(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÂR AŞKÎ İLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÂR AŞKÎ İLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Boynumda asılı, ölüm fermânım Çıktı seferine, gönül kervanım Son nefesi bile, verse bu canım Giderim menzile, yâr aşkî ile
Hasreti örülmüş, gizli bir yakış Tanımaz bir engel, engebe yokuş Yüzümde izleri, nemli bir bakış Giderim menzile, yâr aşkî ile
Kasvetli bulutlar, zifir karası Ciğerimde derin, sızlar yarası Çıktım bir başıma, gece yarısı Giderim menzile, yâr aşkî ile
Yakuti bu yolda, bu canı fedâ Feryâd figân olur, yükselir nidâ Yaşlı gözlerimde, kırık bir vedâ Giderim menzile, yâr aşkî ile
Sevgili Gönül Dostu,yüreği güzel insan! Bu dizelerin karşısında ne söyleyebilirim, ne yazabilirim ki... Acı yüreğinden çok uzaklarda olsun inşallah,dokunmasın gönül evine...
Yakuti dost yüreğine sağlık,bazen zaman bulup yorum yazamıyorum şiirlere kusura bakma can bu güzel şiirini son anda okuma fırsatı buldum.Yüreğin dert görmesin.Kutlarım.
Boynumda asılı, ölüm fermânım Çıktı seferine, gönül kervanım Son nefesi bile, verse bu canım Giderim menzile, yâr aşkî ile
Hasreti örülmüş, gizli bir yakış Tanımaz bir engel, engebe yokuş Yüzümde izleri, nemli bir bakış Giderim menzile, yâr aşkî ile
Kasvetli bulutlar, zifir karası Ciğerimde derin, sızlar yarası Çıktım bir başıma, gece yarısı Giderim menzile, yâr aşkî ile
Yakuti bu yolda, bu canı fedâ Feryâd figân olur, yükselir nidâ Yaşlı gözlerimde, kırık bir vedâ Giderim menzile, yâr aşkî ile ABLACIĞIM HARİKASINIZ SİZİN ŞİİRLERİNİZİ OKUDUNMU MUTLU OLUYORUM NEDENSE BU GÜZEL DİZELERİ & KALEMİNİZİ TEBRİK EDİYORUM GERÇEKTEN ÖDÜLE LAYIK OLMUŞ SEVGİLER
Şiir çok etkileyici ve akıcı yazılmış.Ben de şiirimde yar aşkı ile arşa çıkmış adını Mevla ya haykırmıştım.Aşk bu sevgili Hacer,bak bize neler yaptırıyor.:))Tebrikler.
Boynumda asılı, ölüm fermânım Çıktı seferine, gönül kervanım Son nefesi bile, verse bu canım Giderim menzile, yâr aşkî ile Etkileyici ve güzel. saygılarımla..
Yârin aşkı gönüle katık yapılmışsa, her yere taşır durur insan onu. Uykusuna bile. Duygular çok güzel, anlaşılır ve içten ifade edilmiş. Tebrik ederim.
Kasvetli bulutlar, zifir karası Ciğerimde derin, sızlar yarası Çıktım bir başıma, gece yarısı Giderim menzile, yâr aşkî ile çok güzel dizeler tebrikler saygıyla
Kasvetli bulutlar, zifir karası Ciğerimde derin, sızlar yarası Çıktım bir başıma, gece yarısı Giderim menzile, yâr aşkî ile + Harika bir aşk şiiri . Türk Halk muziğine mükemmel bir örnek. tebrikler.
1.Kıtada: Şair,duygularıyla yoğun bir mücadele içinde ama ne olursa olsun (hüsran veya mutluluk)farketmez.Ölümüne kararlı.Bence bu kararlılıkta birazda kendini cezalandırma duygusu var.Yinede hoş ve güzel. 2.Kıtada:Aşikar ama ulaşılmayan bir sevdayı gönlüne,hasretinide bakışlarında dantel dantel nakışlara işlemiş.Şiiri yazan bir şaire olduğuna göre,ustalığı nakışlarada yansımış. 3.Kıtada:Umutsuzluğunun telaşı kasvetli bulutların zifir karasında yansıyor. Derinden çektiği acıları gece geç saatlerde kaleme alarak yanlızlığını dile getirmeye çalışıyor.Zaten en güzel şiirler herkes uykudayken sessizlik içinde yazılan şiirler değilmidir. 4.Kıtada:Şair son defa kararlılığını dile getirmekle birlikte son feryadınıda dile getirmiş ama nafile artık umut yok gibi.Zira son mısrada burukta olsa,gözlerde bir veda sinyali seziliyor. Yüreğine emeğine ve kalemine sağlık.Hiç bukadar yorum yapmamıştım.Edebiyat öğretmenim,rahmetli Nejat Birdoğan Okusaydı kesin 10 verirdi bu yoruma. Selam ve saygılarımla.
Boynumda asılı, ölüm fermânım Çıktı seferine, gönül kervanım Son nefesi bile, verse bu canım Giderim menzile, yâr aşkî ile
Hasreti örülmüş, gizli bir yakış Tanımaz bir engel, engebe yokuş Yüzümde izleri, nemli bir bakış Giderim menzile, yâr aşkî ile
Kasvetli bulutlar, zifir karası Ciğerimde derin, sızlar yarası Çıktım bir başıma, gece yarısı Giderim menzile, yâr aşkî ile
Yakuti bu yolda, bu canı fedâ Feryâd figân olur, yükselir nidâ Yaşlı gözlerimde, kırık bir vedâ Giderim menzile, yâr aşkî ile
Severim kararlı insanları. Kararlılık olmadan nereye varılır, ne başarılır, hangi zorluk yenilir ki? Aşkta karar işter, işte. Şiirin akışı, yüreğinin hayata bakışı hoşumu gitti. Kutlarım. Sevgilerimle...
ooo iki üç gün giremedim siteye siz bağlamanızı almışsnız elinize Hacer Hanım.. ne zaman dinliyoruz sesinizden yanık bir türkü:) valla şu an ki şiir olsa yorumunuzla müthiş birşey olur...
Teşekkürler Sayın Yakuti. Bu sitede kendine has üslup oluşturmuş şairlerden biri olduğunuzu açık yüreklilikle söylemeliyim. Yani, şiirinizin altında imzanız olmasa da bir yerde okusam bu bir Yakuti şiiri derim. Ve bu üslup size çok yakışıyor. Tebrikler, en içten saygılar.