Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
24 Ağustos 2010 Salı 03:51:34
24 Ağustos 2010 Salı 00:27:30
Hasret oldu cana yarin kucağı
Tütmez oldu garibanın ocağı
Çölü geçti ayrılığın sıcağı
Canım yanargelmeyince canın selamı


Farkedemez oldu gözüm ırağı
Attım bir kenara ayna,tarağı
Ümitliyim candır canın durağı ...

S e l a m, @ensarpinar
24.8.2010 00:23:02
batu_41
@batu-41
23 Ağustos 2010 Pazartesi 13:59:03
Terketmez severse bir can bir canı
Severse üzer mi,insan insanı
Önüne de sersen,iki cihanı
Sazan bu demekmiş anladım şimdi


kutlarım şairimi yürekten.Çok yazılacaklar var dost evet.Kalemleriniz susmasın hiç
Anladım şimdi, @cemil
21.8.2010 12:46:52
batu_41
@batu-41
23 Ağustos 2010 Pazartesi 13:52:57
Belki ahım şahım bir hayat sunamam ben sana
Evim iki koltuk bir sandalyeyle kucak açar sana
Her gün lüks yemekler yediremem anla
Kalbimdeki aşktan başka servetim yok amma
Yine de benimle koşar gelirmisin bir tanem

Yıldızları toplar başına taç ...

batu_41
@batu-41
23 Ağustos 2010 Pazartesi 13:43:33
Hocam...Gönüldeki ilahi aşkın yakması bir başka.Mevlam gönüllerimizden sevgiyi merhameti eksik etmesin.Kibirden ve haset bizleri ve gönül gözlerini uzak etsin iaşşal.Kutlarım can dost.
Ahu zar, @CemalettinGÜRPINAR
23.8.2010 00:01:09
batu_41
@batu-41
23 Ağustos 2010 Pazartesi 13:35:04
Tüm canlı yaşayacak sonu bir gün
Perde kapanıp sahne alacak o gün
Yakında kurtuluşun olmadığı gün
Hesaplar dökülüp belli olacak yön
__ Ne evveli ne sonu olan, sonsuz, son EL-AHİR

Yaratılmış her varlıkta görünen sen
Örtü olmuş bedenimizde ke...

Esmâ-ül hüsnâ (71-77), @mete75
22.8.2010 23:56:58
batu_41
@batu-41
23 Ağustos 2010 Pazartesi 13:30:54
DOSTUN AÇTIĞI YARA

Sığındığım liman dostun limanı
Korsan çıktı dostum,yokmuş imanı
Hatırlar belkide geçmiş zamanı
İflah olmaz dostun açtığı yara

Vurgun yedim dostlarım sığ sularda
Yarış yaptık dostla aynı kulvarda
Hala dururken resmimiz du...

batu_41
@batu-41
23 Ağustos 2010 Pazartesi 13:22:30
Asla söyleme yalan,
Yalan en büyük yılan,
Sen ol gerçeği bulan,
Mübarek Ramazanda. …………….Durdu Şahin

Oğuzsoylum hislendi,
Ulu orta seslendi,
Dua ile beslendi,
Mübarek ramazanda……………...

batu_41
@batu-41
23 Ağustos 2010 Pazartesi 13:21:20
Asla söyleme yalan,
Yalan en büyük yılan,
Sen ol gerçeği bulan,
Mübarek Ramazanda. …………….Durdu Şahin

Oğuzsoylum hislendi,
Ulu orta seslendi,
Dua ile beslendi,
Mübarek ramazanda……………...

batu_41
@batu-41
23 Ağustos 2010 Pazartesi 13:18:24
Geçiyor seneler sen hala yoksun
Saçıma ak doldu nerdesin canım
Daralıyor ruhum tenimden çıksın
Gül bedenim soldu nerdesin canım

Zehirden zemberek geçiyor günler
Mezarın başında niyazda canlar
Hasretin çığ oldu özlüyor binler
Gene akşam oldu ...

batu_41
@batu-41
23 Ağustos 2010 Pazartesi 13:12:31
Sensiz buralarda galabilmirem
Aşk-ı azad edip salabilmirem
Başka gözelerle gülebilmirem
Meni hoş edirseg engir yıldısım

Özledim men ey yâr gülüşlerini
Qayboldum nazıgda işvelerigde
Bir çift buğulu göz yollara baqar
Asumanda parlar engir yıld...

batu_41
@batu-41
23 Ağustos 2010 Pazartesi 12:54:37
Biz Allah için iyi olan izden yürüyelim.
Her zaman her yerde adam olalım.
Onlarca gün aç kalsak da haram yemeyelim.
Her zaman her yerde adam olalım.

Hiçbir zaman kötülüğe baş vurmayalım.
Ailemizi hiçbir zaman yormayalım.
Bilmediğimizi yalancı...

Her zaman..., @ŞairAcemi
23.8.2010 10:03:38
batu_41
@batu-41
23 Ağustos 2010 Pazartesi 05:49:27

İncinmeden incitmeden
Muhabbetimiz bitmeden
Yanlış yollara gitmeden
Geliyorum sana doğru


Alnımdaki çizgilerle
Sözümdeki ezgilerle
Gönlümdeki sevgilerle
Geliyorum sana doğru


Yüküm günah,yüküm sevap
Ruhum senden,cismim türap
Bozulup...

Yürüyorum, @abdulhadi bay
19.8.2010 00:03:33
batu_41
@batu-41
23 Ağustos 2010 Pazartesi 05:44:12
Sebze ve meyvenin geni oynandı.
Kapitalist dünya daha doymadı.
Zürriyet kesildi oğul olmadı.
Yapılacak mühim iş var dünyada.

Allah’ı bırakıp şeytana tapan,
Gayesinden habersizce yaşayan,
Niçin buradasın onu anlasan!
Yapılacak mühim iş ...

Dünyada, @kevir
22.8.2010 19:39:52
batu_41
@batu-41
23 Ağustos 2010 Pazartesi 05:39:15
Tebrikler şairem.Yürekten kutlarım
batu_41
@batu-41
23 Ağustos 2010 Pazartesi 05:29:20
is yığınım kara gurbetim
yırtar hasreti gözlerin
yırtar da gecenin karanlığını
kıvrılarak uzayıp giden
rayların neden yaslı


is yığınım kara gurbetim
her makasta biter umudum
her makasta başlar hasretim

Kutlarım şairim uzun yıllr gurbet ...

Trende, @Salih Erdem
23.8.2010 00:25:22
batu_41
@batu-41
23 Ağustos 2010 Pazartesi 05:06:12
MERHABA DOSTLARIM

MERHABA DOSTLARIM
MERHABA CANLARIM.
GÖZLERİMDEN AMELİYAT OLDUM
NİHAYET ÇOK ŞÜKÜR ŞİFA BULDUM.


SİZLERİ DOSTLAR ÇOK ÖZLEDİM
ŞİİRLERİNİZİ OKUMAYI ÖZLEDİM.
EN KISA ZAMANDA YİNE GÖRÜŞECEĞİZ
İNŞALLAH SİZLERLE ÖZLEM GİDERECEĞ...

Merhaba dostlarım, @sevdapınarı
23.8.2010 01:59:10
batu_41
@batu-41
23 Ağustos 2010 Pazartesi 05:01:56
Fazla bir şey vaat edemem,
Ölü bir yürek veremem,
Ben bundan gayri gülemem,
Ben senden çok uzaktayım.

Bilmediğin çok yönüm var,
Ömrümden eyledim zarar,
Veremem sağlıklı karar,
Ben senden çok uzaktayım.

Az bir tutar yolu olsa,
Gadan yüre...

Sana uzak bu ellerim, @AHMET ACAR
23.8.2010 01:05:05
batu_41
@batu-41
22 Ağustos 2010 Pazar 23:14:10
Yaşam arzum emelim tek varım sendin önce.
Ben bir gül dalı idim sen dalımda ki gonca.
Toparladım kendimi ayağa kalktım anca.

Zakkuma bandım adın bilmem orda ölür mü?
Çoktan gömdüm ben seni ölen geri gelir mi

Yazan yazmış,okuyanda hakkını ver...

Ölen geri gelir mi, @HATAYLI
13.8.2010 04:47:21
batu_41
@batu-41
22 Ağustos 2010 Pazar 23:06:29
OLSAYDIM



İyi bir ressam olsaydım
Bütün evimin duvarına senin resmini çizerdim
Tuvalim de sen olurdun boy boy seni resmederdim
Odama resmini çizerdim gece gözlüm
Gözlerinde uyumak için
Evimin duvarları sana hasret
Bilirmisin her tarafta...

Olsaydım, @siyahgecem
21.8.2010 17:55:51
batu_41
@batu-41
22 Ağustos 2010 Pazar 18:22:57
KADERİM BÖYLE



Kapıdan çıkınca herkes yabancı,
Hor görmeyin onu bir garib yolcu.
Bir selam versen açılır yönü,
,,,,,,,,Büyüğü annemdir,küçüğü bacı,
,,,,,,,,O garib yoluna gidecek yolcu...

Yükseldi dertlerim aştı boyumu,
Bu ne iştir yara...

Kaderim böyle, @emine yiğit
22.8.2010 18:06:48
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.680
Şiir Okunma
3.868.461
Yazı Okunma
83.055
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL