Diye haykırışın kulaklarımda çınlıyor anne! Ben istemedim ki Başkentin göbeğinde Kalleşçe aldılar beni senden Daha tomurcuktum, açmayı bekliyordum Kim bilir sana ne mektuplar yazacaktım Ama hayat işte! Başlamadan bitti Barış kavgam Bu sana ilk ve son mektubum…
Canım Annem! Göğsüne dayadığım başımı okşamanı unutmayacağım O mutluluk güven veriyordu Hani kahvaltıda içirdiğin süt… Rengi, kokusu Hani Beyaz Barışın simgesiydi O kahvaltı sofralarını hayal edip Özlemlerinde Hasretlerinde Yeniden doğacağım Anne…
Karanlık odamda düşünüyorum da anne! Dokuz yaşındaydım Ne istediler benden? Büyüyüp adam olacağımdan m ı korktular? Meğer hayat yormuş beni Vatan Bayrak Namus Barış dedim Okuyup avukat olacaktım Savaşa Haksızlıklara bayrak açacaktım Hani çocuklar ölmeyecekti Barış’ın diğer adı ölüm mü? Hayat bana neden sırt çevirdi Anne?
Mustafa KARAAHMETOĞLU 13.10.2015
Çocuklar ölmesin! Her nereden ne şekilde gelirse gelsin TERÖRE LANET OLSUN!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anneye Mektup şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anneye Mektup şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne büyük bir duyarlılık, Ne hüzünlü bir anlatım, Her ne kadar boğazım düğümlendiyse de.., Son nefesimize kadar, "teröre lanetler" okumaya devam edeceğiz.. Usta şair., İçtenliğimle kutluyor, selamlarımı gönderiyorum..
Değerli arkadasım cok anlamlıydi o yürek sesine sağlık ins bir an once duzelir yeter artık masum insanların öldüğü yürekten Kutlarım kalemin daim olsun cann saygilarimla selam dua ile kall
Ne hüzünlü bir anlatım,
Her ne kadar boğazım düğümlendiyse de..,
Son nefesimize kadar, "teröre lanetler" okumaya devam edeceğiz..
Usta şair.,
İçtenliğimle kutluyor, selamlarımı gönderiyorum..