Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
12 Ekim 2014 Pazar 07:13:30
İnanki ne yazacağımı bilemiyorum bu lağım farelerine gardaşım..Diliyorum allahtan bin katını göstersin onlara..Birgün gelecek kobani gibi onları inlerine tıkıp yakmazsak eğer bu türklük bu insanlıkta bize haram olsun
batu_41
@batu-41
10 Ekim 2014 Cuma 23:52:52
NE SEN GÖRDÜN BENİ, NEDE BEN GÖRDÜM SENİ
ŞİİRLER ÖLÜMSÜZDÜR,ÖLMEYEN AŞKIMA HER DEM GİZLİCE

BAŞKA NE DENİRDİ Kİ KARDEŞİM..!
batu_41
@batu-41
10 Ekim 2014 Cuma 19:24:39
ARKADAŞ ŞİİRE YORUM YAZAYIM DİYORUM SABAHTAN BERİ YAZAMIYORUM BU KADAR İÇTEN SAMİMİ DUYGULARLA ANCAK BİR YÜREKTEN MÜSTESNA GÜZELLİKTE BİR ŞİİR DÜŞER HAYRANIM HAYRANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN..USTA DELİ ETME ADAMI BAK..öPÜYORUM O GÜÇLÜ KALEMİNİ YÜREĞİNİ..
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
10 Ekim 2014 Cuma 03:11:14
açma şu kanayan yara bağrımı
Duymadın yıllarca sana çağrımı
hayal deryasına attım ağrımı,
olma bana ömür boyu pıranga
anlamadığına hala yanarım
sen benim ezeli yeminimsin YÂR

Yüreğine sağlık değerli kardeşim Merve..Yürek yangınları yıllar ge...

batu_41
@batu-41
10 Ekim 2014 Cuma 00:30:31
Ah be usta ah ahhhhh..Keşke aşklar şiirlerde romanlarda filmlerdeki gibi sahi olsa..O leyla Mecnun Kerem Aslılar kalmadı iki gözüm kalmadı..Şimdikileri anlamaya bir ömür bile yetmiyor vallahi..40 yıllık eşimi tanımakta zorlanıyorum iki gözüm..
Gizli sevda, @NAZMİ ŞENUSTA
9.10.2014 20:19:24
batu_41
@batu-41
10 Ekim 2014 Cuma 00:27:45
Her iki can tanesini gönülden tebrik ediyorum.Çok nefis bir şiir ve harika seslendirme..selam sevgilerimlesiniz
batu_41
@batu-41
9 Ekim 2014 Perşembe 20:01:41
GURBET......

Korkarım bu yollar bize bir tuzak
Bir ömür dolar ki sürurdan uzak
Serden gitmiyorsa ısrarla firak
Bilinmez ne zaman doyar bu gurbet...

İklimler değişir seneler geçer
Lâl olur gönüller sükûtu içer
Azrail gelmeden kefeni biçer
...

Gurbet......, @Hüzünlü peri
17.5.2014 17:54:20
batu_41
@batu-41
9 Ekim 2014 Perşembe 13:51:56
Kini ve Nefreti,Düşman'lığı yererek ezemeyen Tümceleri
Lİme,Lime ez KALEM..
Barış'ı,Huzur'u,Sevgi'yi,Hoş'görü'yü anlatan heceleri,
anlık değil,hiç durmadan,her zeminde yaz KALEM

TEK SÖYLEYEBİLECEĞİM TÜMCELERİM BU GARDAŞIM..ELLERİNE YÜREĞİNE SAĞ...

Kurşun'kalem..!!, @Kul Figani
9.10.2014 12:44:12
batu_41
@batu-41
9 Ekim 2014 Perşembe 11:31:54
Tebriklerim gönüldendir değerli dost..Selam saygılarla
Özleyeceğim, @SEMA DAAĞLI
9.10.2014 00:49:47
batu_41
@batu-41
9 Ekim 2014 Perşembe 01:33:52
emekleriniz değer görsün dost kalem saygılarla
batu_41
@batu-41
8 Ekim 2014 Çarşamba 23:48:50
BU GÜZEL ŞİİRİN BU GÜN VARMIŞIM FARKINA DEĞERLİ ŞAİRİM HAZ ALARAK OKUDUM EMEKLERİN DEĞER GÖRSÜN NİCE GÜZEL ŞİİRLERE EMEKLERİN DEĞER GÖRSÜN
Özledim, @Hasanyılmaz
28.8.2014 02:22:54
batu_41
@batu-41
8 Ekim 2014 Çarşamba 13:44:45
Ozan diliyle şairim günümüzü dile güzel getirmiş tebrik ediyorum katkım olsun can...

Beniz sarı rengi soluk
Dökülmüş saç olmuş yoluk
Sokak'ta hep çocuk çoluk
Güler'misin ağlar'mısın ?

Alev'lerle akıyoruz
Vurup kırıp yakıyoruz
Dalıp seyre b...

batu_41
@batu-41
8 Ekim 2014 Çarşamba 13:30:32
Güzel dizelerini ve güzel yüreğini kutluyorum değerli toprağım sevgilerimlesin
Bütün şarkılar, @k.doğanay
8.10.2014 10:31:57
batu_41
@batu-41
8 Ekim 2014 Çarşamba 13:29:31
Mevla geride kalanlarına sabırlar ihsan eyler inşallah..Kabri cennetten bir köşe olsun gardaşım..Bayramın birinci gününde böyle bir acıyla imtahan olmak elbette ki büyük bir elemdir..Allah rahmet eylesin
Hatice ablam, @zaralıeren
8.10.2014 11:05:16
batu_41
@batu-41
8 Ekim 2014 Çarşamba 01:30:24
Aşkta kural bu imiş birşey gelmiyor..Ne yapalım gardaşım şiir dökülür dilden...Goncası çok ağırdır açılmış pembe gülden...Ellerine yüreğine sağlık can
Aşk bu, @Hasanyılmaz
8.10.2014 00:44:11
batu_41
@batu-41
8 Ekim 2014 Çarşamba 01:27:21
Duygu dolu şiirlerin ve engin yüreğin daim olsun kardeşim..Selam saygılar bıraktım gönül sayfana...
batu_41
@batu-41
8 Ekim 2014 Çarşamba 01:23:29
ELLERİNİZİ YÜREĞİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ KALEM ..YİNE GÜZEL BİR ŞİİR KUTLUYORUM
Ey vefasız, @SEMA DAAĞLI
8.10.2014 01:09:50
batu_41
@batu-41
7 Ekim 2014 Salı 23:21:26
DİLİYORUM Kİ BUNLAR BİR SON BULSUN GARDAŞIM..YETER BU İNSANLIĞIN ÇEKTİĞİ BUNCA ÇİLE VE GÖZYAŞI..DUYARLI YÜREĞİNİ KUTLUYORUM
Çok geç oldu..!, @YOZGATLITURAN
7.10.2014 14:30:41
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
7 Ekim 2014 Salı 23:20:21
İNŞALLAH BİRGÜN ISLAH OLACAKTIR KARDEŞİM.O GÜNLERİN TEZ GELMESİ DİLEKLERİMLE
Gerçekler, @meselci
7.10.2014 20:59:44
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
7 Ekim 2014 Salı 23:19:13
NE DEYİM ŞİMDİ DAYAĞI HAK ETMİŞ VALLA..BENDE HEM GÜLDÜM HEMÖDE YORUM YAZDIM ELLERİNE YÜREĞİNE SAĞLIK KARDEŞİM..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.277
Şiir Okunma
3.865.759
Yazı Okunma
82.971
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL