Okuduğunuz şiir 27.8.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
eylülden önce şubattan sonra...
bilirim sessizliğin kenarına kıvrılmış yalnızlığı ezber ediyorsun odaların karanlık düşlerin yağmurlu ve çaresizlik yıkamış yanaklarının mavi yıllarını bilirim…
inceden inceye ayrılık yağıyor şimdilerde üzerimize üşüdüm sensiz bu şehirde...
inan okumak sevdası benimkisi gözlerinden alıp kalbine dokunmak ve beklemek rüzgarın getirdiği sesleri kokunla haşır neşir olup özlemek seni harflerin cennetinde bağlamak gözlerini gözlerime kirpiklerimde rengarenk eylül yağmurları su birikintisi parmaklarımı yıkayan zaman bilirim zamanından önce okunmayacak hiçbir harf...
uykunun namlusuna ölümü sürmek ölüp ölüp dirilmek misali fesleğen kokulu sabahlarda cam kenarı Leyla küçücük avuçlarına sıkıştırılmış kocaman bir not “özledim geldim eylülden önce “
bir bahar ülkesinde kış ayazı benimkisi dağların ardından doğan güneşin resmini çizmek…
bak ! dağıldı kelimelerimin ışıltıları söndü ruhumun ateşleri pencereye çarpıp kırıldı rüzgar mavi kanatlı kelebekler döktüler birer birer yıldız tozlarını gecenin resitaline kıvrılmış gün kırıkları havalandılar yerden daha erken bitirmek için bu şiiri sevmek için seni vakit varken kırıkları toplamak benimkisi gün yüzünden…
seviyorum seni sesine hüzün kaçmış gözlerine yüzüm bulaşmış sevgili sesin sesime düştü yıllar önce bu gece hatrına topladım kelimeleri ortalığa saçılmış defterlerden...
olmadı bak yenildik yine kağıda kaleme yaslandık şiirlere epeyce gürültülü bir gece sokul dedi içime dokun gör ve yan
yandık
hüznün derinliğinde…
ve sonra ayrılığı gölge ettik dağların ardından usul usul doğan güneşimize o gün bu gündür masallar anlatıyorum geniş zamanlı gelecekten umutlu sancılarıma
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
eylülden önce şubattan sonra... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
eylülden önce şubattan sonra... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve sonra ayrılığı gölge ettik dağların ardından usul usul doğan güneşimize o gün bu gündür masallar anlatıyorum geniş zamanlı gelecekten umutlu sancılarıma
geleceksin değil mi ?
eylülden önce şubattan sonra …
Yönetime teşekkürler. Bu güzel şiirin gözümüzden kaçmamasını sağlamış. Sizi de kutluyorum.
"seviyorum seni sesine hüzün kaçmış gözlerine yüzüm bulaşmış sevgili sesin sesime düştü yıllar önce bu gece"
... .. geleceksin değil mi ?"
...
kaleminizi ilk kez okuyorum.. ilk dikkatimi çeken duru bir özgünlük var bu şiirde.. sonrasında gelenler; akıcı üslup, duygunun ahenkle yol alışı ve tabiki şiire olan hakimiyetiniz.
kısacası bu şiiri çok sevdim.. içtenlikle kutlarım, selam ve sevgiler..
miNa.. tarafından 8/28/2014 1:49:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
soruyu sorup cevabını alıncaya kadarki süre sanırım cehennemden getirilmiş köz hele ki cevap "sanmam" olursa intihar seçeneği "belki" olursa karanlığın zifirisi "inşallah" gelir en güzeli...
olmadı bak yenildik yine kağıda kaleme yaslandık şiirlere epeyce gürültülü bir gece sokul dedi içime dokun gör ve yan
yandık
hüznün derinliğinde…
ve sonra ayrılığı gölge ettik dağların ardından usul usul doğan güneşimize o gün bu gündür masallar anlatıyorum geniş zamanlı gelecekten umutlu sancılarıma
geleceksin değil mi ?
GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ELBETTE GELECEK HAYAT DENEN YAŞAMA SEVİNCİ DENEN O PERİ..ZAMAN VERMEYİŞİ SÜRPRİZİNDEN BELLİ..TATLI BİR MUTLULUK UMUDU DEĞİLMİ EN GÜZELİ..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ ...BEKLEYİN SİZ..UMUDU YAŞAMA SEVİNCİNE KUNDAKLIYARAK BEKLEYİN..HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLACAK İNŞALLAH..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA..