yitirdiğim bir şeyler vardı arayıp da bulamadığım doğan bir güneş vardı her sabah umuduyla uyandığım saklımda gizlenen gecem oldun zamanzaman, sen yoktun kırmızı sokak lambaları, kalbim ise balkon kenarında hasretimdi gözlerim, uzun uzun baktığım ay ışığında bir yangın yeri yüreğim bu gece karanlığında…
ஐﻬ ﻬஐ
oysa ben koca bir gökyüzü sunmuştum gözlerine koca bir ömrü bırakmıştım tüm sağırlığında dağ gibi aşk, dağ gibi yürekti son bıraktığım zirve son durak bildiğim sana, hep erken geldiğimdin oysa ve şimdi yola çıktığım bu son yol yürekle döşenmiş senden sonra duramadığım tek duraktır artık..
ஐﻬ ﻬஐ
unutmayı unuttuğum kadardı sevgimin büyüklüğü gitmeyi bilmediğim gibi, öğrenemedim de yaktığım sigaranın dumanından çıkan kalplerin şeklini almıştı ciğerlerim, yine sen vardın şimdi sırf seni hatırlatıyor diye zehralıyorum gökyüzüyle buluşturuyorum içimdeki matemi belki de ateşle avutuyorum kendimi..
ஐﻬ ﻬஐ
sanıyordum ki uzaklık köreltecekti gözlerimi hani bir an olsun başka elleri tutar gibiydim gibiydim işte, hiç tutamadım ki, hemde hiç bir şey tutunamadım ki bu hayatın yaban sellerine kapılamadığım kadar soğuktu içimdeki tutkunluk dokunamadığım kadar sıcaktı bendeki ağırlığın yapamadığım tek şeydi ekemediğim fidanlar dindiremediğim tek nedendi içimdeki rüzgarlar Yakamadığım tek nedendi içimdeki..
ஐﻬ ﻬஐ
bitirdiğim bir şeyler vardı aklımda, saplantıydı mesela gün erken biterdi karanlığa doğru, kırıktı suya düşmezdi ay bir gece vaktinde, kırgındı çok yere nokta koydum gelirsin diye, olmadı yok yere varlığını kabullendim yüreğimde bilmeden neler söylemediler ki hakkında öldü diyenler gitti bir daha gelmez diye az göz yaşı dökmediler hem dualarımla ardından inanıp rahmet eyledim hem de ardından gelmek için nice yollar denedim çünkü her şeyden önce yokluğunu bitirmiştim ben hepsi bitti gitti ama bir sen kalmıştın aklımda..
ஐﻬ ﻬஐ
şimdi ölüyorum mezarsız bir şehrin kör bucağında bu sonuncu yol artık, sanırım gerçekten ölüyorum yaşıyorsan eğer üzülme, ben yine aynı yoldayım elbet önce sen veya ben farkeder mi, biz aynı yoldayız sabret cennet ile cehennem arasında seni bekliyorum varsa sevabı, tüm helalliğinde cennete bakınıyorum günahsa eğer, haramla savaşıyorum cehenneme dokunuyorum yokluğundan başka hiç bir şey dert olmadı bugüne kadar bunu da etmem, sen say ki doğum günümdür bugün tutup ellerinden sokulurum içine yaksa bile ateşi sadece bir kez de olsa dokunsa şu yüreğime sesin gerekirse cennetten bile vazgeçerim senin için..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonuncu Yol şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonuncu Yol şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım
Yüreğinin sesi daim olsun