(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ATATÜRK VE ÇOCUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ATATÜRK VE ÇOCUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hacer hanım, Bizde çocuk şiiri yazan az olduğu gibi başarılı olan da pek azdır. Zannediyorum ki, çocukça bir şey gibi bakılıyor bu hadiseye; oysa çok önemli ve boş bir saha bu... Hala elli, yüz yıl önce yazılmış şiirlerle bayramları idare ediyor oluşumuz bunun en büyük delili değil midir? Bu bakımdan şiirinizi anlamlı ve önemli buluyorum. Şiiri kısa kalıpla yazmış olmanıza rağmen sesteki akıcılığın oldukça başarılı olduğunu gördüm. Bu tür çalışmalara ağırlık verirsiniz umudundayım. Şiirin üçüncü dörtlüğünde bir takım anlam (daha doğrusu tasnif) pürüzlerinin olduğunun farkındasınızdır. Mısralar tek tek ve anlam bakımından da bir birinden kopuk olmuş. İkinci mısrada kullandığınız 'giz' ile son mısradaki 'sır' aynı anlamdadır. İkisinin arasında kalan 'Silinmeyen izlerin' mısraı tam manasıyla doldurma olmuş ve dörtlükle alakası yok. Koşma tarzında yazılan şiirlerde son mısra çok önemlidir. Ondan önceki üç mısranın anlamı hep bu son mısraya yöneliktir. Tıpkı manilerde olduğu gibi şair ilk üç mısrayı sırf son mısraya temel olsun diye söyler. Bu temel arızalı olunca dörtlük de arızalı olur. Selam ve sevgi ile...
önce selamlarımı yolluyorum siz bu değilsiniz gibi görünen şiirin sayfa sonrası önemli görünüyor.......................... duygunuz yok denilecek kadar özel ve güzel... yüreğinize sağlık sözü pek hoş değil ancak sağlıklı ve uzun ömürlü olmanızı dilerim.... Balkanlardan selamlar.... M.ERMİŞ
Atatürk’üm kalk uyan Bizi dinle birazcık Bugün yirmiüç Nisan Nolur bizi gör azcık
Yüzümüzde bir ışık Kalbimiz sana aşık Anlatamam karmaşık Şefkatinle sar azcık
Gök mavisi gözlerin Bakışında gizlerin Silinmeyen izlerin O sırrını ver azcık
Bir mucize aniden Doğ Atam doğ yeniden Güneş gibi doğudan Her sabah gel dur azcık ======================== Yazan kalemini ve yüreğini kutluyorum Yürek sesinle meydana getirdiğin O mükemmel eserinizi beğenerek okudum Tek kelimeyle mükemmel olmuş
Valla ATAM Bir kalksa varya yapacagı çok şey var inan off yaaa neyse Şiir harika inş atadan önce halk duyar duyarlı olur inş.Yani bizlerrrr ALKIŞLARIM KALEME VE YÜREĞE