmiyorum!

Dünya zevklere salıncak,
Sevgi değildir oyuncak,
Bu...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.450
Şiir Okunma
3.866.914
Yazı Okunma
82.992
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL