Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
5 Ekim 2010 Salı 09:11:11
DİYORLAR

Havada tuhaf bir, matem kokusu,
Gölgede zaviye, olmaz diyorlar,
Buluta işlenmiş, yağmur dokusu,
Gidenler geriye, gelmez diyorlar.

Yürek fırtına da, sesler kısılır,
Zifir zindanlarda, kime küsülür,
Çare çaresizdir, hesap kesilir, ...

Diyorlar, @NAZCA
5.10.2010 00:29:55
batu_41
@batu-41
4 Ekim 2010 Pazartesi 22:43:30
BESEREK KÖYÜ

Karataştan içer soğuk suyunu
Acep nerden gelmiş sorsam soyunu
Güzeller toplanmış gördüm huyunu
Burcu burcu kokar gülün Beserek.

Uğradı yolum da açtı bakkalı
Terazisi mizan hemi okkalı
Bir ev yaptırmış hem görseniz yalı
Harman...

Beserek köyü, @Genç Ozan
2.10.2010 01:09:53
batu_41
@batu-41
4 Ekim 2010 Pazartesi 22:24:48
PERİŞAN

Ağlarım yaşım yok, duyulmaz sesim,
Ruhumu yordular halim perişan.
Ne bir heyecan var, ne de hevesim,
Doğrulamaz oldum belim perişan…

Ne yöne döndümse kapalı yollar,
Takvimde yarın yok ardımda yıllar,
Ya kuru, ya çürük tuttuğu...

Perişan, @Ayser ÖZBAKIR
4.10.2010 22:22:27
batu_41
@batu-41
4 Ekim 2010 Pazartesi 22:22:42
Hasmın da bir insandır bunu anlasan yeter
Şaşar deyip hoş görsen bütün husumet biter
Her geçen gün hırslanıp halin dünden de beter
Zaman yarın olunca dününün hayrını gör

Cahil cesur olunca âlimi susturur söz
Zülfü yâre dokunsa dostunu küs...

batu_41
@batu-41
4 Ekim 2010 Pazartesi 22:12:11
DEMESİNLER

Demesinler sana be kahpe felek
İnananlara artık göster kendini
İşi ters gidenlere bahane olma
Demesinler sana be kahpe felek

Alamaz dünyadan kimse hevesin
Olursun herkesin sen bahanesin
Niçin diyorlar sana felek kahpesin
Demesi...

Demesinler, @aliorhan06
4.10.2010 17:43:22
batu_41
@batu-41
4 Ekim 2010 Pazartesi 13:26:46
Kâinat dışına çıkmış derin den
Yalnızlık sızıyor kemiklerinden
Buzdan daha soğuk iliklerinden
Dedin mi ne kadar, fena haldeyim

Gökyüzü düştü mü? hiç gözlerine
İncecik, kar beyaz, bez üzerine
Neyim varsa alın benim yerime
Dedin mi? sizinle be...

Bi kes, @yeğinadnan
4.10.2010 13:18:08
batu_41
@batu-41
4 Ekim 2010 Pazartesi 10:39:26
Seni sevmek…
Hani engin denizler alır da yüreğini,
O aktıkça çağlarsın…
Ama vazgeçemezsin,
Sonu kurumak da olsa,
Akarım dersin…

Seni sevmek…
Hani kasırgalar savurur da yüreğini,
O savurdukça dağılırsın…...

Seni sevmek, @Mella
3.10.2010 23:27:59
batu_41
@batu-41
4 Ekim 2010 Pazartesi 10:35:58
Analar yüreği naziktir tülden
İncitme ananı yazıktır oğul!
Mis kokar tüter ki, güzeldir gülden
İncitme ananı aman ha oğul!

Nice zorluklarla seni doğurdu
Şefkatini bala kattı yoğurdu
Benzin uçsa gönlü zindan olurdu
İncitme ananı aman ha oğul!...

Aman ha oğul, @H.İbrahim SAKARYA
10.5.2008 10:44:02
batu_41
@batu-41
4 Ekim 2010 Pazartesi 10:15:51
İMKANI VAR MI?

Unuttum desem de inan yalanım,
Seni unutmanın imkânı mı var?
Gece sayıklayan, gündüz nalan’ım
Seni unutmanın imkânı mı var?

Çok kez sildim sandım, silememişim,
Ne kadar sevmişim bilememişim,
Arada yılışıp gülememişim, ...

İmkanı var mı?, @kocakurtsoylum
4.10.2010 08:02:46
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
4 Ekim 2010 Pazartesi 09:45:10
Asr-ı saadet gibi, yer açalım camide
Ezanlarla toplansın hem zahit hem zahide

Gelin neşter vuralım bu ayıp yaramıza
Beraber kul olalım O Yüce Mevlâ’mıza.

H.İbrahim SAKARYA

dİN TACİRLERİN ELİŞNDEN ÇEKİLEN EZİYETLERİN DEVAMIDIR.TIPKI ...

batu_41
@batu-41
4 Ekim 2010 Pazartesi 09:41:05
Ben öğretmenim,
Uzatın ellerinizi yavrularım,
Saçlarınızı tarayayım
Şefkat dolu analar gibi,
Uzatın ellerinizi
Gök, dağ, deniz
Verin yüreklerinizi
Yıldız,Sema
Güneş olayım üstünüze ılım ılım
Uzatın ellerinizi Ay Hatun
Dünyayı durdurayım,
...

batu_41
@batu-41
3 Ekim 2010 Pazar 19:10:37
KIYAMADIM YARA BEN

Bitmez senin öfgenle sitemin
Durmadan tertökiyor bedenim
Bertaraf oldu bedenim
Bİr turlü diyemedİm yara ben

Gönül itir yine beni
Cözmek ister bedendeki ilmikleri
Görmek icin göksündeki nimetleri
Olmadi diyemedım yara be...

Kıyamadım yara ben, @rahmiusta
27.9.2010 15:11:37
batu_41
@batu-41
3 Ekim 2010 Pazar 19:03:18
YARALI BIRAKMA

Yaka ,yaka şu bağrımı kül ettin
Beklemekle yollarında deli ettin
Kerem gibi Aslı gibi söylettin
Söyletmediğin gün olacak mı senin

Güneşten mi örnek aldın yakmayı
Tayfundan mı öğrendin sen yıkmayı
Menekşe sümbülde mi buldun k...

Yaralı bırakma, @Mahmut Ali
30.9.2010 09:37:05
batu_41
@batu-41
3 Ekim 2010 Pazar 18:52:46
Aşkımızın resmini çekti mehtap dün gece
Dilimizde o şarkı, gezip tozduk gizlice
O güllerin kokusu sarınca ince ince
Dünya döndü cennete, iki melek olduk biz...

Gözlerimiz gökteki yıldızlarla bir oldu
Yüreğimiz sevgiden sanki dersin pir oldu
K...

batu_41
@batu-41
3 Ekim 2010 Pazar 18:26:12
nazar’ında hüzün düşürdün göze
İnsafsız hüsrana uğrattın beni
Dünyayı yakardın geldimi söze
İzlerine sürgün arattın beni

Zamansız estirdin sevda yelini
Bir tek gözlerime verdin selini
Kiymeti neydi ki tuttun elini
Nar’ında yanıpt...

Kul ettin beni, @hasret
29.9.2010 23:36:41
batu_41
@batu-41
3 Ekim 2010 Pazar 16:00:15
Öldürmedin mi beni
Söyle öldürmedin mi sevgili....
Öldürmedin mi..?
Sen benim mahremim
Koca dünyada tek sevdiğimdin...
Gün görmemiş kalbimi yalnız sana açmıştım ben
Dilim yalnız senin aşkınla suskunluğa bürünmüştü...
Sevmemiştim kimseyi
S...

batu_41
@batu-41
3 Ekim 2010 Pazar 15:48:15
İÇİM SIKILIYOR

Bugün içim sıkılıyor
Dün üstü başı eski diye hor görülen,
Burnu biraz akmış diye itilen,
Dünya güzeli çocuklar gördüm.

Bugün içim sıkılıyor
Dün yaşlılıktan beli bükülmüş,
Yorgunluk, yoksulluk yüzüne oturmuş
Elinden tutulma...

batu_41
@batu-41
3 Ekim 2010 Pazar 11:11:04
keşke şairim bu sesin sessizliğini ve beraklığını koruya bilseydik.ah ah dedirttin gene bana.Kutlarım en güzel seslerin ülkemizde yankılanması dileklerimle..
Dicle sesi(yim), @meselci
3.10.2010 09:32:23
batu_41
@batu-41
3 Ekim 2010 Pazar 10:42:56
Bu fani dünyada çekerim çile,
Yapılır mı insan olana hile,
Dokundukça derdim geliyor dile,
Bari sen yolumu bağlama yarim.

Nere gitsem kader peşime düşer,
Grağılar hep üstüme üsüşer,
Yanar yüreğim köz olur pişer,
Bari sen yolumu bağlama yarim...

Yollarımı bağlama, @AHMET ACAR
3.10.2010 01:03:51
batu_41
@batu-41
3 Ekim 2010 Pazar 10:34:57
SON...BAHAR...

Sonbahar demişler hani adına,
Sonu tamam ama bahar yakışmamış sonuna,
Küsen toprak dalından düşen sarı yaprak,
Hani hazana eren mevsim,
Hani yine aklıma düşen sensin……
Benseni son baharda bile sevdim,,

Baharı önd...

Son...bahar..., @dudu
3.10.2010 08:47:54
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.773
Şiir Okunma
3.869.072
Yazı Okunma
83.108
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL