(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-BOŞ- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-BOŞ- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yok artık, bu kadar da olmaz! Sayın Oktay'ın şiirlerini okumak için artık yanımda bir sözlük bulunduracağım. "Boliçe" yi anlayamadım. Bulmak için sörf yapayım dedim. Bir site de "Boliçe Nedir?" sorusu ile karşılaştım. " Bosna Kraliçesi, Bosnalı Kadın, Yahudi Kadın, Bosnalı Kadın Futbolcu " şeklinde seçenekler vardı. Bosna Kraliçesi şıkkını kek gibi işaretledik. Yanlış çıktı. Siteyi kapatıp diğer şıkkı işaretledim. "Geyikler bu soruya daha önce cevap verdiğinizi söylüyor" diye bir mesaj çıktı. Buyrun, rezil olduk. Karizmam yerlerde sürünüyor. "Okrama" yı da anlayamadım. Ara tara bulamadım. Yani bugün dumura uğrama günüm. Şiir mi? Şiir her zaman ki gibi çok güzel. Kalem yazıyor, yazıyor da ah ben şu kelimelerin anlamını da bir bulabilseydim. Gönül Dostu Sayın Oktay özel mesaj atarak kelimelirin anlamlarını açıkladı. Ben de o açıklamaları yazayım ki, kimse yorulmasın anlamlarını aramak için. Okramak: Acıkmış, susamış olan atın yiyecek gördüğü zaman kişnemesi. Boliçe: Yahudi Kadını. Zaten biliyorduk diyorsanız o başka. Benim cahilliğime verin.
Makman tarafından 8/24/2007 3:06:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
bir baktım sular duruyor bir baktım dağlar durmuyor katledilmiş çocukların gülüşleri gelmiş karşımda duruyor uzaktan görünse sular fışkırıyordu gövdemden kimse bilmiyor orada kuşluğa kadar ağladığımı aha sesini de almış götürüyor alacakaranlıkta aha gövdemden koskoca bir aşkın ruhu çıkıyor ikimizin de böğrüne saplanan bir ahlaksız sancı kimi sevsek yolumuzu bir göğem uçurum kapıyor usangın çağrılar atıyorum çoktan gitmiş kendime attığım her ıslığı yırtıcı kuşlar biçiyor
Ne kadar güzel satırlar. Ruhlara köprü, kalplere kapılar açan, yüreklerde meltemler estiren güzel yürekten çıkan güzel sözler. Yüreğinize sağlık. Selam ve sevgiler.
bir baktım sular duruyor bir baktım dağlar durmuyor katledilmiş çocukların gülüşleri gelmiş karşımda duruyor uzaktan görünse sular fışkırıyordu gövdemden kimse bilmiyor orada kuşluğa kadar ağladığımı aha sesini de almış götürüyor alacakaranlıkta aha gövdemden koskoca bir aşkın ruhu çıkıyor ikimizin de böğrüne saplanan bir ahlaksız sancı kimi sevsek yolumuzu bir göğem uçurum kapıyor usangın çağrılar atıyorum çoktan gitmiş kendime attığım her ıslığı yırtıcı kuşlar biçiyor
ben diyemediysem de siz diyecek gücü kuvveti bulmuşsunuz ne güzel. oğlum olduğu halde diyemedim sizi o yüzden kutluyorum öncelikle. şiirinize gelince çok uzun ve aralıksız yazılması haricinde çok iyiydi. bu haliyle biraz yoruyor belki de biz gibi gözleri yaşlanmış kişileri. ama bütün olarak güzeldi. başarılar dilerim.
şiirlerinizi okumak büyük keyif veriyor ama sevgili güldestanın yorumunda belirttiği gibi birde akşam demlendirerek okumak gerekecek bu emeğiniz iki dakikalık okuma keyfi olmamalı sindirmeli yaşatmalı... paylaşımınıza teşekkürler Fadıl bey... saygılarıma..