Herkes susmuş susturulmuş ! susturucu takılmış namlularda yiv set olmuş umutlar kana susamış yer kabuğu kurumuş dalında zeytin isyan arafta tutsak emek dişliye mahkum cesaret çarmıha civili azrail kapıda cennet sana kapalı görmüyor musun ?
çığlığın sana yabancı yaralarına kurt acılarına tuz basmış dilin lal burnunda yanık kokusu kulağında top sesleri duymuyor musun ?
kanın donmuş ekran ekran bakışların kördüğüm ellerin kötürüm düşlerin kabus düşürmüşler kelleni bu kavga senin değil aymıyor musun ?
çakar almaz gibisin korkak ve cehil erk’in tekeri çıkarın erisin eri bir kemik derisin deri kıçından donunu çalmışlar bilmiyor musun ?
gökyüzü zifiri toprak yeşile hasret tohum bire hiç veriyor ayrık otları her yerde bozkır tutuşmuyor çıralar beklemede yanmıyor musun ?
Volkan Kemal 14 Şubat 2016
yangına bir tutam alev olamıyorsan eğer "su gibi aziz ol" emi!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"Su gibi aziz ol" emi! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"Su gibi aziz ol" emi! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrik ve teşekkürler.