Bugün de boğuşuyorum kendi kendimle Kaldım kendi kalabalığım ortasında Yoğun yalnızlıklar içinde deli divaneyim Kara denizin kabaran dalgaları gibi Zaman zaman hırçın Her zaman özgür karakterli Serkeş Ele avuca sığmayan asi Serseri ruhlu bir adamım işte…
Patlamaya hazır volkan gibi büyüdükçe büyür sevdan içimde Yürek yangınlarından da acı senden kopmak Çaresiz dilim suskun Sana dair sözcüklerim lal! Konuşamıyorum Susuyorum Özlemlerinle ele avuca sığmayan asi Serseri ruhlu bir adamım işte…
Saymadım ayrılığın kaçıncı günü bugün Anlatamam içimi yakan hasretini Anlayamazsın yüreğimde ki özlemini Özledim her şeyini Ten kokunu Ela gözlerini Baldudaklarını Nefesimi kesercesine öpüşlerini Ben öpüşlerinde ki ele avuca sığmayan asi Serseri ruhlu bir adamım işte…
Bugün de yoğun yalnızlıklar içinde Deli divane çırpınıyorum Bilmiyorum hangi günündeyim sensizliğin Sayamadım seninle sensiz geçen günleri Sensizliğin en karanlık kuytusundayım Dedim ya! Bugün de yoğun yalnızlıklar içinde Çaresizim Nefes alamıyorum Hasretinle ele avuca sığmayan asi Serseri ruhlu bir adamım işte…
Yalnızlıklar içinde ki yokluğuna başkaldırdı deli ruhum Ağlamayı öğrenen yüreğim İçine akan sağanak gözyaşlarıyla Sessizce uçurumdan aşağı atıp sensizliği Hasretin girmesin diye Kapattı yüreğimin tüm kapı ve pencerelerini…
Ey benimserseri ruhlu sırdaşım Ellerini açıp semaya, görmek için geldiğinde beni Çok uzaklarda olacağım senden habersiz. Olsaydı yüreğin yanı başımda Böyle bir delilik yapar mıydım? Bilemiyorum doğrusu neydi? Çünkü ben ele avuca sığmayan asi Serseri ruhlu bir adamım işte…
Kim bilir? Belki de ben bende değildim Yoğun yalnızlıklar içinde çoktan bitmişim Hatıralar gelse de aklıma anılarda kalmış Geçmişimde gömülü, maziye karışmış Yaşadığımız o delice çılgınlıklar. Çok uzağındayım şimdi Oysa sen gölgem kadar uzağımdaydın…
Seni bitirdiğim o gün çıkmıyor hala aklımdan “Ne olur yapma!” diye haykırışın Kulaklarımda çınlıyor Af dilemeye hazırken ben Paslı kilit vurup gittin yüreğime sen İşte ben böyleyim Ele avuca sığmayan Asi ve Ortaya karışık serseri ruhlu bir adamım işte…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ortaya Karışık Serseri Ruhum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ortaya Karışık Serseri Ruhum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli arkadaşım seni canı yürekten kutluyorum yine yüreğini dokturmusun cok begendim biraz gecikti yazmakta musait olmadigindan fazla burda olamadimm can arkadasimm Rabbim gam keder vermesin yüzün hep gülsün saygilarimla selam dua ile kalin
Şiiri.., Adeta içtim, kendimi buldum içinde, ruhen dinlendim.. Serbest şiirlerin ustası, sen iyi ki varsın, hep var ol inşallah.. ________ Selam ve dualarımla, esen kal usta şair..