Ruknettin; Bu şiiri yazmak için Bir sivilce gibi sıktım yüreğimi. Her gün bir cellat astım göğsümde, Çirkin bir gecenin rahminden doğdu gözlerim. Kendini boğazladı doğmamış çocuklarım. Öldüm, Bölüştürdüm, Bin parçaya… Bakma çok sigara içtiğime Ruknettin Erken ölecek kadar artist değilim. O gelecekti!!! Ben O’Na kitap okurken, O omzumda uykuya dalmalıydı. Şiirin en güzel yerinde öpmeliydim onu, Bir sigara içip Burnumdan içeri giren şeytanı boğmalıydım. Gökyüzüne bir not bırakıp Apar topar çıkıp gitmeliydik bu şehirden. Ellerinin izini silmeliydik kentin duvarlarından Ve delil sayılabilecek her yerden. Gelmedi Ruknettin, Bekledik Gelmedi. Haydi siktiret Gidelim Ruknettin Terk-i terk edelim Al çantanı gidelim Ruknettin. Bana kötülükleri örtecek türküler oku yolda Ölçeksiz bir sevgiye gidelim. Ömrümüzü yolluk yap Ruknettin Kendimizi yiye yiye gidelim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RUKNETTİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RUKNETTİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.