karanlığın küfsü kokusundan uyanan terörü yaşıyorum o güzel DOĞU ŞEHİRLERİNİN beni sarıp sarmalayışını unutarak... gecelerinde bile doya doya gezinebildiğim benim dediğim sokakları, ışıl ışıl bir aydınlık yüzü vardı EVLERİN bana gülümseyen
*
sen DOĞULUMUSUN ? derlerdi de sevinçle Hımmm,o benim işte derdim yahu... ülkemin doğusunda yer alan gençliğime ilklerime ev sahipliği yapmış ŞEHİRLERE kara sürmek kimin haddine? ya İNSANLARIN güzelliğini,misafirperverliğini örtü vermek ihanetle..
*
hangi kara emellerin icraatlarına yardım ve yataklık eden eller ben-sen ayrımıyla kendini ayırır bizden? parçası olduğum vatan toprağımın üzerinde kan revan benle … benim polisim,askerim,her kardeşimle beni karşı karşıya getirmeye kimin ne hakkı ola ki acep? bir lafla dahi olsa dokundurmaya nereden bulur bu aptal cesaretini?
*
bölük pörçükmüşçesine gördükleri TÜRK MİLLETİ en karşı konulmaz savaşlar koparacak yüreğe de bileğe de sahiptir ALLAH’a şükürler olsun... kimsecikler TÜRK milletinin rüzgarına dahi değmeyi aklına bile getirmesin...
*
DİN-VATAN-BAYRAK uğrunda yeri geldiğinde son nefesinde dahi olsa kendine karşı duranı cehenneme püskürtecektir... ayrıma sebep olan SEN her kimsen sana diyorum intikam alıyorsan benden,bir daha sorarım sana ey SEN ! neden? AMİD’ de bir asra yakın hüküm süren TÜRK Beyliği soyundan gelen beni yönetmek istiyorsun …
*
siz sanıyor musunuz farklı bir gökyüzü var sahiplenebileceğiniz? nutfesinden türeyip karnında yetiştikleriniz hangi vatanın sütüyle besledi sizi ? hangi savaşı kazanmış olacaksınız? hangi zulme karşılık kıyıyorsunuz canlara?
<<<...ÖLECEKSİNİZ ! ...>>>
hiç bir zaman elde edilemeyecek bir avuç toprak için ebedi iklimlerin ucu bucağı yitik vatan satılır mı hiç? ya yarın … Allah’ın huzurunda ne diyeceksiniz?
*
her an çıkıp gelecekmişsin gibi ey DOĞULU KARDEŞ ! oysa ne çok inşallahımız vardı,ne çok aminimiz geleceğe şimdi sana dair oysalarım ve keşkelerim kaldı sadece..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ülkemin doğusunda yer alan gençliğime ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ülkemin doğusunda yer alan gençliğime ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen DOĞULU MUSUN ? derlerdi de sevinçle Hımmm,o benim işte derdim yahu... ülkemin doğusunda yer alan gençliğime ilklerime ev sahipliği yapmış ŞEHİRLERE kara sürmek kimin haddine? ya İNSANLARIN güzelliğini,misafirperverliğini örtü vermek ihanetle
hepimiz doğulu hepimiz Anadoluyuz bu ülkede dost biz bizi iyi biliriz yine onları doğulu vuracak beyinlerinden bu ümmetin kardeşliğini bu vatanın bütünlüğünü kimse bozamayacak...kutlarım bu duyarlı yürek sesini kal esenlik içinde...
AZAP tarafından 2/20/2016 8:27:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli Üstadım derdimiz bitmiyor. Rabbim bu konuda yar ve yardımcımız olsun. Anlamı ve anlatımı harika herkesin okuyup ders çıkarması gereken müstesna bir şiirdi. Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık.
Saygıdeğer üstadım o duyarlı yüreğine emeğine edip kalemine sağlık yürek sesimize tercüman olan harika bir eser yürekten kutlarım umarım yürek sesiniz o duyarsızlara ders olur selam ve saygılarımla
her an çıkıp gelecekmişsin gibi ey DOĞULU KARDEŞ ! oysa ne çok inşallahımız vardı,ne çok aminimiz geleceğe şimdi sana dair oysalarım ve keşkelerim kaldı sadece..
----------
bende o iki kelimenin de sükutu tükendi artık...
son avaz içli bir hıçkırık ile
<<<...ÖLECEKSİNİZ ! ...>>>
diyorum vatan hainlerine...
ve o zaman gelince acaba ne hesap verecekler Yaradan a...
Değerli Şair dostum!!! Çok güzel izah etmişsiniz BİZİMDOĞU nun dertlerini. Amma velâkin bu söylediklerinizi anlayacak kapasite varmıdır Terör belasına bulaşmış çıkamayan kandırılmışlar da. Allah u teala İzan versin.Duadan başka yapacak neyimiz kaldı ki???
Şiiriniz yaşadığımız günlerde o kadar gönlüme ferahlık verdi ki! Haz alarak okudum. Yüreğinize sağlık. Selam, Saygı ve Dualarımla.
sevinçle Hımmm,o benim işte derdim yahu...
ülkemin doğusunda yer alan gençliğime
ilklerime ev sahipliği yapmış ŞEHİRLERE kara sürmek kimin haddine?
ya İNSANLARIN güzelliğini,misafirperverliğini örtü vermek ihanetle
Mükemmel bir şiir okuduk.
Tebrikler hocam.