(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUS..! AĞLAYACAĞIM. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUS..! AĞLAYACAĞIM. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölümü gösterip Tifo'ya razı ettirdiler herkesi. Yabancı sermaye ve kolay kredi yoluyla herkesi borçlandırıp on onbeş yılını ipotek ettiler. Zorda kalan biçare insanlara yakacak ve gıda yardımı yapıp iradelerini çaldılar. Cumhura Cumhurbaşkanını seçtirmiyorlar deyip milleti zayıf yerinden vurarar duygu sömürü yaptılar. Sembollere yasak mı var deyip türban meselesiyle milleti birbirne düşürüp gündem değiştirdiler. KİT' ler Devletimizin sırtında yük deyip Milli varlıklarımızı bir yıllık karı karşılığı sattılar. Vakıflar yasası yoluyla Devletimizi yüzelli milyar tazminat öder duruma getirdiler. Sosyal güvenlik yasası yoluyla Dünyanın hiç bir yerinde olmayan yedibin iş gününü dokuzbine çıkardılar.Emekliliği mezara taşıdılar. Yakında 301' de kaldırılıp Türklüğe hakaret ve küfür serbest olacak. Velhasıl geleceğimiz ve güvencemiz olan ne kanun ne de varlık bıraktılar. Kıscası koltukları uğruna yarınlarımızı şimdiden çaldılar,sattılar,yok ettiler. Darısı, yarınları Filistin,Lübnan,Afganistan ve Iraktan farksız olmayacak olan çocuklarımızın başına. Ne acı! Böyle bir acıya parmak basıp duyarlı vatanseverlerin acısına ortak olduğunuz için canı gönülden kutlarım hocam. Sevgi ve hürmetlerimle..
abdullah aytekin tarafından 3/9/2008 8:21:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gün! Pazar, Uyandım! Açtım neti!.. ............... Okur'um bugün! Herkes farklı yazar... Serbest heceye bandım; Kabul ettim her daveti!.. ............... Şiirinizden aldım lezzeti! Ben de bugün bir şiir eklerim; "KADI'n"IN SÖZÜ GEÇER"e beklerim.
Yarınlar , yarınlar .Bu gün dünün yarını değil miydi.Eğer yine ağlanıyorsa bugün , yarınlar pek bir şey değiştirmiyormuş. Hacer Hanım siz yinede yarınlarınızı , en azından bundan sonraki yarınlarınızı çaldırmayın. Bu güzel dizeler için sizi can-ı gönülden kutluyorum. Sevgiyle, umutla kalın.
Mazideki yaşanmışlıkların tesiri olsa gerek atiyi ipotek altına alan..
Yaşanmışlık yaşandı geride kaldı ama gelecek için çok çok düşünmek gerek çünkü hayat çok şeylere gebe ne zaman ademoğlunun karşısına ne çıkacağı hiç belli olmaz..
Güzel ve anlamlı bir şiirin hüznünü yaşadım atinin hapsedildiği son final mısralarında..kutlarım TEBRİKLER..
Her gecenin sabahı olduğunu düşünmek gerekir dingin anlarımızda ve kurmak yüreği boş bile olsa hayaller zamanına... Ağlamak doyasıya hıçkırıklarla, katıla/katıla, yıkamak, arınmak arındırmak yarınları bu yaşlarla, çalmaya uzanacak ellerin karalığından. Teşekkürler şairem. Sevgi yüklü saygılarımla.
yaşanmışlıklar...hayatın yorgunluğu...ve zamansız gelen acılar..neler yazdırıyor..canım ablam..sıkma canını....senin çok güzel bir yüreğin var ....yarınını çalanlar elbet bir gün cezasını çeker..yüreğine sağlık..kalemin var olsun..sevgiler..
"çalınan yarınlarıma" *******************************Kadınlar gününde çalınan yarınlarına ağlamak üzere olmak. Ey cenneti ayağının altında bulan, ezelden müjdeli bacım, dünya için mi ağlayacaksın. Bırak biz erkekler ağlayalım. Sizi Allah'ın emaneti olarak kabullenip, hakettiğiniz şekilde yaşatamadığımız için,biz ağlayalım. Ne kızımız kılığında, ne bacı rolünde, ne hala teyze olarak, ne sevgili ne de ANNE olarak, sizden aldığımızı verememenin utancıyla bırakın biz ağlayalım. Siz bize hakkınızı helal edin de mahşerde doyasıya yaşayacağınız mutluluğunuza orada da gölge düşürmeyelim. Şahsında bütün kadınların elinden öperim,şaire bacım.***********
HACER HANIM yine herzamanki gibi güzel bir yorum yüreginize saglık zevkle okudum selam ve saygılarımla hoş kalın