tasvirinde aşkın sükûtunda ikrarın kalpten kalbe yol güzergâhında kelimelerin resmini çizmekten bitap düştü ruhum...
hiçbir şey söyleme suskunluğunda dilimin içimin baharlarını ezdim yarım yamalak kitaplarımın arka sokaklarında rehin alınmıştı gönlüm ayaklarımı Meriç’e karşı uzattığımda arkama Selimiye’yi aldığımda ecel terleri döktüm fısıldayan rüzgârın ruhuna sen yoktun…
biraz nefret kalmış gölgemde döküp bir elvedanın üzerine çekiyorum geriye tutuşsun gece…
şiddetinde aşkın iç içe geçmişken ağaçların gölgelikleri sevişmek gibi büyük işlere kalkışmışken sonbaharın hazin külleri yaprak dalın dal bülbülün seyrinde gözlerime İstanbul gibi bakma öyle…
hıncahınç doluyken yalnızlık nezaketinden susuyorken ayrılık gece imiş iyi imiş en son kurduğum düşler gebe imiş erkenden kalkıp yol alan günlere…
ertesinde ayrılığın içimin dargın yanlarını boyadım dar vakitlerde yol boyundaki çiçekler kadar susuzdum sessizlik kadar hadsiz çocuklar kadar çaresiz…
beyazında gömleğinin saatinde akrebin kafa yapan şiirler yazmak istedim beynimi linç ederken düşünceler söylesene sevgili bir gün denk gelir mi hikâyeler boşluğunda caddelerin siren sesi ile bölünür mü sevişmeler…
sana varmayan günden sonu gelmeyen şiirlerden ölüyormuş dünler kalbimin içi dün ölüsü…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dün ölüsü... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dün ölüsü... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
..sahibemiz dememiş toparlanıp sessiz-habersiz ve gözlerinle duygularını kaçırdığın bir anda üzerinden kaybolup hem vedasız gitmiş en güzel anlar kavuşmalar ve zaman şaire öyle diyor hüzün hüzün biraz buruk ve incinmiş ''dün ölüsü'' yitirmeden umudu değerlendirmeli baharı derim ben güzel şiiri tebriklerle kutlarım...
Alkışlıyorum.
Tebrikler.