Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
15 Ağustos 2010 Pazar 03:11:51
Kardeşimi yürekten kutlarım güzel eserlerin haz veriyor can.Sevgi saygılarımlasınız.
Çirkin’e mektup, @AHMET ACAR
15.8.2010 01:26:25
batu_41
@batu-41
15 Ağustos 2010 Pazar 03:10:39
LEYLAM

Bu Aşkın elinden, halim perişan.
Karakaşlarına, vurgunum Leyla’m.
Sensiz neyimedir, servet ile şan
Susuz göller gibi durgunum Leyla’m

Geldi geçti ömrüm gitti talana.
Seninle aşkımız, döndü yalana.
Benim intizarım, ...

batu_41
@batu-41
14 Ağustos 2010 Cumartesi 17:22:00
Ve kesitleri kırıldı zamanın
Çatlaklarından sızıyordu ruhlara hınçlar
Kurban edilirken bi can daha şafak ayinlerinde
Mürekkebi dağılmış hayatların üzeri daksilleniyordu

Hayatın acılarıyla eksi artıları.Kutlarım şairimi

batu_41 tarafından 8...

Zebani ayinleri, @cihangirorkun
1.7.2010 15:04:20
batu_41
@batu-41
14 Ağustos 2010 Cumartesi 17:13:37
Şura Alkina’nın buluştuğu yer
Şurası,Warray’la gülüştüğü yer
Şurası sevgiyi bölüştüğü yer
……Kaç canlar yok olmuş öleni sayda
……Ağıtlar yükselir şimdi Murray’da

Lüzumsuz anlattı Murray’ı size
Gö...

batu_41
@batu-41
14 Ağustos 2010 Cumartesi 15:12:09
Uzak kalma yaratandan,
Onsuz hayatı neylersin?
Sen uzak ol gel riyadan,
Halkı azıtmayı neylersin?

Maksuda yatmakla erilmez,
Hal ehli ol kalı neylersin?
Bu yolda keyif sevilmez,
Ol feragat hali neylersin?

Kendi nefsin ıslah eyle,
Dürüs...

Feragat, @CemalettinGÜRPINAR
14.8.2010 00:14:15
batu_41
@batu-41
14 Ağustos 2010 Cumartesi 13:21:58
Bir yaşam ancak böyle tatlı ve gerçeklere böyle yol alır insan.Ve sonunda bir gün ansızın yavaş yavaş hicret başlar.Ömür denen çicek solar işte kutlarım şairimi
Son istasyon, @Halit Yıldırım
18.3.2010 14:36:22
batu_41
@batu-41
14 Ağustos 2010 Cumartesi 13:16:21
Teşekkürler şairim .saydığın vasıflaraı yaşadıklarıma bakıyorumda,karamsarlığa düşüyorum inan.Ne yaşadım neler,Deliydim,gelen yedi giden yedi.En sevdiklerim yiyecek bitince selam bile vermedi.O Yüz yüzlerce km uzağa kaçtım işte riyakarları görmeyim d...

Yoldaş, @Halit Yıldırım
28.3.2010 22:19:25
batu_41
@batu-41
14 Ağustos 2010 Cumartesi 13:09:39
YOKSULUN İLMİ BAYRAM

Makbul Ana kör ocağı
Yak hele, yak! Bayram geldi
Toparla köşe bucağı
Bak hele, bak! Bayram geldi

Makbul Anam, tatlı dilim
Bayram yoksullara ilim
Eski odaya bir kilim
Çak hele, çak! Bayram geldi

Dost kapını çalanın...

Yoksulun ilmi bayram, @bekirce
14.8.2010 13:01:33
batu_41
@batu-41
14 Ağustos 2010 Cumartesi 12:57:55
Halkalar belirdi rengi morardı

Beyazı kan doldu sonra sarardı

Uykusuz geceler vurdu karardı

Titrek bir lambaya döndü gözlerim


Darıldı renklere, küstü dünyaya

Kahretti Mecnuna, kızdı Leyla’ya

Tövbe etti artık aşka, sevdaya
...

Gözlerim, @Halit Yıldırım
30.7.2010 16:05:57
batu_41
@batu-41
14 Ağustos 2010 Cumartesi 12:41:28
Söyle’n bu dargınlık neyin nesidir?

Gâvur olsa küsmez kardeşe insan
Sizi de mi bozdu bu kötü zaman
Çöktü içerime bir kara duman
Söyle’n bu dargınlık neyin nesidir?

Kapınızı bir gün ölüm çalacak
Tatlı canınızı sizden alacak
Herk...

batu_41
@batu-41
14 Ağustos 2010 Cumartesi 07:24:11
ŞİMDİDEN KARDEŞİME GEÇMİŞ OLSUN.ARAMAIZA EN KISA ZAMANDA DÖNMENİZİ BEKLERİZ TABİKİ.ÖNCE SAĞLIK.
batu_41
@batu-41
13 Ağustos 2010 Cuma 23:45:23
Yokluk güldürmedi garip yüzümü
Hasret, gurbet, hicran yaktı özümü
Çekmedi bir mevsim gönül nazımı
Acılara daldı benim gençliğim

Yükledi hayatın yükünü bana
Tatmadım huzuru ben kana kana
Savurdu o yana sonra bu yana
Sanki göze geldi benim gen...

batu_41
@batu-41
13 Ağustos 2010 Cuma 22:14:55
Gece gündüz içtiren o derim.
Aklımı firar ettiren o derim.
Bir mum gibi eriten o derim.
Bütün suçları üstüne alıyorsan,
İşte kapı.
Gidebilirsin.

Gözlerimden düşen yaşların vebali o derim.
Saçlarıma düşen akların katili o derim.
Ettiğim bedd...

batu_41
@batu-41
13 Ağustos 2010 Cuma 14:45:38
TOZLU YOLLAR

Beni sevmemeye yeminmi ettin?
Seni yürekten sevdim....
Yollarına hep baktım
Senin özleminle yaşadım
Gelirsin diye güller döktüm

Gelmedin yollarını gözlemekten yoruldum
Ağlamaktan kurudu kaldı gözlerim
Bomboş kaldı sensiz elle...

Tozlu yollar, @mehmet ali unsal
13.8.2010 14:02:36
batu_41
@batu-41
13 Ağustos 2010 Cuma 13:58:56
Sen iman ehlisin kanma yalana,
Akıl ermez onlardaki plana,
Dünya kalmaz ağlayana gülen’e,
Hak ile batılı ayıran nedir?

Kirlettiler kutlu yurdun adını,
Koro oluşturdu erkek-kadını,
Bozdular milletin ağız tadını,
Hak ile batılı ayıran ne...

batu_41
@batu-41
13 Ağustos 2010 Cuma 12:58:47
Hiç bir şey kolay değil, sen istemezsen
Zorlaştırmayın, kolaylaştırın diyen sen
Bizleri yoksun bırakma, yüce sevginden
Sensin tüm mahlûkata merhamet eden
__Her türlü zorlukları açan ve kolaylaştıran EL-FETTÂH

Çağlar boyu insanlar bilginlik tas...

Esmâ-ül hüsnâ (15-21), @mete75
13.8.2010 12:01:32
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
13 Ağustos 2010 Cuma 11:59:34
Henüz bulamadım vefalıyı, candan seveni..
Sevenimi, gerçek sevgiyi ısrarla arıyorum..
Ya buluncaya yada ölünceye kadar…
Yada bir ince belli, beni, sarıncaya kadar..

Gerçek aşkı, vefalı sevgiyi, hep, aradım,
Aradım, aradım, yıllarca Aradı...

* henüz bulamadım *, @ozanseveni
13.8.2010 11:30:44
batu_41
@batu-41
13 Ağustos 2010 Cuma 11:21:05
Dilek

Haydi, bir dilek tutup, Tanrı’ya yalvaralım,
İkimize yeniden, bir hayat bağışlasın.
Yürüyüp yeni baştan mutluluğa varalım,
Yarım kalan aşkımız, evvelinden başlasın.

Sen yine komşu kızı, ben aşığın olayım,
Gözlerine bakınca, durs...

Dilek, @İzzet KOCADAĞ
13.8.2010 11:09:59
batu_41
@batu-41
13 Ağustos 2010 Cuma 11:19:21
Kara Sevda

“Sevda yüklü kervanlar” geçmiyor çok zamandır
Küstürmüşüm goncamı açmıyor çok zamandır
Hasretinden susamış şu zavallı yüreğim
Sunuyorum badeyi içmiyor çok zamandır

Bir kuş olsam uçardım gece gündüz demeden,
Seni ...

Kara sevda, @Tayyar YILDIRIM
13.8.2010 09:34:31
batu_41
@batu-41
13 Ağustos 2010 Cuma 11:17:18
ÖLEN GERİ GELİR Mİ

Her günün sabahına doğar iken karanlık,
Sisler arasından sen usa düştün bir anlık.
Unuttum bak dediğim anılardaki kimlik,

Küllenmiş ateşsin sen tekrar alev alır mı?
Çoktan gömdüm ben seni ölen geri gelir mi?

Kaprisler k...

Ölen geri gelir mi, @HATAYLI
13.8.2010 04:47:21
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.662
Şiir Okunma
3.868.304
Yazı Okunma
83.052
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL