Hançer saplanıyor ta şurama Sol yanıma Her gece başımı yastığa koyduğumda Yüreğim ateşler içinde Kalbim duruyor sanki nefesim kesiliyor…
Hızlı hızlı nabzım atıyor Film şeridi gibi gözlerimin önünden Hatıralar öyle geçiyor ki Düşüncelerimde öyle yer etmişsin…
Uyanamıyorum Sanki sarmışsın bütün hücrelerimi Sabah oluyor ben hala ateşler içerisindeyim Yanıyorum Hasretin, yokluğun azap çemberinde…
Kokun saklı yatağımın yorganımın arasında Saç telin yastığıma düşmüş hilal biçiminde Saatlerce konuştum duvardaki resminle Ama sadece gülümsüyorsun Avutmuyorsun özlemlerimi…
Kan ter içinde uyanıyorum Her gece bitmiyor bu işkence Kâbuslar görmek acı veriyor delirtircesine Yandı kül oldu yüreğim…
Savurdum sevdanın küllerini Kalmadı aşk ateşi Yüreğim buz tutmuş Çoktan can vermişsin Sana dair düşüncelerimin hapsinde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ateşler İçindeyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ateşler İçindeyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir kelimesinin Arapça lugatteki karşılığı şöyle: “şuurunda olmak”, “fehmetmek”, “hissetmek”, “sezişle bilmek.” Yahya Kemal, “Şiir kalpten geçen bir hadisenin lisan halinde tecelli edişi; hissin birdenbire lisan oluşu ve lisan halinde kalışıdıri” demiş;İşte öyle bir şiir okudum
kalbiniz güzel duygularla dolsun şairem dilerim her şey istediğinizbi her şey gönlünce olsun sevin sevilin sevgin sonsuz olsun şairim mutluluk sizin olsun her şey gülünce olsun kalemin daim olsun yürekten tepikler şairem.