Yağmur olmak isterdim, Şemsiyesiz dışarı çıktığında, Üzerine yağmak isterdim. Vücudunun her yerine, Dokunmak isterdim, En çokta gözlerine.
Yağmur olmak isterdim, Kapalı havalarda, Dışarı çıkmadığında, Elinde kahven pencere kenarında, Manzaraya karşı otururken. Pencere camına doğru yağardım, Ruhsuzca,öylece,bakardım sana.
Yağmur olmak isterdim, Bahçenizde ki çiçeklerin toprağına yağıp, Dindikten sonra ise senin için, O toprağın güzel kokusu olmak isterdim. Sen çiçekleri benim gibi seversin bilirim,
Yağmur olmak isterdim, Ama sadece senin atmosferinde. Senin güneşe hasret etmezdim, O kadar da düşüncesiz değilim, Sana ara sıra gelirdim, Belki gürültülü yaz yağmurları gibi, Belki de sadece bahane olsun diye.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yağmur olmak isterdim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yağmur olmak isterdim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir şiir yazmıştım;YAĞMUR diye.Yağmura nazire olsun diye Sırılsıklam aşığım dedim.Yorumlar da bazı arkadaşlar;Sen Yağmur'a gerçekten aşıksın dediler. Yani bizim yağmur gitti kız oldu.Senin yağmurda öyle.Bütün bedeni sarsın işte.. Selamlarımla Vagıf.
Merhaba,
İnce duyguları okurla paylaşmak ne güzel !
Teşekkür ederim saygılar.