hiç bir şey öldürmezdi gidişin kadar acı gelmezdi çağlayan yollarından sen giderken gök kuşağının altından kan toplanıyordu inan al yüreğimden kurşunmuydu ayrılık? can veriyordum sözlerimden adım adım bir hiç uğruna çıkılan umutsuz yollarla kim vardı ki böyle yazısı kara yerinden çıkarcasına koparcasına bir kalbi kim tanırdı Allahaşkına can toplanıyordu ellerimde sessizlik çoğalıyor içimden rüzgarla konuşuyorum zerre kadar önemi varmıydı sen söyle ateşi tutuyordum çırılçıplak yüreğimle kim görüp, kim bilmişti ki hiç birisini kim silmişti ki ıslak suretimi geceye sarılıyordum eski dostumla ay toplanıyordu gökyüzünden yine karanlık, yine ışıksız yine yağmur yağıyor gözlerimden yine derman gölleri akardı zamanın sağnak caddelerine sar diyordu beni, can veriyordu gözlerim an geliyordu azrail gibi dilsiz konuşuyordu sessizlik ver diyordu yüreğini hadi gel de al vur bedenimi neye yarar ki içimle geldikten sonra söylesene be güzel, kurşunmuydu ayrılık yaralımıydı güvercin yorgunmuydu mutluluk sen oysa öylesine bir rüzgardın ki öyle bir günde çekip aldın ki ellerini öyle hızlı durdurdun ki kalbimi kurşun olsan böyle yakmazdın içimi hadi git de sök al kendini kalbimden itirafımdır sana bu ölüm! seni mahşere dek sevdiğimden......
...
İTİRAFIMDIR SANA - Mawish Şiirleri - Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İtirafımdır Sana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İtirafımdır Sana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba kardeşim. ben senin şiirlerini okuya okuya bu akımı da sevmeye başladım.Ben de yakında böyle şiirler yazarsam hiç şaşma. Aslında şiirin içinde çok anlamlar var.Zaten yazdığın imgelerin her biri ayrı bir güzelde ,fazla imge ,birde gerçek üstü olunca insana anlaşılmazmış gibi geliyor.Sen sevgiyi başka türden anlatmışsın.Öldüren,insanı bitiren cinsini anlatmışsın.Ama birde sevginin anlaşılan yönünü anlatsan ve ikide bir feveran etmesen çok iyi olacak. Zamanın nasıl geçtiğini anlayamamak. Sevgiliden ayrılığın verdiği kendinde olmamak, sürekli onu düşünmek, onunla hemhal olmak ve ona kavuşma özlemiyle zamanın nasıl geçtiğini anlayamaz hale gelmek.Bu konular açık ça yazılsa daha güzel olacak ama boş ver ben senin şiirlerini böylede sevip okuyorum.İnandığın dalda başarılı olmanı dilerim.Başarılar.