Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
23 Ekim 2014 Perşembe 20:21:06
YÜREK SIZILARI SIZMIŞ MISRALARLA DEĞERLİ DOSTUM KALEMİN BİTİMSİZ OLSUN

Anlatsam hislerimi keşke gelseler dile
Durmadan gözyaşlarım damlar durur mendile
Azgın dalgalar bile vurmaz beni sahile
,,,Hasretin buram buram kalbimde sevgin derin
,,,Her...

batu_41
@batu-41
23 Ekim 2014 Perşembe 20:19:03
mEKANI CENNET OLA ELLERİNE SAÜLIK CAN
batu_41
@batu-41
21 Ekim 2014 Salı 19:53:45
Emeklerinin deüğer görmesi dileklerimle değerli şairim selam saygılarımlasın
batu_41
@batu-41
21 Ekim 2014 Salı 19:51:51
gülmekte kırdın gene ellerin dert görmesin..karadenizin kıvrak zekası
Bahtiyar, @Mehmet Aktaş
20.10.2014 23:14:58
batu_41
@batu-41
21 Ekim 2014 Salı 19:41:33
Böyle gelinde Kaynanada düşmanlarımın bile başıa darısı bize kardeşim..Ne mutlu Kaynana gelin saygınlığını yaşayıp yaşatanlara..Her iki cihan yüzünüz gülsün
Diyor kaynanam, @nuran ölmez
21.10.2014 19:18:14
batu_41
@batu-41
20 Ekim 2014 Pazartesi 01:57:38
İki güzide kardeşimi canı gönülden tebrik ediyorum..Nice nicelerine dostlarım..Emekleriniz değer görsün .Enfes bir şiir okudum ve dinledim..

Adem Havva'dan beri bu günlere dek gelen
Kerem uğruna yanmış,Ferhat'sa dağı delen
Kays'da Mecnun olup Le...

Uyku tutmaz bu gece, @hamitkaraca
19.10.2014 21:50:41
batu_41
@batu-41
20 Ekim 2014 Pazartesi 01:54:26
Emeklerinize sağlık değerli dost kalem..Nice böylesi güzel paylaşımlara
Seni özlüyorum, @SEMA DAAĞLI
20.10.2014 00:26:56
batu_41
@batu-41
19 Ekim 2014 Pazar 11:36:07
Kabul etmeseydik şayet bu güne erermiydik gardaşım..Darısı horbakanların başına..Dost yüreği kutluyorum
Kabul edin dostlarım, @zaralıeren
19.10.2014 10:47:48
batu_41
@batu-41
18 Ekim 2014 Cumartesi 16:06:11
YERİNDE TAÇLANDIRILMIŞ HAK EDEN BİR ŞİİRDİ ŞAİRİ VE ŞİİRİ YÜREKTEN KUTLADIM
batu_41
@batu-41
18 Ekim 2014 Cumartesi 08:09:16
Çok güzel emek değer verilmiş harika abir türkü formatı çıkmış yürekten kutlarım şairem
Gittin, @SEMA DAAĞLI
18.10.2014 00:23:22
batu_41
@batu-41
18 Ekim 2014 Cumartesi 08:06:38
ŞİİRİ daha okumadan şiirin başlığı aklımda ilk şu çağrışımı yaptı..Bir zamanlar 70 yıllarda idi JET KUBİ diye bir AFYON MİLLET VEKİLİ vardı ADI KUBİLAY soyadını hatorlamıyorum..Ayda bir parti değiştirirdi..Sonrası malum ZÜBÜK FİLM'i taş yerine oturmu...

Zübük, @Sivaslı Remzi
18.10.2014 02:54:54
batu_41
@batu-41
17 Ekim 2014 Cuma 23:04:31
Emekleriniz değer görsün değerli kalem..Emek verilmiş harika bir yürek sesi gönülden tebrik ediyorum
Ömür ertesi, @sedaefruz
17.10.2014 19:49:17
batu_41
@batu-41
17 Ekim 2014 Cuma 23:01:52
Ellerin dert görmesin hocam.Yüreğin ve kalemin daim olsun....



Hak din İslam duymadın mı?
Muhammd’e uymadın mı?
Kalpten küfrü soymadın mı?
Baş cemale dönmedi mi?

Ne namaz var ne de oruç,
Yaş kemala ermedi mi?
Ne zekat var ne de bir hac,...

Dönmedin mi?, @CemalettinGÜRPINAR
17.10.2014 21:14:59
batu_41
@batu-41
17 Ekim 2014 Cuma 22:55:16
Güçlü kslem yürekten tebrik ediyorum..Nice güzel paylaşımlara değerli kardeşim..Selam saygılarla
batu_41
@batu-41
17 Ekim 2014 Cuma 22:53:00
Hoş kalem kardeşimi yürekten tebrik ediyorum güzel bir çalışma olmuş
batu_41
@batu-41
17 Ekim 2014 Cuma 15:03:30
Evet dostum.BU VATANI SEVSEKTE SEVMESEKTE HEPİMİZİN..Bunu vatanından koparılmayanlar anlayamaz..Ben onun acısını 5 yıl yaşadım..80..86 arası birgün bu huzuru kaybettiklerinde anlarla fakat vakit çok geçolur..Bakın FİLİSTİN...SURİYE..IRAK...Bunlardan ...

batu_41
@batu-41
15 Ekim 2014 Çarşamba 00:49:57
evet az kaldı şairim ramak var..Analarının kulağına kar suyu kaçtı vallahi girecek delik bulamayacaklar..Bunu ben yıllardır söylüyordum Demekki Rabbim dualarımızı duydu sanırım..Göreceğiz bakalım..İT SÜRÜLERİ HAVLAYA BİLECEKLER Mİ OZAMAN..
Az kaldı bence, @Sivaslı Remzi
15.10.2014 00:00:15
batu_41
@batu-41
13 Ekim 2014 Pazartesi 23:29:22
AĞAM BEN BİRAZ GEÇ ANALİZ EDECEĞİM
Molotof, @Osman NURANİ
13.10.2014 17:27:48
batu_41
@batu-41
12 Ekim 2014 Pazar 22:29:09
üSDADIM CANI GÖNÜLDEN KUTLAR SAYGILAR SUNARIM BİR SİTEMLE KARIŞTIRMIŞ ÖRSELENMİŞ HAYATLARIN KALAN KIRINTISI GİBİYDİ
Görmek istemiyorum, @k.doğanay
12.10.2014 09:45:30
batu_41
@batu-41
12 Ekim 2014 Pazar 22:27:12
şAİRİ BAM TELİNE GENE DOKUNMUŞ GÖNÜL DİİLİN VE PARMAKLARIN SUSMASIN CAN
Gelemezmisin..?, @Kul Figani
12.10.2014 14:25:26
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.285
Şiir Okunma
3.865.794
Yazı Okunma
82.971
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL