Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
22 Ağustos 2010 Pazar 12:12:46
Her şeyden yüce tuttum,
Bazıların unuttum,
Beni bende uyuttum,
Reva gördü nazlı yar.

Nar-ı aşka yanmamı,
Yalanlara kanmamı,
Çirkefliğe banmamı,
Reva gördü nazlı yar.

İtle bir tutulmamı,
Ateşe atılmamı,
Ucuza satılmamı,
Reva gördü nazlı...

batu_41
@batu-41
22 Ağustos 2010 Pazar 10:16:59
E T M E

Delip yüreğimi , aşka naz etme ;
Tutup ellerimi , kışı yaz etme;
Sen yinede boşver, beni hazetme;
Düştü kor , içimden atamıyorum .


Diyemem , bu canı bırakıp gitme;
Bilirim , özgürlük içinde hatme;
Bırak bir bardağı , düşmedi katr...

E t m e, @ensarpinar
22.8.2010 01:26:42
batu_41
@batu-41
22 Ağustos 2010 Pazar 10:07:09
Ben dizine yatınca, sen saçıma dokunsan,
Aklarımı görünce, şaşkın şaşkın bakınsan,
Gözlerimiz buluşsa, bir tebessüm takınsan.
Uyusam dizlerinde, uyanmasam Leylifer.

Üstümüzde martılar, kanat çırpıp dönseler.
Sana olan sevgimle, yakamozlar söns...

Leylifer 14, @S.SAMYELİ
22.8.2010 01:57:13
batu_41
@batu-41
22 Ağustos 2010 Pazar 10:00:08
DELİ GÖNÜL..

Kerem gibi diyar diyar
Gezmek ister deli gönül
Sevde ile anlaşmayı
Bozmak ister deli gönül

Her aşığa bir yar gerek
Sana aslı demek gerek
Kerem gibi ah diyerek
Yanmak ister deli gönül

Keremden çoktur yarem
Sensin tek çar...

Deli gönül.., @mehmet ali unsal
22.8.2010 09:26:20
batu_41
@batu-41
22 Ağustos 2010 Pazar 09:34:47
Zaten varlığında da yoktu anam babam,
Hayırsız gardaşlarım,
Ölürsen gelmeyiz demişti biri,
Ben öldüm o gelmesin vermeyin haberi....
Babamsa zaten belli taş yürekli,
Anamsa bana burda kucak açacak biliyorum..


Sevgili kardeşim şiiriyin ben bu...

batu_41
@batu-41
22 Ağustos 2010 Pazar 09:24:06


Güzel yüreğini kutluyorum can.
Esmâ-ül hüsnâ (36-42), @mete75
17.8.2010 16:17:32
batu_41
@batu-41
22 Ağustos 2010 Pazar 09:22:58
Ne oldum derken, bir bak makamına
Düşündün mü kim sağ çıkarıyor yarına
Sahip oldukların için şükret Rahmana
Helak olursun, uyarsan lanetli şeytana
__ Sadece sensin, şanı büyük ve yüksek EL-MECÎD


Gönlün muhabbet ve sevgilerle dolsun güzel in...

Esmâ-ül hüsnâ (43-49), @mete75
18.8.2010 19:48:52
batu_41
@batu-41
22 Ağustos 2010 Pazar 09:21:53
Yâd ile bir dost aynı kefeye konur mu?
Dosttan gelen cefa dosta yük olur mu?
Helal varken haram karın doyurur mu?
Aşığa sevgisinin kaynağı hiç sorulur mu?
__ Sevdiği kullarının tek dostu EL-VELİY

Manvi değerinin büyük olduğu şu mubarek ramazan...

Esmâ-ül hüsnâ (50-56), @mete75
19.8.2010 19:57:10
batu_41
@batu-41
22 Ağustos 2010 Pazar 09:19:48
Güzelliklerin en hası bıraktım gönül sayfana.Kutlarım ön tarafta BÖC€ĞİNİ tebrik etmeyi unuttum.Yürekten kutlarım..
Esmâ-ül hüsnâ (57-63), @mete75
20.8.2010 20:49:07
batu_41
@batu-41
22 Ağustos 2010 Pazar 09:18:09
Muhtaç olan insü cin, her lütfuna
Erişemez hiç bir şey yüce şanına
Rızasıyla erdirdi insan melek sıfatına
Aldı resulü Muhammedi böyle katına
__ İhtiyaçları ve sıkıntıları gideren tek merci ES-SAMED

Bu çark içinde biziz bir birini ite kakan
S...

Esmâ-ül hüsnâ (64-70), @mete75
21.8.2010 23:02:17
batu_41
@batu-41
22 Ağustos 2010 Pazar 01:14:50
Elinde bir somun ekmek,
Bir tabakta peyaz peynir,
Bir tabakta birkaç zeytin vardı.
Adam afiyetle atıştırdı,
Açlığını yatıştırdı.
Tüm ekmeği iştahla yedi,
Şükür Allah’a dedi.
Düşündüm baktım kaldım,
Bu işten çok ibret aldım.

Baha ACEM...

Şükür allaha, @ŞairAcemi
22.8.2010 01:05:10
batu_41
@batu-41
22 Ağustos 2010 Pazar 00:05:46
Yılma ayağına batan dikenden,
Olma günahlara doğru akandan,
Düşür şeytanını artık yakandan,
Bir adım ötesi cennet bahçesi.


Serseri günlerin ayı yıl yapar,
Gönülden sevmeyen Müştâk’tan kopar,
Oluşan her nehir mecrada akar,
Bir adım öt...

(06)cennet bahçesi, @seyfi betik
22.8.2010 00:03:29
batu_41
@batu-41
21 Ağustos 2010 Cumartesi 23:33:50
Dayanamam üzülmene
Çaresiz durumlara düşmene
Eli kolu bağlı mahkûm gibi tükenmene
İnan ki dayanmaz yüreğim

Sana mutluluk yaşatmak isterken dert olmak istemem
Bir derdin varsa birini de ben eklemek istemem
Baharı yaşayan ömrüne kışı yaşatmak i...

İstemem, @yalnızkaranlık
21.8.2010 09:51:38
batu_41
@batu-41
21 Ağustos 2010 Cumartesi 23:21:15
AŞK DİYE DİYE…

Göçeriz dünyadan aşk diye diye
Aşk ki yaratandan bize hediye
Büyük aşkı kalmış bize bakiye
Kaç âşık gördünüz bu garip handa

Hak edip sevginin kıymetin bilen
Aynı mendil ile yaşları silen
Yârin ahvaliyle ağlayıp gülen
...

Aşk diye diye…, @İhsan POLAT
20.8.2010 04:33:21
batu_41
@batu-41
21 Ağustos 2010 Cumartesi 22:40:23
DURDU BEY



Yazı yazar, dergisi var Seviye,
Vefalıdır, saygılıdır Durdu Bey.
Her zaman layıktır güzel övgüye,
Vefalıdır, saygılıdır Durdu Bey.

Güzel sözler sarf ediyor dilinden,
Hiç kimseye zarar gelmez elinden,
Hizmetiyle hizmet görür i...

Durdu bey, @Ozan Muradi
15.8.2010 23:51:39
batu_41
@batu-41
21 Ağustos 2010 Cumartesi 22:37:06
Neyleyim

Söyleyip durursun boşa sözleri
Gönüle degmeyen sözü neyleyim
Baharda açmayan gonca gülleri
Son baharda açan gülü neyleyim

Akmıyorsa gözlerin den yaşların
İçin için aglasan da neyleyim
Gülmüyorsa yüzün bakıp yüzüme
Olsanda...

Neyleyim, @Ozan Muradi
21.8.2010 22:32:03
batu_41
@batu-41
21 Ağustos 2010 Cumartesi 18:58:50
S Ö Z B İ T T İ
batu_41
@batu-41
21 Ağustos 2010 Cumartesi 16:28:23
Düğün



Bedevinin çöle ram olduğu gün,
Bende geleceğim yapalım düğün.
Olmasın kelepçe, olmasın düğüm.
Aşkın şerbetini içtiğim son gün.

Gizli bir aşinalık var dilinde.
Çözemedim nedir o son sözünde.
İblis isyanı var, gönül özünde.
Çözüle...

Düğün, @kevir
21.8.2010 16:21:35
batu_41
@batu-41
21 Ağustos 2010 Cumartesi 15:57:17
Çiğnen yol olmadan,
Buruşmuş gül olmadan
Kullara kul olmadan,
İleriye koşalım.

Çıkmalıyız zirveye,
Mahal yoktur zırvaya,
Devleri devirmeye,
İleriye koşalım.

Oğuzsoylum;bu ferman
Bulmalı dertler derman,
Neşe den yapıp harman,
İleriye ko...

batu_41
@batu-41
21 Ağustos 2010 Cumartesi 13:15:13
aynaları bile kaldırdım artık odamdan,
bilmesin,görmesin,içimdeki feryadı,
hepsini ezberledim,tek tek,
bana göre değilmiş,
seni seviyorum demek,
bana göre değilmiş,
körü körüne sevmek.

tırmanamadım ıslak duvarlara!
başaramadım,
ben bir tek...

Hep çocuk kaldım, @mehmet sancak
21.8.2010 13:10:12
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.659
Şiir Okunma
3.868.278
Yazı Okunma
83.051
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL