Yüreğimin orta yerinde kar boran fırtına Kıyametler kopuyormuş, Kopsun be güzelim! Senin umurunda mı?
Mevsimlerden hazan mevsimi üzerime güneş hiç doğmayacak, Karartma geceleri başlayacakmış gözlerinde Ben aydınlığı hiç görmedim ki Senin umurunda mı?
Aşkın zindanlarında mahkum olurum, Yüreğime, yüreğini prangalayıp Gardiyanım da sen olacaksan? Müebbete razıyım Günyüzü görmesin yüzüm Senin umurunda mı?
Seninle hep kara kışlar yaşadım Varsın ayazlar da benim olsun, Benim gönlümdeysen yanımdayken, Temmuz sıcağında donsam Zemheride yansam Senin umurunda mı?
Gecemi gündüzümü cehenneme çevirsen Ateşinle yanacaksam yanayım Her gün kor olmaya razıyım Küllerinden yeniden doğacaksam Kabulümdür, gelecekse senden gelsin ölüm Senin umurunda mı?
Gönül sahilime azgın dalgalar vuracakmış Vursun! Ne çıkar? Ben göze aldım gözlerinde boğulmayı Senin için ölmeye değer Senin umurunda mı?
“Kıyametler kopuyor zavallı yüreğimde” Sen arayıp sormayınca Mevsimler hep hazan mevsimi Günlerden de ihanet günü Bırakıp gittiğin günden beri ayrılık acısı nasır bağladı O günden sonra penceremden içeri güneş doğmadı Kalmadı inancım vuslata ermeyeceğim Araf’tayım ümitlerim yok olurken tek tek Hasretinle ölüp gideceğim Düşündükçe çıldırıyorum Oysa dua tadında çok sevmiştim seni Kıyametler kopsa da yüreğimde Senin umurunda mı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kıyametler Kopuyor Yüreğimde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kıyametler Kopuyor Yüreğimde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine kalemine sağlık muhteşem bir şiir okudum yürekten Kutlarım degerli arkadasimm uğur böceği almış senin adına çok sevindim yüreğinin sesi hiç susmasin arkadasimm saygilarimla selamlarr