Hiç düşündün mü? Bir baş’ın altına yastık oldun mu? Öyle sandığın gibi kolay değildir yastık olmak Yastığın çilesi çoktur Bazen gözyaşlarını içine çeker saklar El âleme göstermez Gün olur burnunun suyunu siler tiksinmez…
Öyle anlar gelir ki Yorulduğunda başını koyunca dinlendirir Eğer kendinle barışık olmazsan An gelir batar! Huzuru bulmuşsan Hayat ile barışık isen kuş tüyü Kaz tüyü olur. Dertlerle boğuşurken Kas katı kesilir taş olur…
Soğuk kış günlerinde sarılıp ısınırsın Bir bakmışsın Sevdiğin kişi yerine koyup Sarmalayıp pembe rüyalara dalıp uyumuşsun Bir gün de terk edilen sevgili olursun Yumruklar, azarlar lime lime edersin…
Öyle yastık deyip geçmeyin! Üç liraya beş liraya aldım diye de böbürlenmeyin Yastık olmak zor zanaat Velhasıl Hiç kimsenin harcı değil Hele hele kuş tüyü de olsa Herkesin kaldırabileceği bir yük değil…
Yastık olmak Kan ter içerisinde düşlere dalıp Sıçrayarak uyandığın Korkudan dudaklarının uçukladığı zaman Sığına bildiğin tek güvenli liman Mutluluğunun tebessümlerini Hiç kimseyle paylaşamadığın umutsuzluklarının Hüzünlerini karşılıksız saklayan Sırdaş olmaktır.
Söyler misin şimdi Bütün bunları Hatta daha fazlasını istesem İyi günümde Kötü günümde Her an alıp verdiğim nefesim kadar yakın Ağustos sıcağında hafif bir meltem Ocak soğuklarında Çölde esen ılık bir yel gibi Yastığım olur musun?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yastığım Olur Musun? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yastığım Olur Musun? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öyle yastık deyip geçmeyin! Üç liraya beş liraya aldım diye de böbürlenmeyin Yastık olmak zor zanaat Velhasıl Hiç kimsenin harcı değil Hele hele kuş tüyü de olsa Herkesin kaldırabileceği bir yük değil…
Yastık olmak Kan ter içerisinde düşlere dalıp Sıçrayarak uyandığın Korkudan dudaklarının uçukladığı zaman Sığına bildiğin tek güvenli liman Mutluluğunun tebessümlerini Hiç kimseyle paylaşamadığın umutsuzluklarının Hüzünlerini karşılıksız saklayan Sırdaş olmaktır.
Söyler misin şimdi Bütün bunları Hatta daha fazlasını istesem İyi günümde Kötü günümde Her an alıp verdiğim nefesim kadar yakın Ağustos sıcağında hafif bir meltem Ocak soğuklarında Çölde esen ılık bir yel gibi Yastığım olur musun?
Yürek yakarışı her dizede kendini daha da fazla belli etti. Her zerresine beğendim hocam yüreğine sağlık..
Başkalarının hissetmediğini hissetmek, başkalarının söylemediğini söylemek.
Bir yastıkta bu kadar çok çilenin olabileceği, ya da bir yastığın insana bu kadar dost olabileceği bir şairden başka kimin aklına gelebilir?
Tebrikler değerli arkadaşım.
Selam ve sevgilerimle.