Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
24 Kasım 2014 Pazartesi 11:59:35
Faziletim der;
sevmek istedim öldüm yoluna
zincirlere vurdum bu gün bağlı yüreğimi
taş çatladı bir lav taştı kabrinde
sen gideli öksüzüm garibim
akşam güneşim



Şiirimi sesiyle herzaman eşlik eden
Sayın Sevinç İnal hanfendiye
Kalben sevgi...

batu_41
@batu-41
24 Kasım 2014 Pazartesi 11:57:51
ULA ASLI DURURKEN NE GREK VAR RÜYAYA..ÇAĞIR GELSİN YANINA KURTUL BU IZDIRABTAN BARİ..ŞAKA BİR YANA GÜZEL BİR TÜRKÜ OLUR HASANIM ELLERİNE YÜREĞİNE SAĞLIK
Dünya malı, @Hasanyılmaz
24.11.2014 00:12:37
batu_41
@batu-41
24 Kasım 2014 Pazartesi 11:00:01
Vallahi sabah sabah olacak işmiydi şimdi bu sema hanım..Bu ahı alan bilmiyorum ama galiba fena yakmış olmalı ki canı,bu bedduaya maruz kalmış..Siz yinede bu kadar ağır demeyin..Şiir deyip geçtim tebrik ediyorum
batu_41
@batu-41
24 Kasım 2014 Pazartesi 10:56:16
Elleriniz dert görmesin duyarlı yürek.gönülden tebrike diyorum...Her ne kadar öğretmenlerimizin değerini bilmiyoruz desekte..Onlar bizim baş tacımızdır..Bu güzel anlamlı günde bir şiirle bizde öğretmenler gününü kutluyoruz

batu_41 tarafından 11/2...

batu_41
@batu-41
23 Kasım 2014 Pazar 17:15:24
SENİNDE KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK DEĞERLİ ŞAİRİM..BEN SADECE SAYFAYIN RENKLENMESİNE VESİLE OLDUM..ASLI OLMADAN VEKİLİN KIYMETİ HARBİYESİ YOKTUR..SELAM SEVGİLERİMLESİN CAN
Ceylan gözlerin, @Nezlim
23.11.2014 15:26:58
batu_41
@batu-41
23 Kasım 2014 Pazar 14:34:24
Yüreğimiz ve kalbimiz Hak ve yaratandan yana olsun daima değerli toprağım ihlas dolu yüreğine sağlık
Yanmak gerek, @k.doğanay
23.11.2014 10:16:57
batu_41
@batu-41
23 Kasım 2014 Pazar 01:24:05
Yine mükemmeld bir şiir akssetmiş gönül sayfasına yürekten tebrik ediyorum değerli dost kalem..

Döşte açtığın yara içten içe kanıyor
Gören herkesler beni inan deli sanıyor
Gittiğin günden beri içim harlı yanıyor
Yanan odunlar bile hepsi seni ...

Seni soruyor, @SEMA DAAĞLI
23.11.2014 00:08:31
batu_41
@batu-41
22 Kasım 2014 Cumartesi 20:54:14
ELLERİNE SAĞLIK DEĞERLİ ŞAİRİM KALEMİ KONUŞTURMUŞ COŞMUŞSUN..SELAM SEVGİLER BIRAKTIM CAN SAYFANA
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
22 Kasım 2014 Cumartesi 16:40:34
şair belliki çok kızmış içindeki nefret bürümüş yüreğini..Bu hayattan bile gitmeyi göze almış..Öyle oluyor dostum değer verdiğin insan bunun farkına varamıyorsan.Yaşamdan haz alamaz oluyor insan..Kutladım..Gidene güle güle de kaldığın yerden başla h...

Yolculuk var, @Erol Mert UZUN
22.11.2014 16:18:38
batu_41
@batu-41
22 Kasım 2014 Cumartesi 01:28:20
Girdiğim tüm yollar bir dipsiz kuyu
Ağlayıp dururum geceler boyu
Ben divane deli sen gamsız uyu
,,,Dilerim çağlasın ben gibi yaşın
,,,Ermesin huzura senin dik başın..Durak YİĞİT

Demek geldi içimden değerli kalem..Güzel bir şiirdi yürekten tebr...

Bulutlar ağladı, @SEMA DAAĞLI
22.11.2014 00:34:52
batu_41
@batu-41
21 Kasım 2014 Cuma 20:17:13
öNCELİKLE ŞUNU KABUL ETMELİYİZ..ALLAHADA İNANIYORSAK,YADA İNANMIYORSAK SITKI GÖNÜLDEN OLMALIDIR..ŞİMDİ ATAİSTLER HEP DERLER ALLAH YOKTUR HER CANLI TABİATIN GEREĞİ DOĞAR VE YAŞAR VE ÖLÜRLER..GEÇEN GÜN BİR KLİPTE SEYRETTİM..İZMİRDE BİR KONFERANS SIRASI...

Umutların ardından, @gül peri
21.11.2014 11:25:30
batu_41
@batu-41
21 Kasım 2014 Cuma 20:11:19
YÜREĞİNE SAĞLIK DEĞERLİ KARDEŞİM LEYLA..YİNE GÜZEL BİR ŞİİRDİ TEBRİKLERİMİ GÖNDERİYORUM
Unutamadım, @leyla yıldırım
21.11.2014 14:32:51
batu_41
@batu-41
21 Kasım 2014 Cuma 09:17:08
Sitemle dolmuş yüreğin dostum Rabbimden huzurlu bir yaşam diliyorum..Geçmiş olsun
Gülümse, @ERHAN DOĞANAY
21.11.2014 09:13:56
batu_41
@batu-41
21 Kasım 2014 Cuma 09:15:30
Hastane kapısı dardır geçilmez.
İlâçlar acıdır kolay içilmez
Can tatlıdır hemen ondan geçilmez
Hastane odaları ömrümü yedi

Bu gün ben gamlıyım esmesin yeller
Ne bilir derdimi yabancı eller
Oturup ağlasam delidir derler
Hastane odaları ömrümü...

Hastane odaları, @ERHAN DOĞANAY
20.11.2014 16:02:20
batu_41
@batu-41
21 Kasım 2014 Cuma 09:08:31
Ezelden olmadın kalbimin teni,
Sevgilin sandın sen yoldan öteni,
O yüzden bende hiç sevmedim seni,
Çekildim yolundan gözlerin aydın.


Anla ki ,bu halle yürümez bu aşk,
Bende yüreğime bastım kara taş,
Senden gidiyorum,hiç etme telaş,
Çekildi...

Gözlerin aydın, @SEMA DAAĞLI
21.11.2014 00:13:09
batu_41
@batu-41
20 Kasım 2014 Perşembe 17:51:12
Tebrikler O kocaman yüreğe ve bu güzel şiire Vurgun yemiş ezik yüreklerin sesi olmak işte böyle olur dedirtmiş ..Mükemmeldi,bir o kadarda manidar bir şiir..Bastırılmış yüreklerin abidesi kadınlarımız..

Bu nasıl insanlık yıllardır böyle
Tarlada ır...

batu_41
@batu-41
20 Kasım 2014 Perşembe 14:55:51
Hasan doğru demiş kırılan kalbin tamiri mümkün değil dost..Yürekten tebrik ediyorum
Dönmeyeceğim, @SEMA DAAĞLI
18.11.2014 00:09:48
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
20 Kasım 2014 Perşembe 14:54:37
Ömrünüze sağlık şairim..İnsan oğlunu çözmek hem kolay hemde zor..Aslında kendi ellerimizle kabrimizi kazdığımız gibi,hazin sonuda ellerimizle kazıyoruz...Yazmak istediğim o kadar çok uçlar var ki..Fakatsız,ve amasız cümleler kurmadan,bazılarının yüzü...

batu_41
@batu-41
20 Kasım 2014 Perşembe 14:51:09
Gönül teli bugünlerde pek hüzün yazıyor sitemli dillerle şairim..Kalemin daim olsun
Haberin olsun, @Hasanyılmaz
20.11.2014 01:18:14
batu_41
@batu-41
20 Kasım 2014 Perşembe 14:47:17
Kafaya koymuşsa gitmeyi iş çoktan bitmiştir şairim.Gerisi irdeleme..Kutlarım
Gidiyorsun öyle mi, @mehmetakuzum
20.11.2014 03:57:32
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.271
Şiir Okunma
3.865.689
Yazı Okunma
82.967
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL