(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENDE ŞEYHİME GİDEYİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENDE ŞEYHİME GİDEYİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cok güzel hocam.hak kokan mısralar bunlar.tebrikler hakkı hakkıyla güzel anlatmışsınız bu şiirinizde de.harikaydı haz almamak imkansizdan öte.saygılar,sevgiler abicigim. SERHAT ERTAŞ
Şeyhlerin şeyhini gördüm, İzlerine yüzüm sürdüm, Doğru yolu onda gördüm, Bende şeyhime gideyim.
Eserinizin her kelimesi ve her dizesi birbirinden güzel ve özel. Bu güzel ,değerşi eseri yazdığınız için tebrik ederim. Yüreğinize sağlık. Saygılarımla.
Hak aşkıyla yanmak için, Derde derman bulmak için, Hak sırrına ermek için, Bende şeyhime gideyim.
Hak divana durmak gerek, Gerçeklere ermek gerek, Şeyhten ilham almak gerek, Bende şeyhime gideyim.
Şeyhlerin şeyhini gördüm, İzlerine yüzüm sürdüm, Doğru yolu onda gördüm, Bende şeyhime gideyim.
Pirler başı erenlerdir, Hak sırrını bilenlerdir, Kula himmet verenlerdir, Bende şeyhime gideyim.
Harika dizeler dökülen kalemini kutlarım sevgili Cemalettin kardeşim çok güzel şiirlerini okumak büyük bir haz veriyor. Yorum yapan değerli abim Durak beye güzel yorumu için ayrıca teşekkür, saygı selam her iki dost şaire gönülden.
Değerli şair dost kalem evvele sayfama hoş geldiniz, sefalar getirdiniz, şeref verdiniz. Şiire yaptığınız o nazik yorumunza teşekkür ederim. Selamlar, sevgiler, saygılar...
Şeyhlerin şeyhini gördüm, İzlerine yüzüm sürdüm, Doğru yolu onda gördüm, Bende şeyhime gideyim.
Bu demektir ki; kalb gözümüz açıktır. Maneviyat âlemimize meylimiz madde dışı ahkâmdadır. Umudumuz; savgiliye vuslatı en yakına alma üzerinedir. Mübarek olsun şairim!
Sayın hocam Cezan bütün şiirlerime yani yorum yapmadığın sayfalarıma destek yorumunu bırakmak... Demişim dilim sürçmüş affaola, Cazan değil, bana olan mükafetin diyecektim... Selamlar.
Ç ok kıymeti Murat hocam, Sayeniz de düşüm "harga ya kuzgun yer yada karga" her şirimde destsğini bekliyorum. Yeni şiirimi hazırlıyorum. Cezan bütün şiirlerime yani yorum yapmadığın sayfalarıma destek yorumunu bırakmak... Çok güzel yorumuna candan teşekkür ederim. Seygılar, sevgiler, selamlar ve de hayırlı ramanlar, çok muhreşem orucun kabul göröiş iftarlar dilerim Yüce Allah'tan...
bence aslı varken vekalete gerek yok hocam günümüzde o kadar şeyh çoğaldı ki müridlerin yanına varılmıyor dinimiz el etek öpmek yerine bilime sarılmayı hakkta olmayı hakka yürümeyi öneriyor içerik olarak dolu ben slogan sözlerden yana değilim"her şey.....için" olabilir mi hırsızlık yap......için arsızlık yap....için olsun olabilir mi slogan olan söz açılmalı sağlıcakla kalın
Hocam yorumunda haklılık yönleride vardır... Gerçek hakıyla hak dostiları yer yüzünde eksik olmazlar. Şu da bir gerçek ki her işin işgüzarları da vardır. Çok değerli yorumuna teşekkür ederim, saygılar, sevgiler, selamlar...
Hak aşkıyla yanmak için, Derde derman bulmak için, Hak sırrına ermek için, Bende şeyhime gideyim.
Hak divana durmak gerek, Gerçeklere ermek gerek, Şeyhten ilham almak gerek, Bende şeyhime gideyim.
Şeyhlerin şeyhini gördüm, İzlerine yüzüm sürdüm, Doğru yolu onda gördüm, Bende şeyhime gideyim.
Pirler başı erenlerdir, Hak sırrını bilenlerdir, Kula himmet verenlerdir, Bende şeyhime gideyim.
Haydi canlar hak yoluna gidelim.Gidelimde hakka zikir edelim... Seyh ler, Alimler Allah adami mübarek insanlardir (bende seyhime gideyim) cümlesi cok manidardir.Hepimizin ulasmak istedigi bir nokta vardi oraya o büyük hedefe ulasmak icin yola cikip gitmek gerekmektedi.Iste bizleri o noktaya tasiyabilecek oraya ulasmamiza yardimci olabilecek kisilerde Seyhle ve Alim insanlardir. Tebrik ederim dostum her zamanki gibi uyarici, uyandirici bir siirdi yüregine saglik.KADIM DOSTUN HÜSEYIN
Değerli KADİM DOSTUM HÜSEYİN ÇOLAK BEY, sen hele hoşgidin sefa geldin. kendini özlettin. O çok güzel yorumuna teşekkür ederim. Yorumlarına aynan katılıyorum. Çok sağol çok varol. Selamlar, sevgiler, saygılar...
Hak aşkıyla yanmak için, Derde derman bulmak için, Hak sırrına ermek için, Bende şeyhime gideyim.
Hak divana durmak gerek, Gerçeklere ermek gerek, Şeyhten ilham almak gerek, Bende şeyhime gideyim.
Şeyhlerin şeyhini gördüm, İzlerine yüzüm sürdüm, Doğru yolu onda gördüm, Bende şeyhime gideyim.
Pirler başı erenlerdir, Hak sırrını bilenlerdir, Kula himmet verenlerdir, Bende şeyhime gideyim.
Cemalettin GÜRPINAR
Tebrikler,
Gidebilmek..Ayaklar çeker mi ?Nefis bırakır mı? Haydi her şey bıraktı, gidebilmek gercekleşti.adımlarımız hızalndı. Nefis de haydi kerata nereye gidersen git dedi.Görecek göz de var. Peki gitmeye yüz varmı?Konuşacak kelam varmı?Gözün ile gözüne bakabilecekmisin?Çünkü o göz Aşıkların serdarının gözü ile bakar, ve seni yakarsa, hangi yüzlle geldin,ne söyleyeceksin, bak bakalım gözüme,bende sendeki o gözden bir göz varmı? derse ne diyeceğiz.
Gidelim usta, kime gidelim,kimle gidelim?Ne götürerek gidelim.?heybe boş, sepet boş.Aslında ya? YA? Ya ? larda var. nasıl çıkılacak bu hengamenin çiinden onuda bilmem ya.. Gidelimbakalım, kovacak, kovsun..bizim yunus demeyecek demesin..kırk katırmı, kırk sadır mı bilemeyeceğiz ama bilmeyelim.
e haydi gidelim, kalmasını becerebilrsek.. haydi hayırlısı..Göreceğiz bayrama kavuşabilirsek..Bayrama kavuşmak, kadr-i kadirr edebilmek den geçecek.kadre erelim de, bayrama musafahalasalım inşaallah. Basarılarınızın devamını dilerim.
Değerli dost şair sayfama hoş geldin sefalar getirdin şeref verdin. Şiire mükemmel bir yorum yapmışsın yüreğine, gölüne, kalbine sağlık. yazan kalemin var ve daim olsun. O ifadeler ne güzel ifadeler. Katılmamak üzerinde düşünmemek elde değil. Mana yüklübü güzel yorumunuza teşekkür ederim. Sevgiler, saygılar, selamlar... hayırlı ramazanlar.
Pirler başı erenlerdir, Hak sırrını bilenlerdir, Kula himmet verenlerdir, Bende şeyhime gideyim. TARİKAT EHLİNE UYGUN GÜZEL BİR İLAHİ TARZI KUTLARIM DOSTU SELAMİLE
Derviş Yunus Emre kıvamında bir eser.. O da Tabduk Emre' ye hitaben şiirler yazmıştır..insanın yolunu aydınlatacak bir IŞIĞA tutunması ne güzeldir.. tebrik ve saygılarımla sayın şair.. sağlıcakla kalınız...
Değerli dost sayfama hoş geldiniz sevgiler sefalar getirdiniz. Onur ve şeref verdiniz. O çok güzel yorumna içten teşekkür ederim. Sevgilerimi, saygılarımı. salmalarımı arz ederim...
Değerli dost selamlar. Doğrusu seni sevdim. Hemen misilemede bulundun. Dost buna derler. Hem sayfama hoş geldin. Sefalar ve şeref verdin. Yorumuna teşekkürler. Selamalae, sevgiler, saygılar...
Hak aşkıyla yanmak için, Derde derman bulmak için, Hak sırrına ermek için, Bende şeyhime gideyim.
Hak divana durmak gerek, Gerçeklere ermek gerek, Şeyhten ilham almak gerek, Bende şeyhime gideyim.
Şeyhlerin şeyhini gördüm, İzlerine yüzüm sürdüm, Doğru yolu onda gördüm, Bende şeyhime gideyim.
Pirler başı erenlerdir, Hak sırrını bilenlerdir, Kula himmet verenlerdir, Bende şeyhime gideyim Yüreğin var ola hocam.Nefis şiirinizi kutladım selam ile
Değerli hocam üstadım Alaca'da bulşamadık. Durdu hocam geleceğinizi haber vermişti. Sağlık olsun görüşmemiz bir başka bahara... Sizi Allah için çok seviyorum. Şiire yaptığınız o kıymetli yorumunuza teşekkür ederim. Selamlar, sevgiler, saygılar...
OKUDUM ÇOK GÜZEL ANLAMLI ELLERİN DERT GÖRMESİN SEVGİYLE KALIN MUTLU OLUN RESİM BENİM TORNUM EN KÜÇÜYÜ ÜÇ YAŞİNDA OLAN HALİ ÖYLE KALMİŞ DEVAM EDİYORUZ SEVGİYLE KALIN
Torunu müsadenle doya doya öperim. Allah bağışlasın. Şu duruşu varya tebesümlü gülüşlü onu çok sevdim. Defalarca sordum. Beni bağışla üstat. Defalarca onun o duruşunu siteni açıp baktım. Değeli dost şair kardeşim şiire yaptığın çok güzel yorumuna teşekkr ederim Sevgiler, saygılar, selamlar...
Pirler başı erenlerdir, Hak sırrını bilenlerdir, Kula himmet verenlerdir, Bende şeyhime gideyim.
Cemalettin GÜRPINAR
merhaba,değerli hocam güzel ve anlamlı şiirinizi yürekten kutlarım,sizi Çorum'da görüp tanımaktan onur duydum,yeni görev yeriniz de hayırlı olsun inşallah,sevgi,selam ve saygımla...
Çok değerli şair dostum yüreğin var olsun. Ne güzel gönlünüz var. Sizinle tanışmak bana da onur vedi, şeref verdi. İnşaalh yeni görev yerizde de üstün başarılar gösteririz. Dua buyurun hocam, üstadım. O çok tatlı yorumunuza canı gönüldeb teşekkürler ederim. Sevgiler, selamlar, saygılar...
Zaten gönlünüz yüceler yücesinin verdiği ilhamlarla dolu onun değerini ve kıymetini bilin, ne aracıya ihtiyacınız var nede hocaya yolunuz doğrudur.Nurlu ve aydınlık olsun kutluyorum şiirini puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
SERHAT ERTAŞ