Okuduğunuz şiir 12.2.2016 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
DÜŞMEZ KALKMAZ BİR ALLAH
Ne zaman aklıma düşsen Toprak kaynamaya başlar, Gökyüzü terlemeye; Ayaklarım yerden kesilir, Ellerim var mı?.. Yok mu?.! Kendimi unuturum...
Kuş tüyü anıların Uçkun çağrışımlarıyla İhtiyar Dünyamıza, Kazara inmek zorunda kalmış, Şaşkın bir uzaylı gibi olurum...
Ne zaman aklıma düşsen, Bir denize dönüşür ilham ağacı; Her imgenin puslu gözelerinden Köpüren dalgaların bileşkesine Yâr-beyaz yelkenlerini açarsın Ve nedense hep Erişilmez ufuklara kaçarsın!.. Sendeler, Gölgeme tutunurum...
Ne zaman aklıma düşsen, Bakışlarımın boz kanatlı kumrusu, Havalanır bir atmacanın pençelerinde Ve sımsıcak kanı damlar Kirpiklerime; O lav katresini, Gözyaşlarımla soğuturum...
Neden sonra, Mış gibi hayaller kurmaktan bıkar, Busen yerine Dudaklarıma çemkiren anı tuzlarında Teselli bulurum...
Düşmez kalkmaz bir Allah, Dilerim bundan böyle Düşürmez seni, Aklıma bile!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞMEZ KALKMAZ BİR ALLAH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞMEZ KALKMAZ BİR ALLAH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güne yakışan güzel şiiriniz adeta imgelerle yaptığı dansla bir solukta okunuyor. Ne güzel eylemişsiniz: Düşmez kalkmaz bir Allah. Yüreğinize sağlık efendim. İnancın pekiştiği etkili bir anlatım. Saygılarımla değerli şair...
.......... Neden sonra, Mış gibi hayaller kurmaktan bıkar, Busen yerine Dudaklarıma çemkiren anı tuzlarında Teselli bulurum... .............. Ağlamayı bu güzellikte tarif eden kaleminizi kutluyor, muhabbetle selâmlıyorum.
Şair baştan aşağıya mısraları büyük bir keyifle okudum, son dizede şok oldum. Aşkın son noktası aşk grafiğini değiştirse de sevmek güzel... özenle emekle yazılmış güzel mısralardı, tebriğimle...
Saygılar...
Oya gedik tarafından 2/13/2016 12:19:35 AM zamanında düzenlenmiştir.
derim ben..
pişmanlık duymamak adına
günün şiirini
bunca güzel dostu tebrik ediyorum sn Hocam
Allaha emanet olasınız