(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ATEŞTEN ÇEMBER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ATEŞTEN ÇEMBER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel bir hece şiiriydi sevgili Hacer.Ben ateşten çember olsa dahi,aşkın yaşanmasını bir şans olarak görüyorum.Senin şiirinde de bu var.Ateşlerde yüreğin ama hiç pişmanlık yok.Ne güzel.Sevgilerimle.
Öncelikle böylesi güzel bir eseri geç okumanın hüznünü yaşadım şiirin hüznüyle beraber diyor özrümü iletiyorum..
Şiir her sevenin yaşayamayacağı değişik uyguların tezahürü olmuş mısralar kanalıyla sevilen sevgiliye..
Hicran olsun diye sevmediğini haykırmış üstadem bu harika şiiriyle ve her mısranın feryadıyla...Karşılıklı sevmenin umudunda sevdalandım diyor sevdalıya kısaca ne umdum ne buldum diyor haklılığının tesiriyle..
Güzeldi anlamlıydı sorgulayan ve arzulayan bir hali vardı duygu dolu mısralarda ve şiirin genelinde, kutlarım TEBRİKLER
Aşkın kızıllığında kor gibi olanı ne ateş yakar ne de çember engelller... Ateşe tahammül edene tarihte sabittir ki gül olur dzginlenmeyen alevler. TEBRİKLER...
Girdabında mapus tutuklu kaldım Çıkmak istedikçe derine daldım Bir avuç gözyaşı nasibim aldım Sevda değil sanki ateşten çember!
evet Yakuti aynı söylediğim gibi devam et güzel şiirlere ramak kaldı daha güzelini, yazabilirsin üstadın bayağı kabniliyetli imiş( yani ben !) ne de olsa kardeşimsin güğzel yazmak mecburiyetin var lat,ife tabii bunlar tebrikler yakuti kaleminle daim ol kardeşim selamlarımla
harikasın be hocam harika .. şu aralar rastlayamadığım uzun süredir aramızda olmayan ..ozanilo'nun şiirleri gibi ..tarzınızı benzetiyorum .. inanılmaz keyifle okunuyor ..
ASALETİNE YAKIŞIR BU GÜN OKUDUĞUM İKİNCİ GÜZEL ŞİİR,DUYGU ŞEKİL SANAT HEPSİ MÜKEMMEL TAM ÜSTADÇA,YÜREĞİNE SAĞLIK..ZATEN YÜREKLERDE ATEŞTEN ÇEMBER OLMASA,ESİNTİ FIRTINA OLMASA BU MISRALARI YAZMAK MÜMKÜN DEĞİL..TEBRİKLER..SELAMLAR..
sizin şiirlerden bestelenip çok hoş şarkılar olur, yoksa böyle bestelenen bir şiir varda ben mi bilmiyorum acaba.. bu ateşten çember gerçekten yakar insanı..yaktı biraz bizi de.. yüreğinize sağlık
NE SOĞUK KIŞ GÜNLERİ
NE KURAK YAZ ALAZLARI
DERYALARDAKİ SONSUZLUĞUNDEĞİL SADECE
ÇÖLDEKİ SUSUZLUĞUN DA ADIDIR SEVDA
selam bıraktım sayfana Sevgili Hacer
alırmısın?