okunaksız bir düşe yazılır zikrim manasını kaybeder fikrim ve içimde bir ürperti doğursun annem yeniden beni kurusun göğün dilleri bulutlar unutsun lehçesini...
bütün iklimler sen derken yağmur seni yağarken kar tanesi düşerken avuçlarıma yaprak küserken dalına güneş gamzelerimi öperken sabahın ilk ışıklarında sen yoksun sesin yok sessizliğin yok…
tenime bulaşmış kokun tüterken hayallerimin kıyılarında kıyısına indiğim şehirler kan ağlıyordu şubat ayazında…
ayaklarıma sarılırken İstanbul topuklarım kırmızı bir matemi vuruyordu boş kaldırımlara sen yoktun saatler gece yarısını çoktan geçmiş İstanbul son kadehini kaldırıyordu semaya dudaklarımdan düşerken kelimeler mendil satan çocuklar kaldırdı sensizliğimi yerden
sen yoktun ve ben çoktan yıldız kokulu düşler tutmuştum göğün yamaçlarından yokluğa inat aya serenat…
yalan mıydı yokluğun yoksa aslını inkar mıydı çokluğun bilemedim sevgili hangi kitapta okundu bu şiirin anafikri…
ve yağmalanırken uykularım kurşuna dizilir dudaklarım ben yine harf harf ölürüm illegal acılara annem şiir doğurur sokakta İstanbul içmeden sarhoştur boğazın sularında…
biz değil miydik sevgili yoksulluğa şiirler giydirip fakire fukaraya dağıtan iki serseri biz değil miydik istanbulun sokaklarında elele gezen iki deli…
söylesene sevgili ben değil miydim rüyalarının güzeli…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şubat sessizliği şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şubat sessizliği şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şubat sesizliğine būrūnmūş sevda hasreti...yokluğu kan-revan, matemle aydınlanan şehirlere yıldız kokulu dūşler ((hūzūn'ce)) ne gūzel kaleme alınmış.İmgeler zorlamasız, anlaşılır ve sade...
Bu akşam,yine güzel bir şiir okuma fırsatı yakaladım sizin sayenizde.Zevk duyarak gözlerim yüreğimi dolaştırdı mısralarınızda.Yüreğinize,duygularınıza,kaleminize,emeğinize sağlık.Sevgi ve saygılarımı iletiyorum.lütfen kabul edin.
vaktin anıları silmesine direnmek çok nadir mucizeler doğuruyor yaşananları delil yapıp yüklenmek geleceğe umut diye çok zaman kırıkları çoğaltıyor gecenin umurunda mı o her daim geliyor gidiyor gelmeyene yok olana nazire yaparcasına galiba nokta burada işe yarıyor...
üç nokta en tehlikelisi en yüksek uçurum hayalleri en çok kıran durum zamanını çalar insanın avuçlarından duvarlara olmadık hayaller çizdirir bilirim kendimden ama yine bilirim ki üç noktaların çoğu yalancıdır .... noktalarımızı verin bize diye bağıralım avazımız çıktığınca bir avuç sana bir avuç bana