aşk, sadakat ve en kudretli bakışlar hepsi bu değil miydi bir ömür dilerken bir adın vardı içimde baş harfi saklı söz verip gelirken, ölesiye severken giden sen değilmiydin gönlümden..
…
aşka üflet olanın ayrılıkla işi ne ben demezmiydim hiç, çeşmi cihan diye onca verilen eleme, kedere değermi şimdi bu sessizlik bu gidişle neden siyahtı, neden karanlıktı her şey, söyle yine şom yıllar mı geldi seni beklerken tek hamilim sen değilmiydin içimdeyken biliyormusun? zuhrat oldu aleme hepsi adın içimden öyle giderken binlerce yemin ettim ben..
…
zat’i muhterem kişiliğin vardı, yazılmıştım seninle ellerden saklı, kalbime kazınmıştım kıyıda köşede bir yerlerde seni gizlerken ne serler ekmiştim güllerle dolu o yüreğine ne dünyalar batırdım gözlerinin önünde oysa ne vuslatlar hayal etmiştim ben bir gün olsun tutabilmek için ellerini en büyük yalana bile yılan kaldım ben şimdi en büyük melalim içimde sensin sesin kulağımdan öyle giderken yüzlerce kez esir kaldım ben..
…
sövesim geliyor şimdi buduna karşı hani seçi olmak lazımdı hak edene dek hani vicdansız olmak vardı ya o kalbine olmuyor işte, yapamıyor bu arsız kalbim senin kadar külliye görmedim ben bir yanda utanç, bir yanda boşa geçen zaman çıkmıyor kınından ar/a saplanmış dilim yoksa alım alım gözlerime, gülerken sen içimden binlerce şehit vermezdim ben..
…
şahidimdir demlendiğim şu savruk geceler atla diye tutturan o garip sesler şimdi kulaklarıma, öyle vuruyor ki hepsi öyle karmaşık ki şimdi, zeylendiğin şu düşler hepsi mi acı ya, hepsi mi kötü bu kadar celbe celbe dolduran sen değilmiydin hepsini kimdi öyle! canlı canlı binlerce ecir öldüren sen içimden şeytan gibi geçerken ne sabırlar dilendim gökyüzünden..
…
adın öylece içimden giderken sustum! senin kadar görmemiştim ben cahildim! sadece teşekkür ettim içimden öylece kalbimden geçerken sadece baktım sen giderken..
…
ADIN İÇİMDEN GİDERKEN – Mawish Şiirleri – Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adın içimden giderken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adın içimden giderken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
adın öylece içimden giderken sustum! senin kadar görmemiştim ben cahildim! sadece teşekkür ettim içimden öylece kalbimden geçerken sadece baktım sen giderken.
adın öylece içimden giderken sustum! senin kadar görmemiştim ben cahildim! sadece teşekkür ettim içimden öylece kalbimden geçerken sadece baktım sen giderken..
Susmak. Susmak kadar acı verir insana. Ona sustum buna sustum hiç söylemedim. Kadere küstü m. Ben bana küstü m. Bir şiirinden iki satır yazıyla katılıp gittim. Affiniza sığınarak hocam. Çok sahane idi siiriniz kutlar saygılar sunarım. Hoşçakalın guzel bir güne.
Sustum .
Güzel şiirdi.
Tebrikler