sanki bir dağınıklık var bu gece yalnızlıkta ve duvara çivilenmiş resim, İsa’nın çarmığına hükümlü
ey zemheriye özentili mevsim yağmurların doğuyor lacivert kente çingeneler unutulmuş adımlar topluyor kaldırımlardan çocuklar sahipsizliğin kenarında acıkmış anne düşlere
ve resmin uğurladığı bir karmaşa düşüyor ellerime enkaz hüzünler bulvarında kaybediyorum kendimi
Babil gibi arandığım sevgili düşük cümleli bir şarkıyla dilimde kelebekler ömrünü doldurmuş gözlerimdeki balkona rüzgarın getirdiği uzak ihtimalleri asıyorum iplere..
mavi bir kayıkta giden gün doğumu çizer misin ey ressam.?
ben bu resmin intihar medcezirine alışırken içinde saklanmış ruhları görüyorum bak
ertelenmiş hayaller gönderilmemiş mektuplar kaybedilmiş savaşlar ve çoğuyla, azıyla herşey bu resmin rahminde gizlenmiş.!
sonra karıncalar çekildi yerin altına alıngan yüzlü renkler kocaman kaçaklığı vurdu bileklerime son tren ressamın fırçasından kalktı, ki bu ütopik bir gerçek son gemiler giderken şiirden resme, tütün kağıdına sardım yolları
şimdi bir bardak taze çayın buğusuna çizer misin bu resmi ey ressam.?
gökkuşağı ve bütün ana dili barış olan renkler senindir aklınla, yüreğinin arasındaki arafa batır fırçanı bu resmin yaradılışıyla dirilt şiirin göğsünden hayatı..!
..
ironi, imgelere resimden paramparça sırlar getirir tapınak halinde bir şiirdir herkes, herşey, hiçlikler..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RESİM ( ÇIPLAK BOŞLUKLAR ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RESİM ( ÇIPLAK BOŞLUKLAR ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ederim Bülent, sen de resmin rahim boşluklarını bir başka doldurmuşsun. çünkü şiir ve görsellik her şeydir.. ve hiçliktir. Başlamak ve bitmek, yenilenmeye doğru, her defasında.
eyvallah..