(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
leş kokusu gibi keskin bir küfür kaldı dilimin ucunda şairim, sövdüresi ve keskin bir farkı var bu şiirin. tebrik etmeye utanırım, buraya fazlası yakışır.
vay anam vay absürt şekillenmenin vitrinlerinden meta estetik değerleri haykırmış şiir görürler, görürler ama işlerine gelmez kapitalist akbaba bunlar çocukların gözlerini acımadan silah tüccarlarıyla beraber oyarlar, faşist cinler
(...) "lapa lapa çekirge yeşili kağıt dolarlarla karışık bir emperyalizm yağıyor " (...) "liboş bir şeytan ile faşist bir cin hırıltılarla önümüzde çiftleşiyor görün! " (...) "layenkati kapım çalınıyor, her açışımda bir kapitalist elini cebime sokuyor " (...) "lan bu nasıl kahpe bir dünya, bunu da mı kimse görmüyor!"
İlahi Fadıl Oktay. Ne adamsın ya, özlemişim şiirlerini...
emparyalist liberal ve arebesk bir -islamofaşist - bir düzen dedikleri bu galiba ,,, kimse uyanamıyor her kes görüyor kandırılıp ceplerinin boşaltıldığını zihninin uyuşturulduğunu , kalbinin yozlaştırıldığını ve her kes görüyor kamplaşmayı bölücülüğü ve ---kalitesizliştiğimizi-- kıpırdamıyor ,,, susmuyor bazen de konuşmuyor ,, ölü taklidi mutlu taklidi ve zeki taklidi yapıyor kriz var bakalım çernobilden sonra bardakla çay içen bakanlar şimdi de ---korkmayın tedbirimiz var diyor--- acaba nasıl ? ......................yüreğinize sağlık....
leşcil ağızları kanlı akbabalar kalkıyor siyah çocukların cansız gövdelerinden .....
hızla kirlenen bir dünya... çocuklara bir uçurtma uçurumu dahi bırakılmayan gök... globalleşmenin getirisi olan kültür erozyonu .. ve bir yığın içiçe geçmiş temalar vardı şiirde...
Liberalizm, kapitalist üretim sisteminin politik şeklidir, ve kapitalizm yaşamak için sömürmek mecburiyetindedir.. Liberalizm gerçek insan millettir diyor, birey bencillikten kurtulmak ve insanca bir hayat yaşamak istiyorsa devletin içinde erimeli diyor, devleti kutsallaştırıyor, tanrılaştırıyor.. Bu basbayağı diktatörlüktür, siyasi hürriyet dedikleri ferdin devlete ve kanunlara teslimiyetinden ibaret, sosyalizm de bir toplumsal liberalizm değil mi? İnsanlara karşı hürmüşüz de özel mülkiyet canımıza okuyormuş, özel mülkiyet kalktı mı hürriyetimiz tamamlanırmış, bütün insanların dilenci olmasını istiyorlar, evrensel bir dilencilik..
lavanta kokularını çalıp global saçlı cadılara sürüyor bir iğrenç el lenf bezlerimin içine dadanmış hain bir siyah oklu kirpi ağır ağır yürüyor leşcil ağızları kanlı akbabalar kalkıyor siyah çocukların cansız gövdelerinden
lan bu nasıl kahpe bir dünya, bunu da mı kimse görmüyor!
lebiderya balkonumda viskimi yudumlarken lâl oldum bu şiiri okuyunca lâyıkımı buldum sonunda lâmı cimi yok bu işin lâkerdaya döndüm şişenin dibini bulduğumda