(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayna kırılsa dahi gözlerin oradadır .... Ama öyle bir dünyanın düşlerindeyiz ki her an her şey yeniden ..Belki aynalara bile hiç bir suretin düşmediği yada aynaların bile olmadığı Dolunaylarını ilk kez gören kurt yavruları gibi oluyoruz boşlukta dolaşırken gözlerimiz görmedikleri ile omuzdan çarpışınca .... İşte budur durup dinlenmeden uçurum uçurum uçuşmalarımız ...
Çok güzeldi sayın Şair, içtenlikle kutluyorum ..., son dizedeki yakarış çığlığı ise öylesine güç katmış ki sesinize ...
Kardeş bu suret falan değil gerçeğin ta kendisi.öyle bir dikkat çekmişsin ki.Ancak gönlü ,gözü kör gözmez seni.Okuyana başka çare bırakmamışsın bravo ........
Tebrik ederim...bu mükemmel şiirin yazarını teşekkürlerim ile... Tekrar tekrar okunup ezberlenecek bir şiir,çok güzel... Kaleminiz daim gönlünüz sağ olsun.Selam ve saygılar .
düşümde, ilk dolunayını gören kurt yavruları var uygar şehirlere şayak urbalı uğrular giriyor kanlı kılıçlarıyla ben korku içinde kurtarıcımı arıyorum sokak sokak
Çok güzel ve anlamlı... Tebrik eder, Selamlar, saygılar sunarım.
durmadan, usanmadan ve hiç bıkmadan kendini uçurumdan uçuruma atıyor küskün çocukluğum bana bir bak Allah aşkına, bana bir bak.. ................. Çocukluğunuzun Akdeniz'inden sevgi ve selamlarımla dost. Kalemin ve yüreğin daim olsun...
ŞİİRİNİ FİNALİ GÜZEL OLMUŞ..İÇTEN,SICAK BİR SESLENİŞ BANA BİR BAK ALLAH AŞKINA BANA BAK...UMARIM BAKAN OLUR BU ÇIĞLIKLARI DUYAN OLUR...KUTLARIM DOSTUM YAZMAK SANA YAKIŞIYOR
(dilini bile bilmediğim bir köyün kıyısından geçiyorduk...o dolunay olmasaydı ağaçlar kadar karanlık kalacaktık...uzaktık şehirlerin ışıklarına...ve bir yar sızısı vardı gözlerimizde...ne yana baksak ayağı kırık ceylanlara dönüyordu çalılar...ezberlediğimiz şarkıları unutmuştuk işte o sıralar...ve sokaklar çok uzaktı...kurtarıcılarımız çoktan vurulmuştu...''rabbani cehennem suları'' ile yıkıyorduk yüzümüzü...sinsi bir rüzgar yarıp geçiyordu döşümüzü...debreşen bir şiirdi aslında yürüdüğümüz yollar...gazetelere düşelim diye değildi oysa sözümüz...şimdi kimbilir nerede kalmıştır çıtırdayıp duran o ömrümüz..)
sen kendi çocukluğuna bir uçurum bul şimdi şair...
Ama öyle bir dünyanın düşlerindeyiz ki her an her şey yeniden ..Belki aynalara bile hiç bir suretin düşmediği yada aynaların bile olmadığı Dolunaylarını ilk kez gören kurt yavruları gibi oluyoruz boşlukta dolaşırken gözlerimiz görmedikleri ile omuzdan çarpışınca ....
İşte budur durup dinlenmeden uçurum uçurum uçuşmalarımız ...
Çok güzeldi sayın Şair, içtenlikle kutluyorum ..., son dizedeki yakarış çığlığı ise öylesine güç katmış ki sesinize ...