(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
**ÇIĞLIK** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
**ÇIĞLIK** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri okuyup yorumlamakta ne kadar geç kaldığımı, onlarca yorumu görünce anladım.. İki gün uzak kalmak bu dünyadan (şiir dünyası), neler kaybettiriyor insana.. Olsun yine de yetiştim ya....
Çok çok güzel bir şiir..
Bütün övücü, destekleyici, onore edici yorumları hakediyor..
Siz zaten iyi bir şairsiniz..
Can-ı gönülden kutluyorum.. Selam ve sevgilerimle.....E.A.
Bent kurdu yollara geçit vermiyor Karanlığı örten bu yalnızlığım Neden acı verir aklım ermiyor Yokluğunda artan bu sensizliğim
Toprağın koynunda bedenim solsun Kurusun gözyaşım kan ile dolsun Sar beni kokunla artık son bulsun Ruhumu üşüten sevgisizliğim
Derin kuyular da sessiz bir anı Kor düştü geceye kesti bu canı Kızıl alev oldu sardı her yanı İçimi eriten kimsesizliğim
Yakuti yaklaştı ömrün son çağı Dolandı boynuma kaderin ağı Gönül çizgisinden kopardı bağı Fırtınayı yırtan bu sessizliğim ************************************************************ Her ne kadar 'ÇIĞLIK' da olsa şiirin ismi, Hak'ka teslimdir Yakutî'nin ruhu ve cismi. ----İ.G.--------------------------------------------------- İlk okuduğumda,acizane yukarıdaki iki mısra dökülüverdi yürekten kaleme.... inşallah makbule geçmiştir Hacer Hanım....
Kutluyorum,Alkışlıyorum,Tebrik ediyorum Değerli şiir ve gönül dostu, Hacer Hanım..... Bence çifte ödülü HAK etmişte almış.Bu başarıdan da ayrıca kutluyorum değerli kalemini. Şiir baştan sona her açıdan mükemmel ve harika bir duyguyla kaleme alınmış.Saymaya,dökmeye gerek yok... Hemen Lise ders kitaplarına alınmalı,ders olarak okutulmalı diye düşünüyorum.(Çünkü,alınacak çok DERS ve İBRET var.....)
Şiir yüreğin öksüz kalmasın,hep şiir yazsın,şiir okusun.... Ki....diğer yürekler şiire doysun....
Selam,saygı ve muhabbetle şiir yürek Hacer Hanım... Harikasınız!!!! Esen kalınız.... İsmail GÖKTAŞ
Yakuti yaklaştı ömrün son çağı Dolandı boynuma kaderin ağı Gönül çizgisinden kopardı bağı Fırtınayı yırtan bu sessizliğim
HAYATIM SÖYLEYEÇEK SÖZ YOK MUHTEŞEM ESERİN USTA KALEMİN HAYKIRIYOR ŞİİR BU DİYE CANIM EMEĞİNE YÜREĞİNE SAĞLIK SEVGİLERİMLE / ALLAH SANA UZUN SAĞLIKLI ÖMÜR VERSİN BİR TANEM YOLUN SONUN GELMEN İÇİN ÇOK DAHA VAR ÖPÜYORUM SEVGİLER
Yakuti yaklaştı ömrün son çağı Dolandı boynuma kaderin ağı Gönül çizgisinden kopardı bağı Fırtınayı yırtan bu sessizliğim Kutlarım, kıvamında çok güzel bir şiir.. Hürmetler..
Harkulade, beğeni ile okuduğum duygu yüklü Közlenmiş bir yüreğin çığlıkları Çok samimi, çok içten mesaj yüklü Duyguların pınar olup, Denizlere, Deryalara, hatta okyanuslara aktığı Saygın bir çalışma Közlenen yüreğinizi saygı ile selamlıyor iyiki varsınız diyorum Saygılarımla efendim
zamanında bu enfes şiire canlı canlı yetişip yorum bırakamadığım için utanç duydum...özür dilerim...başarınızı ve güzel şiirinizi ve de "günün şiiri" ve " şairi" ni sevgiyle selamlarım....kutlarım...saygımla...
Toprağın koynunda bedenim solsun Kurusun gözyaşım kan ile dolsun Sar beni kokunla artık son bulsun Ruhumu üşüten sevgisizliğim
Öncelikle tebrik ve takdirlerimi sunarım, Başarınız daim olsun. Şiiriniz her açıdan çizgi üstü arkadaşlarım gereken izahatı yapmışlar aynıyla hemfikirim.
yaşanmışlığın his derinliği bir yandan, dizelerin barındırdığı anlam yoğunluğu bir yandan... gerçeklerin su yüzüne acıtarak vurması ve hecenin nihayetinde gelip baş köşeye kurularak hak ettiği yerde, çifte nişanı hakkı ile taşıması bir yandan... bütün bunları hissettirip, yaşatan kaleme ve dost yüreğe tebrikler, saygı ve selam ile...
Yakuti yaklaştı ömrün son çağı Dolandı boynuma kaderin ağı Gönül çizgisinden kopardı bağı Fırtınayı yırtan bu sessizliğim ------------- abalacıgım daha dur bakalım senden önce biz varız senin daha görecek günlerin var allah gecinden versin bu güzel şiirin daha bir başka gerçekten begeniyele okudum yüregine ve kaklemine saglık saygılarımla ablacıgım.
hacercim. inan şiirini okurken. bir an kıvırcık ali sesinde kafamda canlandırdım. harika bir türkü parçası bu bence. başarılarının daim olsun inşallah. saygılarımla
Yakuti yaklaştı ömrün son çağı Dolandı boynuma kaderin ağı Gönül çizgisinden kopardı bağı Fırtınayı yırtan bu sessizliğim ***** Yakuti deme böyle kırıp kalbimi Kimsesiz, bîçare sanma kendini Düşünüp yürekten hissettiğini Bil asla yalnız olmayacağını. *kirazçiçeği* Kıymetli arkadaşım, dizelerinin tiryakiliğindeyim inan. Düşündüklerimiz ve hissettiklerimizle hiç yalnız kalmamız mümkün mü? Biraz daha duyarlı olmak, daha az abartılı yazmamıza engel değil tabi ki. Şiir böyle bir olay bence. Az sözle çok anlatım. Zengin bir sofra önümüzde. Bu günkü ziyafet sizdendi. Teşekkürler. Sevgi yüklü saygılarımla.
Yakuti yaklaştı ömrün son çağı Dolandı boynuma kaderin ağı Gönül çizgisinden kopardı bağı Fırtınayı yırtan bu sessizliğim RABBİM sağlık sıhhat ve uzun hayırlı ömürler versi sevdiklerinize vesize ,yüreğine sağlık selam dua ile..
Toprağın koynunda bedenim solsun Kurusun gözyaşım kan ile dolsun Sar beni kokunla artık son bulsun Ruhumu üşüten sevgisizliğim + Mükemmel dizelerle harika bir anlatım yüreğinize sağlık.
Kader karşısında gösterilecek yüksek metaneti öyle güzel dile getirmişsiniz ki dizelerinizde, insan olarak var olmanın umudu bütün sıcaklığıyla değiyor yüreğe...Sayın Yakuti,ustalığından gelen ve zorlanmayan bir söylemle yazıyor şiirlerini...Saygılarımla...
CANISIMMM... YAKUTİ GÖNLÜMÜN NAZLI GÜLÜDÜR CADAN GELENSİTEMİN BENİ ÖLDÜRÜR NE ETSEM ACEP SENİ GÜLDÜRÜR YAKUTİM KIYAMAM İNLEME NE OLUR CANIMA MİHNETİ EKLEME NE OLUR ......................KUTLARIM.
Bent kurdu yollara geçit vermiyor Karanlığı örten bu yalnızlığım Neden acı verir aklım ermiyor Yokluğunda artan bu sensizliğim...TEBRİK EDERİM SAYGILARIMLA
Derin kuyular da sessiz bir anı Kor düştü geceye kesti bu canı Kızıl alev oldu sardı her yanı İçimi eriten kimsesizliğim DÖRTLÜKLERİNİZİ OKURKEN ÇOK ZEVK ALIYORUM.İŞTE ŞİİR BU DİYE DÜŞÜNÜYORUM.TEBRİKLER SAYGILAR