pervane gibiyim cemali güneşine düşüp ,tutuşup ben her dem yanıp parlayasım gelir
gece olur ,gündüz olur sana kavuşmuşum , senden ayrılmışım, ne çıkar gece uzamış, gündüz kısalmış umurumda değil uzaklığın yakınlığınla, yakınlığın uzaklığınla aynı hem çok yakın hem çok uzaksın bana şikayetçiyim ben uzunluğundan , kısalığından gecenin - gündüzün
içimde aşkını hiç göstermeden taşırım düşüncelerimde , fikirlerimde bir başka çeşidini yeni ele geçirilmiş bir kente girmiş gibi her kapıyı çalarım,her gördüğüme sorarım sokak sokak, meydan meydan sensizlik duygusunu
sana olan sevgimi nasıl anlatayım bilmem ki öyle geçmişim ki kendimden senden başkasını görmez gözüm kim dost kim düşman nerden bileyim kaldır perdeyi gözümden ,cemalinin ışığını göreyim öyle de olsa, böyle de olsa…
aklım karışmış, allak bullak olmuş, altüst olmuşum alıp verdiğim her nefeste, yaptığım her işte hep kendimi unutur ,her derdimi unuturum aklım başımda değil ,sarhoşum viraneyim derbederim kelimelerle anlatamam ,cümlelerle ifade edemem açıklamaktan aciz sırlarla doluyum seni ancak keşfeden ancak sana aşık olan bilir ..
senin kadar sevilecek biri olmasaydı hangi mutluluktan zevk alırdım ki ağladığımda senden çok üzülecek biri olmasaydı acılara katlanmam ne zor olurdu hiçbir evde, hiçbir kentte hiçbir yerde bulmadığımı sende bulmasaydım neye yarardı hayaller düşler, rüyalar
bu ay bu gün bu yıldızlar bu geceler ,gündüzler bu yazlar kışlar yağmurlar güneşler, nicesinin tılsımları bende, benim gönlümde şimdi ben ateşte ,ben suda, ben toprakta ,ben rüzgardayım benim içimde felekler gökler ben onlara mahkum onlar bana amade
senden başka kimim var ki benim acı bana huzurunda kapanmaya geldim tek dileğim sensin sevincim, arzum neşemsin razı değil senden başkasını sevmeye gönlüm ayrılık vakti uzadıkça uzadı sana kavuşmam ne zaman nasip olacak seni göreyim diye istiyorum cenneti
ey gözyaşlarımdan beslenen bulutlar kalbimdeki cehennem ateşini parlatın durun yakıcı bir sıcaklıkta tutun ki damla damla ulaşsın cennetin ırmaklarına
"ey gönül bir derde düştüm kim anda derman gizlidir gel karış bir katreye ki anda umman gizlidir dokunma bu derviş fakire hor görüp hor bakma ki gönlümün her köşesinde arş-ı Rahman gizlidir"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dört dörtlük,muhteşem bir eser. Engin yürekten,kaleme düşen harika sözcükler ve olağanüstü bir sunumdu okuduğum. Kutlarım,engin yüreğinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle...
Bediüzzaman Allah aşkını şu sözlerle dile getirir: “ Aşk, şiddetli bir muhabbettir. Fâni sevgililere yönelik olduğu vakit, ya o aşk kendi sahibini daimî bir azap ve elemde bırakır. Veyahut o mecazî sevgili, o şiddetli muhabbetin fiyatına değmediği için, kalıcı bir sevgili arattırır; geçici sevgiliye değil, Allah’a olan aşka dönüşür.”
Allah’a derin aşkla bağlı mümini Rabb’ine kavuşturacak olan, ölümdür. Ölüm, dünya metaına olan hırsı ortadan kaldıran kesin delildir ve mümin için cennete açılan bir kapıdır. Nefsi müthiş terbiye eden, ahlakı güzelleştiren en önemli sebeplerin başında gelir.. Bu nedenle ölüm, mümin için cennete vesile olma, Rabb’ine kavuşma yönünde bir nimet anlamındadır.
Ölümle her şeyin biteceğini, yok olacağını düşünmek korkunç bir şeydir. Oysa sonsuza kadar Allah aşkıyla yanmak, sonsuza kadar aynı şiddetli aşkla yaşamak muhteşem güzel bir duygudur. Milyarlarca yıl da geçse, Allah’ı aynı muhabbetle sevmeye devam etmek... Dileyelim Allah bu aşkı bizlere katıksızca yaşatsın; tükenmesi olmasın…
Harika muhteşem dizelerdi gönülden kaleme akan esintiler inşallah vuslata erer birgün hicran olan gönül kutlarım hocam değerli eserinize selam ve saygılarımla ALLAHA amanet olun.
Engin yürekten,kaleme düşen harika sözcükler ve olağanüstü bir sunumdu okuduğum.
Kutlarım,engin yüreğinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle...