Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
9 Kasım 2014 Pazar 14:35:05
Uyarlı yüreğine gam değmesin değerli Cemal hocam.Selam saygılarımlasın can
Bu ne hal?, @CemalettinGÜRPINAR
8.11.2014 21:06:39
batu_41
@batu-41
9 Kasım 2014 Pazar 14:33:12
ellerine o güzel yüreğine sağlık gardaşım
Gazel, @Nezlim
9.11.2014 01:25:36
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
9 Kasım 2014 Pazar 14:32:30
Dopst haklısın haklısında,birşeyi algılamak öyle zorki,gerçekle yalanı yan yana getiriyorsun,adam ısrarla yalana sarılıyor,diyorsun ki kardeşim bak yalan o sarıldığın bir silüet,bu sefer seni yaralıyor..Demem o ki on yıllardır,devlet eliyle bu çok gü...

Dur artık yeter!.., @AZAP
8.11.2014 20:18:37
batu_41
@batu-41
9 Kasım 2014 Pazar 13:13:18
MUHTEŞEM DİZELER ŞAİRİ AYAKTA ALKIŞLADIM...KUTLUYORUM...ASLINDA ÇOK ŞEYLER YAZMAM GEREK,FAKAT FAKATI VAR BU İŞİN...YZAMAK İLE BİTMİYOR..90 YILDIR YAZILDI KİMSE ANLAMADI..YADA İŞLERİNE ÖYLE GELDİ
batu_41
@batu-41
9 Kasım 2014 Pazar 11:25:03
Gönül dizeleriniz daim olsun değerli dost..Emeklerinizin değer görmesi dileklerimle nice paylaşımlara
Sorarlar, @SEMA DAAĞLI
9.11.2014 00:33:57
batu_41
@batu-41
8 Kasım 2014 Cumartesi 20:19:42
Hiç kıskanma Nurani
Aha bak Sana tiyo
Git bir demek çiçek al
Hanım bu sana deyi
Uzatı ver yengeme

batu_41 tarafından 11/8/2014 9:41:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Layt durak, @batu_41
8.11.2014 18:00:57
batu_41
@batu-41
8 Kasım 2014 Cumartesi 01:35:14
ANLAM YÜKLÜ GÜZEL ŞİİRİNİ VE USTA KALEMİNİ YÜREKTEN TEBRİK EDİYORUM DEĞERLİ KALEM DOSTU.SELAM SAYGILARLA
Gözlerin, @SEMA DAAĞLI
8.11.2014 00:24:24
batu_41
@batu-41
8 Kasım 2014 Cumartesi 00:55:34
Evet bir şiir yazdık ortamı bulandırdık zülfü yare dokunmuş belliki.Bilmiyorum bu kaçıncı nazire oldu..Tebrik ediyorum Nurgül hanım...Edebi bir şiir düşmüş sayfaya..Nice güzel paylaşımlar ve nazireler yazılması dileklerimle...

Sıdkı gönül ile olsa...

Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
5 Kasım 2014 Çarşamba 22:36:28
Rabbim hak yoldan ayırmasın ameli güzel imnaı güçlü hakyolda yürüyenlerden ayıormasın karaşım ellerine sağlık
batu_41
@batu-41
5 Kasım 2014 Çarşamba 22:32:06
Rabbim hak kıldığı yoldan benive ve böyle düşünenleri saptırmasın..O gün hesab ve azab çok zor olacak..Şimdi hesabı sorulmuyor deselerde,vicdanında onlar hiç rahat olamayacaklardır..
Dua edelim ki yaşantımızın hesabını kolay kullardan eylesin bizler...

batu_41
@batu-41
5 Kasım 2014 Çarşamba 20:10:51
Vatan gibi diyar Ana gibi YAR yoktur yeryüzünde..Ben vatansızlığın ne demek olduğunu iyi bilirim gardaşım...5 Yıl vatansız yaşadım çünkü..Ellerine sağlık..Mevlam yurdumuza ve aziz Milletimize bu zevalı vermesin
Vatanım, @k.doğanay
5.11.2014 19:55:50
batu_41
@batu-41
5 Kasım 2014 Çarşamba 20:08:52
Can kardeşim Allahım bağışlasın Hayırlı teskereler diliyoruz yiğenimize..Sağlıkcakla gitsin sağlıcakla gelsin Mevlam kavuştursun..Allah kavuştursun
batu_41
@batu-41
5 Kasım 2014 Çarşamba 16:10:04
Nice güzel paylaşımlara değerli değerli kalem dostu..Selam saygılarla
Sevdiğim, @nuran ölmez
5.11.2014 00:17:41
batu_41
@batu-41
5 Kasım 2014 Çarşamba 16:06:53
Gözlerine bakıp doymazsam eğer
İnan murat almam yalan dünyada
Füsunlu bakışın evrene değer
Uyanmak istemem varsan rüyada

Gönül kalemin daim olsun değerli şairim kıymetli kardeşim Hasan..
Füsunlu bakışın, @Hasanyılmaz
5.11.2014 00:41:16
batu_41
@batu-41
5 Kasım 2014 Çarşamba 15:04:02
Toplardık dereden bilik taşını
Atar ürkütürdün serçe kuşunu
Ekmek üstü yerdik bulgur aşını
Nasılda özledim eski günleri

Başka ne yazılırki o eski güzel hatır gönül dolu günlerin üzerine kardeşim ellerin yüreğin dert görmesin..ressme bayıldım ti...

Çocukluğum, @leyla yıldırım
5.11.2014 13:12:01
batu_41
@batu-41
5 Kasım 2014 Çarşamba 14:57:56
Gönül kaleminiz daim olsun değerli kalem dostu nice güzel paylaşımlara kal sağlıcakla
Yaz beni, @SEMA DAAĞLI
5.11.2014 00:10:56
batu_41
@batu-41
4 Kasım 2014 Salı 20:44:15
DUR ŞİMDİ ERİYECEK ZAMAN MI BAK HAZIR KIŞTA GELDİ DONDURMA YAPALIM YAZI BEKLE ERİMEK İÇİN.eLLERİNE SAĞLIK KARDEŞİM
batu_41
@batu-41
3 Kasım 2014 Pazartesi 01:12:52
AMİN CÜMLEMİZE KARDEŞİM..YETER Kİ RABBİM NEFSİMİZİN ESİRİ EYLEMESİN..ZİRA ALTINDAN KALKAMAYACAĞIMIZ HESAPLARI VEREMEYİZ
batu_41
@batu-41
3 Kasım 2014 Pazartesi 00:55:28
ELLERİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ ŞAİRE SELAM SAYGILARLA
batu_41
@batu-41
3 Kasım 2014 Pazartesi 00:40:53
BİNİLEECEK DURAKTA VARDIR DEĞERLİ KALEM..iNİLECEK DURAKTA VARDIR YETR Kİ KIYMET BİLENİ MEVLAM NASİP EYLESİN.ELLERİNİZE SAĞLIK GÜZEL BİR ŞİİRDİ
Yürek var mı?, @nuran ölmez
2.11.2014 23:34:44
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.255
Şiir Okunma
3.865.537
Yazı Okunma
82.965
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL