Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
27 Ağustos 2010 Cuma 16:03:53
Hiç kimse, hiç kimsenin, yüreğine su serpmez,
Öylece bakar durur, gözünü bile kırpmaz,
Dayanıksızdır beşer, kalbi aşk ile çarpmaz,
Durağımı yitirdim, yolunuz hükümsüzdür.

Bilsen de bilmesen de, her işe sok burnunu,
Keyifli oburlukla şişirip du...

Hükümsüzdür., @NAZCA
26.8.2010 21:36:50
batu_41
@batu-41
27 Ağustos 2010 Cuma 14:52:16
Sen ağla
Sen ağla bebeğim ardımdan
Cam dibinde bekliyordun beni
Çabuk bitsin isterken günü
Günden önce beni bitirdiler
Ellerimde bebeğin
Alnımdan ve sol yanımdan
Yedim yedim yedim
Kahpe mermileri

Can kızım
Biliyorum çok şey değil
...

Kan damlaları, @Gezgin_Sair_
26.8.2010 23:59:18
batu_41
@batu-41
27 Ağustos 2010 Cuma 14:39:47
Bir umuttur beklenen yinede
Adını unuttuğum gecelerde
Özlemini içtim yudum yudum
Sensiz saatlerde kırgın yüreğim
Çöl fırtınalarında kavrulurken
Yoruldum yorgunum
Acımasız yıllara dargınım
Senin isyanlarında oldumu hiç benli
Hiç hayallerin ell...

Kısa bir mesafe, @siyahgecem
26.8.2010 23:47:22
batu_41
@batu-41
27 Ağustos 2010 Cuma 14:33:13
RAMAZAN-I ŞERİF’LE GELEN TEFEKKÜR

Nefsimdi o hükmeden! yediğim, içtiğimde
Farkında olmadığım heva-heves güzeldi
Nefse bir köle gibi kendimden geçtiğimde
Geldi Ramazan Ayı, beden kodum düzeldi
-Açlık beni anlıyor, İftar’ı açtığımda ...

Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
27 Ağustos 2010 Cuma 14:29:54
Huzuruna varan ile
Bana suâl soran ile
Kitabımız Kur’an ile
Zikrederim Mevlâ’m seni
Seviyorum Yârab seni
---------- *Salih kulun* yürek ile
----------Gönlümde ki dilek ile
----------Huri ile, Melek ile
----------Zikrederim Mevlâ&...

batu_41
@batu-41
27 Ağustos 2010 Cuma 14:25:26
Hangi yana dönsem aklım/ şaşar kalır bu işe
Gafletten uyanmıyor ki/ dalmış insanlık düşe
Mehmet Alim yanar bağrım/canım sarılı dişe
Bu berbat gidişat hatır/ gönül kırar güzel dost


Aslında şöyle desek daha yerinde olmazmıydı değerli kalem.DALK...

batu_41
@batu-41
27 Ağustos 2010 Cuma 12:56:29
ayrılık bundan
huzursuzluk bundan
sevgisizlik bundan
nefret etmek bundan

çünkü sevginin olmadığı yerde
bunlar olur be güzelim bunlar
onun için hep sevgiler şiir olur şiirde kalır

şimdi sevgiler böyledir böyle
eskiden böylemiydi
eşine söz...

batu_41
@batu-41
27 Ağustos 2010 Cuma 12:39:45
AĞLAYARAK AYRILDIK =

Bir yastıkta yaşlanmak nasip değilmiş bize
Talihin oyununu anlayarak ayrıldık
Ne yaptıysak olmadı felek gelmedi dize
Yolumuzu dönmeze bağlayarak ayrıldık.

Yarım kaldı hayaller sonuna eremedik
Sevmiştik sevdamızın hakkın...

batu_41
@batu-41
27 Ağustos 2010 Cuma 12:27:51
istifa ediyorum ben bu hayattan

istifa ediyorum ben bu hayattan !
incitti hayat beni,yere serildim,
anılarım suçlandı,sessizce terk edildim,
kır kalemi hakim bey,bir suçum varsa,
hayat katledilmiş ,hep parsa parsa;
feragat ediyorum ben yaşama...

batu_41
@batu-41
27 Ağustos 2010 Cuma 12:24:09
Daha hala anlamadın halimden,
0ldüm karagözlüm haberin olsun.
Gelip de yapışma gayri salımdan,
Öldüm karagözlüm haberin olsun,

Hiç biz zaman yapamadım takiyye,
Kaldı sevgim, sevdam artık bakiye,
Yüreğimi orta yerden ikiye,
Böldüm karagözlüm ...

batu_41
@batu-41
26 Ağustos 2010 Perşembe 12:47:53
çekildi gözyaşlarım,kurudu pınar!
ayrılık var kaderde,gördüğüm kadar,
kiraz renkli şafaklar yok..
sökmüyor artık eskisi gibi,
sevemedim acıları !
söyleyim ben söyleyeceğimi,
sonra çekin benim ipimi,
bir gönülde bulunmadan,
yabir göze yaş olma...

batu_41
@batu-41
26 Ağustos 2010 Perşembe 05:44:58
Ey yürekte narım, dilimde ki ikrarım
Hangi umudun boynuna sarılsam
Dillerde sitem, solda hep göçük
Bir yanı eksik yaşamın, sen yanı savruk
Hani hiç batmayız derken, şimdi dibe mi vurduk…
BÜTÜN GÜZELLİKLER GÖNLÜNÜZDEN EKSİLMESİN DOST.GÜNE D...

batu_41
@batu-41
26 Ağustos 2010 Perşembe 05:18:14
Ve çocuğu kucağına alan adam
Gözleri yaş dolarken
Ah zavallıcık dedi
Ölmüş bu çocuk
………………………………
……………………………...

batu_41
@batu-41
26 Ağustos 2010 Perşembe 04:52:44
Analar cennet mekân, baba hakkı ödenmez.
Çocukları döveni, Rabbim Allah’ta sevmez.
Yaptığın işlerde sen, en doğruyu yaparsan.
İlim irfanda öğle, iyi olur okursan.

Türkmendağlı yazıyor, gerçekçi dizeleri.
Kimi Kuran’da ayet, oku sen...

batu_41
@batu-41
26 Ağustos 2010 Perşembe 04:28:55
Duvağımı y/aksa da nefes nefes bir dağ,
Hükümsüzüm!
Kemiklerinden kırılsın artık hüzün dolu zamanlar.
Kör/ebeyim cam kırıklarında yazgıma…
Hükümsüzüm!
Kim demiş dar ağaçları temmuzlarda çiçek açar.



Kekeme kabirlerinde dudaklarım...

batu_41
@batu-41
26 Ağustos 2010 Perşembe 04:23:14
Turnalar selamın getirmez oldu,bilmem ki verdiğin süre mi doldu
Sam yeli kokunu yitirmez oldu,sevda bahçemizde gülün mü soldu
Aşkın da gönlümde oturmaz oldu,söylermisin ey yâr bize ne oldu
Bulamadım yönüm bilmem nerdeyim,bekle bahar gözlüm yarın o...

batu_41
@batu-41
26 Ağustos 2010 Perşembe 04:13:53
Sönüyor gözümün farı.
Örtülü dağların çarı.
Hasretin çok yakar harı.
Közlemdeyim gülüm gülüm.

Düşlerde tutunur elim.
Gölleri doldurur selim.
Derbederdir sazım telim.
Sözlemdeyim gülüm gülüm.

Gelde bir bak ne halim var.
Her demim feryad a...

Gülüm gülüm, @Sevi-esin
23.8.2010 19:41:15
batu_41
@batu-41
26 Ağustos 2010 Perşembe 04:10:59
LEYLİFER 15

Şöyle böyle sözlerle, kırıyorsun kalbimi,
Anladım ki sen beni, sevmiyorsun Leylifer.
Haydi, şimdi geri ver, o tertemiz sevgimi,
Aşkımın kıymetini, bilmiyorsun Leylifer.

Coşkun ırmaklar gibi, sevda sunmuştum sana.
Bir gün olsu...

Leylifer 15, @S.SAMYELİ
24.8.2010 21:27:54
batu_41
@batu-41
26 Ağustos 2010 Perşembe 03:55:52
Sen benim gözümde aysın güneşsin,
Sen var ya sen meleklere bir eşsin,
Sen rabbimden yüreğime peşkeşsin,
Elle bir tutamam gönül borcumsun.

Gözümün içinde gezer gözlerin,
Kurşun gibi işler acı sözlerin,
Nağme nağme kulağımda seslerin,
Elle bir...

Gönül borcumsun, @AHMET ACAR
26.8.2010 01:10:32
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
26 Ağustos 2010 Perşembe 03:40:13
Bir zalim sevdaya düştü ki gönül
Taktı rozetini göğsüme benim
Kahır ile çile verdiği ödül
Çaktı çivisini Bağrıma benim


Neylesem faydasız sonu hep elim
Dermansız dizlerim tutmuyor elim
Son darbesi ile kırıldı belim
Düşürdü doluyu bağıma ben...

B e n i m, @ensarpinar
26.8.2010 01:06:53
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.666
Şiir Okunma
3.868.325
Yazı Okunma
83.052
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL